sobota, 14 września 2013

Lpsowy pokaz mody :)




No witajcie :D
Tak, wiem, pobiłam chyba rekord w niepisaniu notek. Ale w tym roku poszłam do nowej szkoły i przez pierwsze dwa tygodnie nie za bardzo miałam czas i chęć zajmowania się blogiem, a nawet LPSami. Aleee...
Ten okres minął i teraz obiecuję, że do Was wracam :D Ustaliłam sobie porządek pisania notek, tak więc każda nowa notka będzie pojawiać się w sobotę lub niedzielę (chyba, że będę miała dużo nauki to wtedy nie).
Jeszcze jedna informacja przed rozpoczęciem notki : Baardzo przepraszam osoby, którym nie rozdałam nagród konkursowych, postaram się zrobić to jak najszybciej. Na pewno nie dzsiaj, ale może uda mi się w niedzielę.
------
Komentarze ;d
Kazik - Zgadzam się w zupeności. Btw, widzę, że ulepszyłaś swój podpis. KaZik, takie designerskie <3
Jula LPS - Ja też nie :D Ostatnio pani na plastyce, kazała powiedzieć kto uważa się za kompletne zero w kwestii plastyki. Ja się zgłosiłam z moją koleżanką i dowiedziałyśmy sie, że jesteśmy beznadziejne xD
Koksu - No właśnie ;-; Niektóre figurki są brzydkie, to trzeba przyznać. Ale mimo wszystko nie należy niszczyć tej pracy z efektem jeszce gorszym.
Arisu - Jak bym chciała zrobić horror, to może i bym wystylizowała jakoś LPSa, ale tak, żebym mogła to później odkręcić. I... Taaag ! Na coś się narodowi przydałam. Chociaż może lepiej, gdybyś nie wiedziała o przeróbkach, niektóre są straszne (jak ten chomik z linku).
Willin - Gust to gust cn? :) Już wpadam.
Kama - Chyba tak jak większość kolekcjonerów :>
jaszczurka03 - Tak, poślemy tego kogoś do sądu za to <D Koniec z ochydnymi przeróbkami!
-------
Dobra, muszę się dzisiaj sprężać, bo za 2 godziny jedziemy na osiemnastkę mojej  kuzynki, a ja muszę jej jeszcze prezent kupić i umyć włosy o.O
So, nie wiem kto mi to podpowiedział, chyba Koksu, abym zrobiła... Pokaz Mody!! Tak, mając chwilę czasu skonstruowałam prymitywny wybieg, pogrzebałam w moich bransoletkach, a zresztą, zobaczycie sami :)

O nie! Z biednego konisia zrobiłam araba o.O A tak na serio, o to nowy hit sezonu jesień/zima. Ciepły szalik z domieszką metalowych prętów i chustka na głowę w jednym :D Jeśłi ktoś chce wiedzieć jak to zrobiłam... Zawiązałam moją bransoletkę na głowie konia xD Nie chcecie wiedzieć ile się z tym męczyłam. 

Pikna jak zawsze Adelajda z zestawem na plażę ;p Sznurek z przyklejonymi na niego muszelkami jest zawsze na czasie. No, ale przyznajcie, że ładnie to wygląda :D


Tutaj tył kreacji. Lekko poplątany (do tej pory nie mogę tego rozplątać xD), ale to właśnie tak ma być. Taki był wymysł projektanta :>


Dia w wersji glamour. Idealne na imprezę, wyjście do teatru bądź spotkanie towarzyskie. Trochę mi się przy tym Diamond przewracała, ale i tak cud, że każda modelka stała jak należy :>


Taaag, ta "kreacja" zdecydowanie była inspirowana indiami :D Nie wiem na co biedny LPS mógłby założyć taką ilość biżuterii, ale mi się podoba. 

No tak, to tyle z Wielkiego Pokazu Mody Wielkiej Projektantki Yuki ;d Nie spodziewałam się, że zrobienie czegokolwiek dla LPSów bez użycia moich największych wrógów ( czytaj : igły i nici ) będzie tak trudne. Myślałam jeszcze, nad uszyciem czegoś, ale nie mogę się przemóc. NIE LUBIĘ SZYĆ, OKEJ?! Nie czepiajcie się mnie no :<
Żeby nie było, że po 2 tygodniowej przerwie przychodzę z sześcioma dennymi obrazeczkami opatrzonymi beznadziejnymi komentarzami łapcie jeszcze bonusy z planu xd
Best friends forever <3 Ślicznie tutaj wyszły cn? 

Sorry, nie zredukowalam światła, ale nie mam już czas ;>

Adela jest cudowna :D Zdjęcia musiałam robić telefonem, bo mój cudowny aparat nie ma takiego zoom'a ;-;

No i koniec bonusów :( God, co ja mam jeszcze tutaj wstawić, żeby notka nie była kompletnym zerem? Nie mam już pomysłu, a poza tym czas mi się już kończy więc... 
W następnej notce najprawdopodobniej zrobię ask, ocenki albo porównanie, nie wiem jeszcze w sumie. W najbliższym czasie postaram się zaaktualizować zakładkę "moje zwierzaki" a także dodać coś na pasku bocznym.
I teraz pojawia się pytanie : czy chcecie abym wstawiła sesje zdjęciową, którą zrobiłam eony lat temu moim lalkom? Bo uważam, że jest warta zobaczenia, ale nie wiem jak wy uważacie. Piszcie!
To do NN 
Pa



11 komentarzy:

  1. Ładne zdj. Szczególnie podoba mi się Nina w stroju araba ^^
    Wstawiaj sesje z lalkami.
    W następnej notce mogłabyś ocenić dogi? Prooooooszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuupcio zdjęcia! Tusk jesteś wielka! :D Adela najpiękniejsza!

    Koksu
    PS Szkoła = masakra, nie? Przynajmniej nowa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze,to ja sie od dwoch lat zbieram,zeby wziac LPS,uszyc im sukienki i miec pokaz mody,a ty to sobie robisz z dnia na dzien <D
    Jestem okropna,tak dawno nie wchodzilam na inne blogi...
    Obrazek poczatkowy rozwala system,chyba go sb pobiore i ustawie na blokade ekranu <DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjecia :D.

    Ja tez nienawidze szyc xDD.

    ~ Genuine (wczesniej Kama)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam dużo Petshopów, ale ja tak ładnie nie umiem ich stroić :)
    Zapraszam do dodania się do obserwatorów: willin-treaty.blogspot.com LICZĘ NA CB! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper, czasami tez robię takie rzeczy :>
    Tak na marginesie.. żyję i czasami piszę na blogu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne kreacje :3 A w następnym poście mogłabyś ocenić liski/dogi.
    Revia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne kreacje :3 A w następnym poście mogłabyś ocenić liski/dogi.
    Revia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ano, trzeba się jakoś w świecie Bloggera lansować, nie? :P Weź pokaż te dalle, bo Pani Rudy Królik posta już napisała. ŚLICZNE kreacje <3
    KaZik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy konik. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sorki, że tak późno komentarz, ale korzystam z explorera. Lol. A tak poważnie, to pikne zdjęcia. A teraz foch forever, za niepozwanie gościa od przeróbek! U.U

    OdpowiedzUsuń