poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Pierwszy projekt

Helou :)
Zanim zacznę notkę, może najpierw odpiszę na komentarze.
------
Marika - Nie spodziewałam się, że moje zdjęcia są ładne ^^ Byłam już na twoim blogu, nawet pozostawiłam swój ślad, i chcę Ci bardzo, bardzo, bardzo...... podziękować za ten poradnik o Gimpie :D Według twoich wskazówek stworzyłam pierwszy projekt, o którym dzisiaj będę pisać.
ewa123 - I znowu dziękuję za pochwałę :) Z tym testem to już grubo przesadzają, nie dość, że trudny to jeszcze wszycy z tego takie halo robią.
----------
Och, chciałabym już zacząć, ale muszę jeszcze napisać, że napisałam tę notkę specjalnie dla Was, bo wcale nie miałam takiego zamiaru. Zmotywowały mnie wasze komentarze, dziękuję :***
Dobrze, więc pokazę Wam mój pierwszy projekt stworzony w Gimpie ( wg wskazówek mistrzyni Mariki). Męczyłam się z nim chyba 2 godziny, ale jest. Tam, tam, taram.

 
 
I co o nim myślicie? Ja jestem z siebie dumna :P Chyba zrobię z niego nagłówek.
 
 
Dziękuję za wszystkie wejścia i komentarze.
Papa ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie Ci wyszło! ♥
    Cieszę się, że już kolejna osoba skorzystała ♥
    Co do nagłówka, to widzę, że sobie poradziłaś :-)
    No, ale i tak napiszę o tym w sobotę.
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny :) Ja próbowałam też wg. Mariki ale nie wyszło xC Jeszcze siedzę i się morduję xD minty-lps.blogspot.com - wpadnij c;

    OdpowiedzUsuń