czwartek, 18 lipca 2013

Fotostory

Hejka!
Lato w pełni, a to oznacza wakacyjny standard, tzn "cooo mam robić?" No tak, nuda również niektórym doskwiera, chociaż mnie to na razie nie dotyczy. Ciągle mam coś do roboty. Otóż, po wyjeździe idę na przebijanie uszu. Pewnie się teraz śmiejecie, no jak to, przecież mam 12 lat i nie przekłuwałam uszu? No właśnie, bo nie miałam takiej potrzeby. Teraz jednak, czasem do fajnego ubrania przydałyby mi się kolczyki. Muszę przeinstalować simsy, bo mam nowy komputer, a na tamtym gracie już nie działały. I jeszcze dużo więcej, ale właśnie sobie przypomniałam, że to blog o LPS, a nie mój pamiętnik xD
-------
Na komcie nie odpisuję, bo ostatni post był czysto informacyjny :)
-------
Jeszcze wracając do mojego wyjazdu (to już za 4 dni!!) biorę ze sobą kilka LPS. Tak więc szykujcie się, po moim powrocie, na WIELKĄ LETNIĄ SESJĘ ZDJĘCIOWĄ, w skrócie WLSZ. A teraz... fotostory. Do LittleVillage przybyło 6 nowych mieszkańców. Lpsy były bardzo spragnione imprezowania, więc urządziły powitalne party! Oto relacja :

Na początek, nasza ukochana kucharka Julia upiekła tort.  Tu akurat czwórka nowych mieszkańców myśli nad życzeniem.

Maks myśli życzenie "Jakbym mógł zjeść ten tort saam". Chyba się kolego nie spełni xD

Oczywiście, życzenie się nie spełniło i po chwili został rozstawiony bufet. Dziewczyny rozważają wybór dania.
Minty (króliczek) - Wezmę sardynki
Juicy (tabby cat) - A może się skusisz na sushi?
M : Nie
J : A może jednak?
M : Niee 
(...)
M : No dobra, biorę sushi.

Biedny Noel nigdy nie widział tyle żarcia na oczy.
N: To moje! Wszystko moje!!
Opętaniec jeden -.-

Camilla : My też chcemy jeść.
Deana : Idziemy, boję się wariatów.
Jednym słowem, dziewczyny przez cały wieczór i noc nie zjadły nic. Pod pretekstem, że są na diecie xd

Ktoś włączył muzykę! Przepraszam za ucięty pokój :(

Wszyscy ruszyli do tańca, oczywiście ze swoimi partnerami. Juicy po pierwszym dniu znalazła sobie partnera- Pawła (szary tabby cat). Z tyłu Adela ze swoim tymczasowym kochankiem Mikiem xD

Darren wpatrzony w swą ukochaną Diamond, która myśli, jak poderwać stojącego nieopodal Jasona (szary terrier)

Dla dzieci też zorganizowano atrakcje! (Nie mogą przecież oglądać jak ich rodzice się upijają xd). Walduś i Karol skorzystali z huśtawki. 

Sally wymiata na zjeżdżalni.

A Esterka (baby sarenka) i Jenny (małpka z tyłu) postanowiły wybrać się na przejażdżkę.
Jenny : Jesteś tego pewna? Nie pozabijasz nas? 
Esterka : Mam już pół miesiąca. Wrzuć na luz stara. 
Tsa, nie ma to jak zatkać 6-cio latkę xD

Pijani dorośli ( i nie tyko) postanowili zorganizować... paradę po mieście! Niestety, skończyło się na kilku krokach, bo zaczęli się przewracać :D

Leżące bezwładnie na podłodze petki... 

Puste stoły...

Wszystko świadczy o tym, że impreza skończona. Na koniec kilka pamiątkowych zdjęć.

Tutaj wszystkie moje nowe petki. Od pierwszego rzędu : Walduś. Drugi rząd - Paweł, Minty, Jason i Juicy. Trzeci rząd to zasłonięty Maks. 
Ach ten Paweł i jego szarmancki uśmiech... Obok Minty próbująca zwrócić na siebie uwagę 

Juicy i mistrz drugiego planu :D 


I to by było na tyle. Dzisiaj się wysiliłam dla Was, pisałam to 2 godziny o.O Raczej przez te 2 tygodnie nie spodziewajcie się notki, chyba, że mi szczęście dopisze. Nie zapomnijcie o moim blogu :D Jak wrócę zgram masę zdjęć z Grecji.
Bye!

7 komentarzy:

  1. Hehe XD Esterka mnie rozwaliła XD ,, Mam już pół miesiąca. Wrzuć na luz stara. `` XD Walnęłam i niem wstajem XD Miłego wyjazdu ;D

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Minty i Noela <3 (Kinga i Mark <3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. Zajebi...chciałam powiedzieć bardzo fajna jakość.
    Ja mam Pawła, tylko u mnie to Rocket. Ach, te szarmanckie uśmiechy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po przeczytaniu informacji o tobie - O, WITAJ MOJA KOPIO! *_*
    Niemal wszystko się zgadza ze mną: jestem zadumaną 12-sto latką o imieniu Julia. Trochę nieśmiała, małomówna, ale przyjazna - oto ja. Interesuję się muzyką, informatyką, a także piszę krótkie (choć wolę dłuższe :p) opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoj Jason to moj... Jason xD
    Trololo,nie bylo spiewania po pijaku? Ani bijatyk? Ejj ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie imprezy tylko u Yuki.

    Octavia:)

    OdpowiedzUsuń