środa, 2 lipca 2014

Nowe G4

Okay?
Okay.

***

Helou!
To już pierwsza notka w czasie wakacji. I jak? Ja na razie niezbyt je czuję, może to przez tą głupią pogodę, ciągle leje, masakra :-;
Ps. Tą notkę piszę DRUGI RAZ, bo robiłam na tablecie i cała mi się usunęła -.- Dlatego wybaczcie mój zły humor plus błędy.
----
No wiecie co? Tylko pięć komentarzy na powitanie, a ja spodziewałam się conajmniej dwudziestu :P
Revia : Może to dlatego, że jest krótka? :3
Muffinka : Są nie tylko okropne, ale BEZNADZIEJNIE OKROPNE!
Koksu : W sumie już kilka razy w tym tygodniu chciałaś mnie zabić.... Podsumowując twój jakże nieogarnięty i długi komentarz, zgadzam się z tobą, ale jamniki są brzydkie :-; Wyglądają, jakby wpadły pod wałek do wałkowania ciasta na pierogi.
Victoria : Uwaga, wszyscy ludzie na świecie. Zmieniamy nazwę "jamnik" na "parówka". Bardziej pasuje :P
loveblue1 : I teraz wszyscy najeżdżają na jamniki G3 xD Dobrze im tak.
----
MYŚLELIŚCIE, że najgorsze mamy za sobą
MYŚLELIŚCIE, że gorzej już być nie może
MYŚLELIŚCIE, że G2 powróci,
Ale wszyscy się myliliście. Z przykrością informuję, że nadchodzi era G4, jeszcze bardziej beznadziejnych niż to co do tej pory widzieliście w życiu. Znalazła je Carly, a zdjęcia umieściła na forum (pozwoliła mi zrobić z tego notkę :D), więc... Dzieci zasłaniajcie oczy, bo czegoś takiego nie widzieliście! :-;


http://www.bigbadtoystore.com/images/products/in/large/HAS23897.jpg
OMG :O To jest straszne. Wszystko zajeżdża kiczem, jak zabawki z odpustu, masa plastiku, cukierkowych kolorów i okropnych oczu! Już nawet G3 miały lepsze, bo były bardziej wyraziste. A nie to coś! gdybym miała wybrać... ze wszystkich brzydkich G4 najładniejsza jest wiewiórka ;-; BLE !

http://www.bigbadtoystore.com/images/products/in/large/HAS23898.jpg
Tu są jakieś zestawy. Domki jak mniemam kartonowe. I POPATRZCIE NA TĄ PANDĘ! Do cholery, ona płacze. Jak można bawić się czymś, co od razu wyraża emocje? Już to widzę, musiałabym kupić 200 pand, płaczącą, wesołą, zdziwioną, złą (...), żeby móc się bawić -.-


http://www.bigbadtoystore.com/images/products/in/large/HAS23899.jpg
Tu są jakieś kolejne, tematyczne zestawy. Pamiętacie zestawy G2? Tutaj kurde jakaś kartonowa sceneria i beznadziejne figurki i już mamy domek. Chyba w snach!

http://hobbybrinquedos.com.br/bluebox/storage/produtos/OCUAXJ6FrqBIq5y-24_01_2014_04-23-05_PM/A85390000_653569961512_pkg_14.jpg
Tutaj mamy jakiś zestaw. Nieokreślone gadżety do projektowania, zero ubrań i oczywiście G4 wyrażające emocje. Prawie jak The Sims 4 normalnie. Ta fioletowa wiewióra mnie przeraża ;-;

http://hobbybrinquedos.com.br/bluebox/storage/produtos/OCUAXJ6FrqBIq5y-24_01_2014_04-23-05_PM/A85380000_653569961475_pkg_14.jpg
Kolejny zestaw tematyczny. Trzeba im przyznać, że trochę tych dodatków nawalają, mimo że są trochę beznadziejne xD Normalnie wszystko aż lśni od plastiku.
http://hobbybrinquedos.com.br/bluebox/storage/produtos/OCUAXJ6FrqBIq5y-24_01_2014_04-23-05_PM/A85400000_653569961499_pkg_14.jpg
Tutaj nawet nie wiem o co chodzi, ale dodatki nawet spoko. LPSy brzydkie jak noc, serio. Te oczy u liso-pso-koto podobnego coś tam są straszne...



http://www.entertainmentearth.com/images/AUTOIMAGES/HPSA8227Alg.jpg
A tutaj mamy nowe Blythe, idealnie wpasowujące się do plastikowej tematyki G4. Oczywiście muszą być w różnych pozach i jak znam życie nie da się ruszać ich rękami ani nogami bo są przytwierdzone do jakiegoś talerza. RATUJCIE!

http://www.bigbadtoystore.com/images/products/in/large/HAS23903.jpg
Tutaj jakaś Blythe na swoim porażająco różowym skuterku. Ach, nie ma to jak te plastikowe włosy powiewające na wietrze *u*

http://www.entertainmentearth.com/images/AUTOIMAGES/HPSA7322lg.jpg
No i na koniec, cudownie różowy domek, który pewnie ma wielkość 30 cm, z trzema LPSami. Przypatrzcie się dobrze Mince, która wygląda jak połączenie osoby porażonej prądem i narkomana.

I tym miłym akcentem kończymy nasz program (~Jeremy Clarkson)
Do piątku! :>

13 komentarzy:

  1. A już miałam nadzieję,że G2 powrócą...Hasbro znowu odbija,co oni nie widzą,że coraz mniej osób kupuje te ich słodziaśne,cukrowe zwierzaczki ? Jak to wejdzie to polskich sklepów,to ja się przerzucam na allegro .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://manythings-about-lps.blogspot.com/
    loveblue1,której się nie chce logować xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusk, ja cię ciągle chcę zabić, więc radzę się przyzwyczaić
    Co do notki: G4 mnie przeraża, naprawdę.
    To liso-koto-pso coś tam ma ładne kolory i byłby całkiem fajnym liskiem, gdyby nie te oczy, te pysk i...w ogóle, tylko kolor jest fajny (czy mi się wydaje, czy ten stwór przypomina także konia? O.o).
    Muszę przyznać, że twój komentarz mnie rozwalił - "Ach, nie ma to jak plastikowe włosy powiewające na wietrze" XD. Ale zgadzam się z tobą w stu procentach.
    Ale ten kotek to śliczny <3



    Koksu

    PS Ja piszę nieogarnięte komentarze?! Jasne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jakoś nie czuję wakacji, nie wiem czemu.

    Trzeba się było chamsko reklamować, to działa.

    Kolejny raz powtarzam: one są beznadziejne, tandetne, głupie, brzydkie, oczobijne i co tam jeszcze. Nigdy ich nie polubię. Tak nawiasem mówiąc, niektórzy nazywają je G3.5, ale mi bardziej pasuje G4.

    Widziałam, że nawet ci, którzy je lubią, chcą, żeby były też G2... Ale pewnie nawet, jeśli Hasbro znowu je przywróci, to będzie coś takiego: "hej, macie kilka serii pojedynczych i M&B, cieszcie się i radujcie, a najlepiej kupcie wszystkie, bo wiecie, nie będziemy ich robić przez następny rok!"
    Wydaje mi się, że miały być tylko czymś do zapchania półek pomiędzy G3 i G4. :( Nie zrobili ani jednego nowego kształtu, nawet nie chciało im się projektować, więc wzięli kolory z tego serialu. Oczywiście, były ładne, ale mówię jak jest.

    Wiesz, że G4 są już na Allegro? Oczywiście, serii M&B z jaguarami i jamnikami jeszcze nie ma, ale to coś jest. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. To tam jest wiewiórka?!!! WTF?!!! Te pokemony juz zaatakowały Allegro, a u mnie jamnika babies wciąż nie na :( boje sie ze juz go nie dostanę. Te akcesoria rzeczywiście fajne ale lps fuj fuj bleee! Już była taka akcja pamiętasz? Te ,,papierowe domki" boje sie tego horroru ;(
    Po za tym.....skąd wiesz o The Sims4?!
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię serie The Sims nie porównój tego z czymś eee ci to wogole jest?!!! A tak! Moshi monster huehuehue
    Miśka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moshi monster to ty masz zamiast mózgu :p To jest Littlest Pet Shop dla twojej wiadomości xd

      Usuń
  6. Nienawidzę ich. Są okropne. Niektórzy może nie wiedzą, ale w 2 sezonie serialu LPS ta panda (podczas czołówki) maluje logo g4!!!!!!!!! Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam takie nowe G3 ale te ładniejsze. Takie jak stare ale nigdy nie kupie G4! Przez to chyba odpuszczę sobie dalsze kolekcjonowanie.........

    OdpowiedzUsuń
  8. Czoooooo?! G4?! Tak długo mnie nie było... WOW To, to, oni połączyli g2 i g3! Czy tylko ja to widzę?! Ok. W porządku...
    Ale, jak można kupować to gunwo? Albo co gorsza produkować? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. NIENAWIDZĘ SPALMY TO ;____;
    Rozwalił mnie tekst o plastikowych włosach powiewających na wietrze. xD
    I masz rację. Jak bawić się czymś co już wyraża emocje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia wypaliły mi oczy i zepsuły psychikę x.x Teraz LPS wyglądają jakby je ktoś zajechał a potem poskładał ze śmieci x.x

    OdpowiedzUsuń
  11. O bosz... KILL IT WITH FIRE! I mam o tym notkę. Muszę przyznać, że G3 lepsze od G4
    Susi LPS na innym koncie

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozwaliłaś mnie o tych włosach Blythe.! :-D Ja tam uwielbiam G4! Nie wiem co do nich macie, mieliście je w ręce? Pewnie nie mieliście! Trzeba chociaż spróbować, a nie patrzeć z tylko z głupiego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń