niedziela, 6 października 2013

Coś nie LPSowego czyli zdjęcia wyciągnięte ze śmietnika

Hejka :3
Wiecie co? Nie chce mi się wstawiać nic na początku, bo jest 9:00, a ja o tej porze jestem jeszcze zwykle nieżywa. Ale zostałam sama w domu, więc dano mi szansę, by wejść na komputer. Tylko oczywiście znowu zapomniałam wziąć okularów i nic nie widzę -.- Mądra ja.
-------
Kocham Was za te komentarze <3

Centuś - Pooowiedz, które masz :) Ach, żebym ja zbierała LPS kiedy kosztowały grosze :<
Carly - No wiesz, każdy ma inny gust. Ale dzięki za pomoc ^^ A co do tych dwóch co nie oceniłam.. NIE BYŁO ICH NA NICOLE, A JA JESTEM ZA LENIWA ŻEBY SPRAWDZAĆ INNE STRONY :D
jaszczurka03 - Nom, mi się też bardzo podobają. Chciałabym zebrać wszystkie pocztówkowe.. Takie małe marzenie.
GenuineLPS - Och, naprawdę, musisz go mieć? Skoro usunęłaś bloga, konto na bloggerze i forum, aska, odeszłaś od nas! Wiesz, pewnie tego nie przeczytasz, ale zawiodłaś mnie. Myśłałam, że jesteś kolekcjonerką, która wytrwa w naszym fandomie, a ty po tygodniu odeszłaś. Jak wiele, wiele innych.
Anonim - Och, dzięki za przypomnienie xD Skleroza nie boli, cn? ;p
LpsSąSuper - Oj tam, oj tam, ja też nie mam manii na dogi, ale mi się podobają :)
Kazik - A zamierzasz coś założyć? (mina z xatu) Spoko, przyzwyczaiłam się do tego, że ci odbija xD Lalki będą.... TODAY
Anonim - Oj, wiesz jak mi się miło zrobiło, że ktoś o Hope się zapytał <3 Wiesz, nie mam weny w ogóle, ale postaram się coś napisać. Do przyszłego tygodnia powinno się coś pojawić :)
Koksu - Co ty piłaś? xD To much hearts <3 <3 <3 No i, demon grałby słodkiego pieska? Fajnie by to wyglądało ;p
eLen - No, widać, że wielbisz prawie wsystkie dogi :) I... żegnaj :< Lubiłam twojego bloga.
------
Uwaga, uwaga! Wszyscy obrażeni na mnie, że nie rozdaję dyplomów/kometarzy odfochajcie się!
Komentarze właśnie rozdaję (w przerwach między pisaniem notki), a dyplomy.. Rozdam w następnej notce. I będzie git :)
A dzisiaj, z dedykacją dla KaZika, wstawię moje zdjęcia wygrzebane gdzieś z folderu z 2011 roku, ale mi się podobają :D Wiem, byłam wtedy małym dzieckiem bez ambicji i robiłam te zdjęcia w sumie dla nikogo, więc wybaczcie mi to.

Na początku łapajcie Katie <3 Jestem ciekawa, w której półce ona teraz leży xD

Czy wy widzicie, jak jej się ta grzywka ułożyła? Brr, masakra.

Czekajcie, to jest... Chyba.... Selena? Czy jakoś tak xD

Oj, tutaj nawet nieźle wyszła, prawda? No powiedzcie, że taak. Nie załamujcie mnie :__;

To już jest na skalę światową ^^ Mówiłam już.. że na tych zdjęciach będzie głównie Katia? xD 
A jak nie to wam mówię teraz.

Tutaj też wyszła niczego sobie. Chociaż jak tak teraz patrzę na te zdjęcia, to mi się nie podobają.

Selena <3 

Buahahahaha xD To zdjęcie z seri "kobieto zostaw mnie w spokoju, ja chcę spać! " A tak na serio, poznajcie mojego pieska namber łan. Danych osobowych nie zdradzę xD

Jak już jednego poznaliście, to i drugiego wam pokażę :d Słodziak cn? <3 


Mam tam jeszcze jakiś zdjęcia, ale mi się nie podobają, więc nie będę was już zanudzać. Ta notka była lekko nie LPSowa (delikatnie mówiąc), ale to dlatego, że chciałam już mieć spokój z tymi zdjęciami, które mie prześladowały. Za tydzień postaram się zrobić coś bardziej "filozoficznego", czyli troszkę popisać na różne tematy, żeby nie było jedno i to samo.
Komentujcie, bo tylko dzięki temu piszę te notki!
Pa !

13 komentarzy:

  1. Jeej! Super notka! Te lalki...Takie se. Nigdy za nimi nie przepadałam. LPS górą! :D A co do piesków...Sweet, sweet i jeszcze raz sweet <3

    Koksu

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent fotograficzny(poważnie). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe zdjęcia, ale ja jakoś już nie lubię lalek, więc się wszystkich pozbyłam.
    A doga znalazłam, wyślę ci link na Aska. :
    ~Carly

    OdpowiedzUsuń
  4. Przefufniaste pieseły zacna dziewojo. Lalki barbie... ach te wspomnienia. LOL.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och mój Boże, komentarz się nie opublikował cały ;-; No więc dokończę: nie miałam lalek, i średnio mnie one interesują, i prosiłabym, żebyś nie dodawała często ich zdjęć <D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kom mi się usuną więc jestem przybita. Ale btw miałam 2 dogi ale mi się zgubiły. Miałam tego z bransoletkami (był w zestawie z strusiem) i z 2 kolorowymi oczkami. Wg mnie jest uroczy bo kocham 2 kolorowe oczęta. A lalki średnio lubię, ale to przedostatnie lalkowe jest cudne. Psiulka masz słodkiego i jak się nazywa? Bo jego rasa to Charles King Spaniel, tak? A i wejdziesz na czat plemienia elfów? Z góry dzięki za odpowiedź.
    Revia^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Osh ty, boskie masz zdjęcia. I taaak, będe pisać FanFicka, więc popularność mi sprzyja >:3 Aaaale fajne lalki, i fenkju za dedykację <3
    KaZiu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia . a psiaki sweet sweet :*

    Alutka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia i psiaki:* Ale na piątym zdjęciu od góry wygląda ona trochę jakby się drapała w krocze:P hehe no cóż pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń