niedziela, 23 lutego 2014

Znowu mnie wrobili, czyli.. podróbki!

Hejołcia ^^
Tak się składa, że jestem trochę chora, więc siedzę w łóżku (od poniedziałku nienawidzę do szkoły :___:) Powinnam pisać wypracowanie, ale nie mam weny :__; W ogóle, ma ktokolwiek pomysł, jak napisać wypracowanie na temat "Nie łatwo być człowiekiem"?
----
Electra - Nie wiem, po prostu oddam ci tego bloga, a ty już zrób z nim co chcesz. Myślałam, że drugi semestr będzie łatwiejszy :/
Carly LPS - Po kolei, tylko ominęłam te siedzące, bo ich nie lubię xd
Koksu - Niebieskie są zwykłe. Niezwykłe są szmaragdowozielone <3 Głębokie, tajemnicze, ogólnie cudowne. Ewentualnie jeszcze czarne niczym obsydian albo morska zieleń. A dog... Ktoś kto go wyrzucił musiał albo się nie znać, albo po prostu mieć gdzieś :/
Susi LPS - Jezu, ludzie, PRZECIEŻ JA OCENIAM Z NICOLE. Czy ty moja wina, że nie oceniłam siedzących?!
Kate - No to kto tu ćpał? xD Nie widzisz tej czarnej kreski pod oczami??
Yolay - Widziałam ją... Tylko 50 złotych!
Revia - Widzisz, okazało się, że pośrodku. Za pięć dni :)
---

Podróby są wszędzie. Chyba nie ma znanej marki, która by nie miała swoich podrób :___; Ja się pytam, jaki jest sens żerować na czyimś sukcesie? No jaki?!
Niektóre z podróbek wyglądają baaardzo podobnie do zwykłych LPS, dlatego trzeba uważać!

Weźmy na przykład te dwie tuby. Mamy piękną świnkę, konika, owieczke i.. CO? O.O 
Beznadziejną krowę i równie beznadziejnego psa. Trzeba być ślepym żeby nie zauważyć "minimalnej" różnicy między zwykłymi LPS a tymi podróbkami!

Tutaj widzimy, dla nieznających LPS, bardzo malutką różnicę. Ten jamnik po lewej stronie, to podróbka!
Ostatnio na ebay'u widziałam takiego jamnika, za jedyne 7 złotych. Hmm, ciekawa jestem dlaczego...

Przecież to są zwykłe LPS!
Nie prawda... pomijając niespotykane u LPS akcesoria, popatrzcie dokładnie na nazwę
"Lovely Pet Show". Jeśli ktoś nie ogląda dokładnie pudełka, może się nieźle wrobić

Kolejny cudowny jamnik z serii Lovely Pet Show.
W sklepach internetowych nawet się nie połapiecie, że to podróba :/

Ta sama seria. Oczy wyglądają tak podobnie. Głowa jest prawie identyczna, jedyne co jest dziwne...
to tułów wzięty z MLP xD 

Lovely Pet Show robi się coraz bardziej wredne. 
Moja cudowna Diamond została tak potraktowana! Przy bulldogu prawie nie widać żadnej różnicy :___;

Najbardziej znane podróbki LPS, firmy Natalia. Sprzedaje się ja pod nazwą
"Littlest Pet Shop", szczególnie na Allegro. O tych figurkach dowiedziałam się od pewnego anonima i 
AppleBloom :<

Nie wiem, czy na tą serię ktokolwiek się nabierze, ale na wszelki wypadek mówię.
Są to zabawki z serii Vip Pets, mają sztuczne włosy. Może niektóre dzieci mogłyby pomyśleć, że to G3 :___;

CZY TYLKO MNIE ONA PRZERAŻA? O>O

I ostatnia z serii podróbek. Z tego co widzę, to też jest Lovely Pet Show. 
TAK WŁAŚNIE POWSTAŁY PODRÓBKI!
Sowa połączyła się z konikiem i dostaliśmy Lovely Pet Shop, z głowami LPS i tułowiami koni. Amen.

Jezu, patrzcie co znalazłam :OOO Trafiłam na końce internetów...

 "I tą sensację kończymy program!"
Jak to mówi Jeremy Clarkson (Top Gear <3)
Bay ! :*

33 komentarze:

  1. Ale wam temat dali... Może napisz coś o tym, jak się ludzie zmienili i jacy są w dzisiejszych czasach albo jakie mają problemy, możesz dać jakieś porównania ze zwierzętami, no nie wiem, mnóstwo da się napisać.
    Ja z kolei widziałam tą podróbę jamnika #675 na Allegro za... 170 zł. Za tyle poszła na licytacji. Tracę wiarę w ludzi. ;_;
    Gdzieś ostatnio widziałam podróbkę Blythe z LPS. o.O
    Ten ostatni obrazek... Pamiętam jak znalazłyśmy to z przyjaciółką i miałyśmy głupawkę. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat podróbek był już dawno, ale muszę przyznać, że w niektórych miejscach trochę mnie zaskoczyłaś...
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haahaha xD Porównanie PetVip do LPS G3 xD <3 Mój The Best xD Ja ostatnio o mały włos nie kupiłam tego buldoga xD W ostatniej chwili zauważyłam xD

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    (ps. Wróciłam :3 Nowa notka już jest :3)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę? ;( Ja sobie nie poradze ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwaliła mnie ta sarna xDD Jacie jak można tak bezczelnie podrobić lps ? :o Koffam Top Gear :D Najlepsze jak Jeremy wpadł samochodem do basenu , bo jechał na otwarcie xD

    ~Victoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe pytanko: CO TO JEST TO COŚ DZIWNE Z WŁOSAMI????
    Jak to zobaczyłam to myślałam że spadnę z krzesła. Litości!! Ludzie zawsze muszą wymyśleć coś podobnego do udanych zabawek bądź przeróbek, żeby mnóstwo zarabiać, cn?
    Ten zestaw piąty od dołu - moja biedna przyjaciółka się na to nabrała ;-( Była w szoku, jak jej powiedziałam, że to podróbka.

    Koksu
    PS Co do oczu: NIEPRAWDA! Niebieski i błękitny górą!

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze coś - pięęęęęęęekny, wiosenny wystrój bloga! <3


    Koksu

    OdpowiedzUsuń
  8. Suerrr blog i z niecierpliwišcią czekam na zdjęcia na konkurs.
    zapraszam wszystkich na mojego bloga lpsinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O bogowie, ta sarna, padłam. xD
    Lovely Pet Show mnie rozbraja ogólnie <"D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.Boże !!! Co za debile z tych Lovely pet shop ! nawet ślepiec zobaczył by różnice między LPS a
      Lovely pet shop!

      Usuń
  10. Nie cierpię G3 ` _ `

    OdpowiedzUsuń
  11. YuKa byłaś w lutym lub w marcu w takim sklepie gdzie są petki G2??? Bo ja widziałam G2, ale tylko w moim domu XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog!!! Koffam go... Ty robisz notki na wszystkie tematy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Koffam Twój blog!!! <3

    Zetka

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się przyznać , że tego spanielka podróbę bym kupiła i to może nawet dwa xD Przerobiłam bym go sobie xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu wiedziałam że w tym jamniku (tym z popular) jest coś nie tak! Myślałam że tylko mi się wydaje ale nie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam podróbkę savvy i nawet z niej się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy się ma podróbkę savanych to ja bym się czuła niezręcznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże ... VIP Petsy ( te w tych włosach ) to nie podróby . VIP Petsy są duże a petki są małe . Mam 13 VIP Petsów i 30 LPS . VIP Petsy są ślicznie i nie są podróbami . Koniec i kropka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są podróby -.-

      Usuń
    2. To nie są podroby ona napisała że dzieci mogą się pomylić z G3 -.-

      Usuń
  19. Mam takie pytanie.. do wszystkich. Czy wie ktoś (lub dałby linka) gdzie można kupić podróby kotów shorthair / spanieli / jamników? Bo chciałabym kupić kilka podróbek do przemalowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W spozywczaku XD Ale tak na serio ja kupiłam w spożywczym podrobe spaniela byly różne nawet nietoperz!!!

      Usuń
    2. Ja kupuje w chinskim sklepie pelno tam tego gowna xd

      Usuń
    3. A w jakim miescie jesli mozna wiedziec bo mi sie tez ogromnie podoba ten spanielek jest sliczny !

      Usuń
  20. No nie.... WSZĘDZIE TE KUCYKI!!!!!!!!!!!! KUCYKI PONY TO ZŁO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps: spanielku, spoczywaj w pokoju, a o jamniku nie wspomnę... [*]

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie ta krówka sie podoba chce jo miedzi xd ten pies jest straszny i hipopotamowy ;p a te pieski z perukami nawet ladne

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tago buldoga obok Diamond (orginalnego z tuby) i on wygląda prawie identycznie!!

    OdpowiedzUsuń
  23. co kurwa stałosię z blyghte a ta podrubka jamnika i jelenia jest okropna kurwa blyghte się naćpała i dostała pierdolca sory że klnę

    OdpowiedzUsuń
  24. kurwa blyghte tynarkomanko przyjełaś postać ojca o ja pierdziele to może jeszcze penis jej wyrośnie w każdym razie lol z tym zdjęciem no ktoś to dopiero ma zajebistą wyobraznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam te na kture nikt się nienabierze ale nigdy bym niepomyślała że to lps XD

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w tylko ROK kolekcjonowania zdobyłam 5 podróbek. Po jednym ze wszystkich popów. A łącznie wydałam na nie 370 zł! 😭😭😭😭😭

    OdpowiedzUsuń