niedziela, 31 marca 2013

Sesja zdjęciowa

Helou!
Ostatnio mam deprechę z powodu ciągłegu śniego :/ Dodatkowo jeszcze w czwartek piszemy test Szóstoklasisty. I jak tu można wytrzymać? Trudno, dzisiaj wstawiam zdjęcia z mojej pierwszej sesji zdjęciowej lps, sami oceńcie jak mi się udała :)
--------------------------

Milena i bazie 
 
Milena i jajka :P
 
Nie ja robiłam. Nie mam talentów plastycznych :(

Deana nie przejmuje się zimą i w najlepsze bawi się w śniegu. 

 
 I Silena na tle starych murów zamkowych :)
 
 
Sesja była krótka, no nie? Ale nie mam pomysłu, z czym można jeszcze robić zdjęcia. A tak w ogóle, zerknijcie sobie na zakładkę "Zwierzaki" zrobiłam małą aktualizację, no i wreszcie zdecydowałam się na płeć mojego lps'a. Następna notka pojawi się...  nie wiem kiedy :) To wszystko przez ten sprawdzian!
Pozdrawiam wszystkich Szóstoklasistów :)
Narq 


3 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i śliczne pisanki! ♥
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne fotki, serio. Wow, rzeczywiście ten sprawdzian dla 6 klas musi być trudny, skoro wszyscy się nim tak stresują :p. Na szczęście mi jeszcze zostały dwa lata xD

    lpski-ewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nom, sprawdzian był stresujący, ale na poziomie trójkowego ucznia...

    OdpowiedzUsuń