niedziela, 13 października 2013

Lps'owe gry

Witajcie kochani :)
Jak mijają wam dnie w tym budynku tortur? Ja nie mogę w ogóle wchodzić na komputer w ciągu tygodnia, dlatego muszę wyrobić się w weekend. A poza tym, codziennie jestem zmęczona i nie mam siły na nic. A szczególnie na zadania i nauke xD
-----
Koksu - Och, wiem, że LPS są najlepsze forever ;p
ja :) - Wielkie dzięki ;D Ale ja uważam, że robię brzydkie zdjęcia.
Carly - Dostałam linka, po prostu kocham Cię <3
jaszczurka03 - Ej, może i wstawiłam zdjęcia lalek na bloga, ale jeśli już coś, to nie są to barbie -.-
LpsSąSuper - Dobrze, dobrze, nie dodam już :]
Revia - Nie wiem co się z tymi komentarzami dzieje -.- Psiulki to Filuś i Fredzio <3
KaZik - Danke, danke :) Fanfick będę czytać, of course.
Electra - A czemuś komentarz usunęła? Ale przeczytalam jakie miałaś :)
Alutka - Dzięki, po raz setny :)
-------
Podsumowując. Wszyscy (oprócz KaZika) zgodnie stwierdzili, że mam nie dodawać już więcej lalek. Ja też tak myślę, więc lalki nie pojawią się już nigdy na tym blogu. NEVER.
A dzisiaj troszkę popiszę, bo jak można tak co tydzień dodawać ocenki/sesje zdjęciowe?

Od niedawna, w internecie pojawiła się masa różnych, różniastych LPSowych gier. Szczerze mówiąc, to jeszcze rok temu widziałam tylko jedną, oficjalną LPSową grę (ta, co się pluszaki kupowało i na obroży był kod). A teraz, gdy wpisałam w google "lps gry" pojawiła mi się masa, masa wyników. No to pooceniamy sobie gry xD


Tutaj mamy pierwszą grę o chwalebnej nazwie "Gra rozwijający się kwiat". Szczerze, to nie rozumiem o co w niej chodzi xD Trzeba klikać na strzałki, ale mi ten kwiat ciągle więdnie. Beznadzieja normalnie. W dodatku cała akcja zawiera się w dwóch pandach. Lepiej, gdyby były shorty. 
Sorrki, za zdjęcia zakładek itd na zdjęciu. Nie chciało mi się obcinać xD


"Dlaczego japonki długo zachowują młodość?" Buahahahaha xD Sorrki, na początku myślałam, że chodzi io buty (patrz reklama po prawej stornie). A tak na serio. W grze steruje się Nintendo, co jest okropnie niewygodne. Chodzi o to, aby dopasować kolory owoców do ich odpowiednich koszyczków. Ambitne, doprawdy -.-


Kto nie zna puzzli? Każda porządna seria zabawek musi mieć własne puzzle xD 


Nic nie widać na tych zdjęciach, prawda? xD Następna gra z serii "nintendo", w której chodzi o to, aby spadające gałki lodów trafiły do wafelków. 

I takich gier jest jeszcze masa, naprawdę masa. Wszystkie są jednakowo nudne i przekolorowane. Na stronie hub'a widziałam jeszcze dwie, ale mi się nie chciały otworzyć, więc sobie dałam spokój. Ogółem mówiąc, LPSowe gry są beznadziejne, przeznaczone dla dzieci 2-8 lat. Kolekcjonerzy, zbierajmy dalej figurki i nie przejmujmy się dennymi grami! 
A, i jeszcze zanim skończę. Mialam dzisiaj rozdać dyplomy, ale jeszcze nie skończyłam ich robić, dlatego pojawią się w przyszłym tygodniu. Komentarze już rozdane :) 

Do następnej notki!
Papa :*

15 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą w 100 %. Lps Online było suuuuper. Miałam tyle zwierzaków tam że ho ho. I mi zamknęli. W tym możan było za zadania dostawać zwierzaki. Och to były czasy. Wpadnij do mnie na bloga.
    moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, to po prostu jakaś nudna beznadzieja te gry xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh! LPS Online! Błagam na kolanach , żeby wróciło (i żeby tym razem była też wersja po Polsku :3 ) To tak właściwie gra z czasów kiedy miałam 3 LPS`y! To było magiczne O.O Teraz niestety myślą , że zbieraczki LPS to 2-7 latki , dla których szalenie ciekawe jest łapanie lodów w wafelki -,-

    Oburzona brakiem LPS Online April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkurzają mnie te gry dla dzieci -.-" Oj pamiętam to LPS online ^__^

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dlaczego japonki długo zachowują młodość?" ahhahahahahahaha XD
    Nie no blog super ;D Będę tu często wpadać, obiecuje :3 A co do gier to denne.. Ale z drugiej strony, myśle że w takie gry grają przedziały wiekowe takie jak 6-8 czy coś, więc dla nich są chyba okej :D Tęsknie za LPS online :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Chodziło mi o lalki typu barbie >.< internet mnie nie rozumie... A co do gier, to grałam w nie jak byłam mała (znam kilka innych) i też nie mogłam pojąć o co kaman z tymi pandatami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od 2 lat?! Myślę, że dzieci w tym wieku są wystarczająco mądre, żeby wybrać coś bardziej ambitnego niż te gry xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POM< POM POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM...
      ja:)

      Usuń
  8. Jezuuuuuuuuuuuuuu...Znów dołączam podpis xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To buło do tamtego o ambitnych...xD
      ja:)

      Usuń
  9. Nie grałam, nie gram i nie będę brać w LPS-owe gry. Bo po co? Dla mnie LPS są po prostu cudowne takie, jakie są. Po co mam jeszcze grać w gry z LPS-ami?
    Jeśli ktoś uważa inaczej, nie mogę mu tego zabronić, ale dla mnie gry LPS są doown.

    Koksu

    OdpowiedzUsuń
  10. No więc porządnie się wypowiem. Po pierwsze to mam tą grę na nintendo i jest niewiarygodnie nudna. No... W sumie to dzięki zagraniu w nią dowiedziałam się o paru lps i mam powiększoną listę wymarzonych petków^^ Ale jednak jej nie polecam bo jak już mówiłam jest niewiarygodnie nudna. Grałam jeszcze w jakąś grę na sieci w której ganiało się kunikiem (za co kunik, za co :<) za jakimiś magicznymi śnieżynkami które miały działanie podobne do red bula czyli kuń biegał potem jak oszalały. "Gra" była niewiarygodnie złej jakości i o dziwo była na 7 miejscu jeśli chodzi o popularność. W więcej gier lps nie mam zamiaru grać, bo lps to figurki i za to się je kocha. Za brak większej ilości lalek na blogu bardzo dziękuję (nie chcę Cię obrazić, tylko cieszę się bo średnio przepadam za lalkami). Mam do Ciebie pytanie. Czy mogłabyś reaktywować plemię elfów? Jeśli to nie dobre do tego miejsce to bardzo przepraszam, ale naprawdę je lubię i nie chciałabym żeby zostało opuszczone, a potem usunięte. Ale btw. Co to więzienia dla niewinnych uczniów to zaczynam się bać... "Dlaczego japonki długo zachowują młodość?" mnie rozwaliło. Zaczynałam się zastanawiać czym różni się taki młody but od starego xD No to by było na tyle, więc żegnam i czekam na kolejną nocie, Milordzie Tusk :3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach! Teraz mi się przypomniało że ten dog z dwukolorowymi oczyskami ma na klatce piersiowej brązową łatkę. Ta łatka ma kształt kości <3

    OdpowiedzUsuń