czwartek, 11 lipca 2013

Informacyjnie

Hay!
Dzisiaj post informacyjny , żebyście nie żyli w nieświadomości xD Bez odpowiedzi na komcie, w sumie bez żadnego tematu. Po prostu chcę Was poinformować o kilku rzeczach. Nie martwcie się, nie odchodzę ;P

1. Sprawa numer jeden dotyczy mojej przyszłej nieobecności. W dniach 22 lipca - 4 sierpnia wyjeżdżam. W końcu mi też należą się wakacje ;) Wyjeżdżam na 2 tygodnie do Grecji. Myślę, że może tak co 3 dni na chwilę będę mogła wejść, ale nic nie obiecuję. Dlatego wątpię żeby się jakaś notka pojawiła, chyba, że dopisze mi szczęście.
2. Sprawa druga dotyczy konkursu. Dziękuję Wam serdecznie, że kilka osób się zgłosiło, bardzo mi miło :) Na razie żadnej pracy nie dostałam, ale macie jeszcze troszkę czasu w końcu. Zastanawiam się nad podniesieniem nagród... oO
3. I trzecia sprawa. Ostatnio moja wena co najmniej mnie opuściła :( Ale powoli wracam do normy i mam kilka pomysłów.
a) Fotostory (Dzięki dla kochanej April)
b) Sesja letnia
c) Moje bazgroły (Z tym się na razie wstrzymuję xD)
d) Pamiętnik (Nie wiem jeszcze kogo)
e) Nowości
f) Ask blogowy
g) Grafika
h) Nowe lps
i) Blind Bags - pierwsze wrażenia
j) G3 na żywo
k) Opowiadanie (na pewno będzie skończone)

Jak widzicie pomysłów się trochę nazbierało ;) Myślę, że teraz nie będziecie się zbytnio nudzić czytając posty. Jak ktoś zauważył w podpunktach "i", "j" będę oceniać g3 na żywo! Specjalnie dla was kupię jednego g3 i Blind baga :D Poświęcam sie dla was :***
4. Ostatnia sprawa dotyczy "Uciec od rzeczywistości". Najpierw o opowiadaniu. Zawiesiłam go na razie, bo nie mam pomysłu na ciąg dalszy. Tak po prostu. Zapraszam Was za to na mój blog z opowiadaniem, które na pewno będzie skończone BLOG. Co do filmu na youtubie, to też zawieszam :( Mam wszystko gotowe, scenografię, aktorów tylko ostatnio podczas próby wkradły się problemy z kamerą. Mam, ale starą i trudno się nią operuje. Nie będę w końcu kupować nowej dla jednego filmiku.

To by było na tyle. Jak widzicie, spraw się uzbierało. Teraz chyba wszystko będzie jasne. No to do następnej 'normalnej' notki.
Pa!

2 komentarze:

  1. Hehe XD Nie ma za co ;D Miłych wakacji :D Mam nadzieję , że do wyjazdu napiszesz jeszcze jakąś notkę ;D Ja moją pracę na konkurs już zmontowałam , nie długo wysyłam ;D U mnie Nowa Notka. Wpadniesz?

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedż na twoją odpowiedź brzmi : Nie wydaje Ci się :)
    Życzę miłych ,radosnych ,szalonych ,przyjemnych ,słonecznych (...) ,udanych i jeszcze jakiś wakacji :D

    OdpowiedzUsuń