piątek, 7 marca 2014

Kim jest producent Littlest Pet Shop?

Helou :)
Zaczęłam już pisać moje cudowne wypracowanie, yaay :D Mam nadzieję, że dzisiaj skończę. 
Uwaga : Notka ta jest pisana z tableta, w pozycji leżącej (ja leżę, nie tablet!). Urządzenie poprawia moją pisownię, zmieniając cały czas rodzaj żeński na męski, dlatego za wszelkie uszkodzenia oka nie odpowiadam!
Uwaga 2 : Notka ta nie ma na celu obrażenia w jakikolwiek sposób firmy Hasbro Toy Enterprises Inc.
----
Carly LPS - No ja wiem, że mnóstwo, tylko nie wiem JAK to napisać XD
ja ;) - YEAH, zaskoczyłam kogoś odgrzewając stare kotlety! :D
Jula LPS - Hehe, w sumie mała różnica. I to, i to jest beznadziejnie brzydkie...
Electra - Ja też sobie nie poradziłam. Jedyne co - nie usuwaj tego bloga. Szkoda mi naszej pracy ;C
Victoria - Jezuu, pamiętam ten odcinek xD Super były wszystkie specjalne (INDIANA CLARKSON!) <3
Koksu- Tak, zawsze :< Świat bez podróbek byłby zbyt idealny, a do tego ludzie nie mogą dopuścić!
Karolina Ro - Dziękuję, widziałam konkurs, ale nie mogę się zebrać żeby porobić te zdjęcia.
July - Co ty masz do sarny? Przecież to jest piękny Littlest ovely Pet Shopw
Anonim (1,2,3) - Byłam w dwóch sklepach i zero G2 -.- Mimo, że mieszkam w stosunkowo dużym mieście. A tak to... strasznie dziękuję! Staram się nie zanudzać, chociaż czasem nie wychodzi i pisać o wszystkim i o niczym :)
Zetka -  Nawet nie wiecie jak mi miło! Dziękuję i mam nadzieję, że nie zmienisz zdania za dwie notki :*
Luna - No, ja bym się nie odważyła :P
----
Nowy wystrój bloga, bardziej wiosenny, podoba się? ^^

Zbieramy Littlest Pet Shop, kupujemy nowe figurki, narzekamy na G3 i G4. W środku tego wszystkiego jest ich producent Hasbro. Ale czy cokolwiek o nim wiemy? (oprócz tego, że produkuje coraz to gorsze LPS)

Trochę historii

Na polskiej Wikipedii oczywiście nie ma nic o historii, natomiast na angielskiej wersji historia zajmuje trzy strony. Oczywiście nie przetłumaczę wam nic na polski, więc powiem tylko to co przeczytałam (czemu ten głupi tablet poprawia "tylko" na "tutki"?!?!?!?!?) 
Sooo, historia Hasbro zaczyna się 90 lat temu! W latach dwudziestych żyli sobie dwaj bracia Hassenfeld. Oczywiście byli oni Polakami, a dokładniej polskimi emigrantami, serio! (Jak to mówi mój nauczyciel z polskiego "Polacy są wszędzie!!!") Założyli oni małą firmę Hassenfeld Brothers, która sprzedawała artykuły szkolne. 
Dwadzieścia lat pózniej bracia urodzili sobie synów xD Ci synowie uznali, że 
- nazwa jest za długa
- kto chce kupować artykuły szkolne??
- są fajniejsi od swoich ojców 
Wiec przekształcili nazwę firmy w HASBRO i zaczęli sprzedawać zabawki
Bla bla bla
Zaczęli odnosić sukces i teraz dążą ku upadkowi (świadkami tego są LPS G2)
I tak tego nikt nie przeczyta xd 

Produkty HASBRO

Jak się dowiedzieliscie (albo i nie) z historii firmy, Hasbro produkuje głownie zabawki, albo denne filmy na podstawie zabawek. Najsławniejsze z nich to : 
- Littlest Pet Shop -.-
- Nerf (ach, każdy kojarzy te strzelanki <3)
-Play-doh (ciastoliiiinka)
- Pokemon 
- Star Wars
- Transformers 
- Spider-Man
- Iron- Man
- Avengers
- My little poooooony <3
- Furby

Oprócz tego Hasbro produkuje jeszcze filmy (patrzcie, jaka wrzechstronna jest nasza firma!)

- Pound Puppies (?)
- Littlest Pet Shop (-.-)
- My Little Pony (<3)
- Przygody Chucka (Norrisa) i przyjaciół 

Doobra, notka wyszła strasznie krótka, ale nie chce mi się już pisać xD No, więc powiem Wam... że zamówiłam sobie 5 nowych LPS, tylko czekam aż jeszcze jeden dojedzie i... pojawi się specjalna, nowa notka ^^




Bay :*

13 komentarzy:

  1. Dzisiaj byłam w Kauflandzie (chyba dobrze napisałam?). I wiesz co? Tam jest taki mały wieszak z kilkoma pojedynczymi LPS. Wśród nich było oczywiście parę G3 oraz... G2! No, może nie do końca. To była ta panda z serialu LPS, Penny, z oczami G2 i kiwającą główką. Wisiały tam ich dwie sztuki. Reszty LPS z tej serii nie było. ;_; Głupi Kaufland.
    Wystrój ogólnie fajny, tylko przyczepię się koloru, nie przepadam za różem.
    Ja przeczytałam tą historię! Tak, Polacy są wszędzie, ale pewnie i tak nikt o nich nie pamięta. ._.
    Nie jestem pewna, czy Hasbro samodzielnie robi te filmy, czy raczej komuś tego nie zleca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Inteligencja Apple? Znam ten ból. Yuka - Apple pisze Tusk xD a tak wgl teraz nerf wymyśliło luk *_* taki super :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Już myślałam, że umarłaś :-O A tak na serio, domyślam się, czemu tak długo cię nie było. Szkoła, czyż nie?
    Nie znałam historii Hasbro, a co do tableta...To poprawienie pisowni tak mnie wkurza, że nie ma co gadać :-/
    Wiecie, że Tusk to po angielsku "kieł"? XD

    Koksu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, w 4 klasie się tego uczyłam, i pamiętam, jak pani mówiła, że dzięki temu łatwo zapamiętać.

      Usuń
  4. Ale śliczny wygląd <3 Koffam , Koffam , Koffam :3 Wypracowanie powiadasz? xD Ja też mam (z angielskiego. Żygam tęczą :P) Taa. Hasbro xD Czyli od LPS do Star Wars xD

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Yuka, mam ważną sprawę do obgadania!
    Jedziesz na OH? Jeśli tak, na który turnus?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wygląd bloga. Historia Hasbro ciekawa, chodziaż w ich głowach tylko kasa kasa i kasa (w Carrefourze były petki za 11.99 potem za 14.99)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polskie dziadostwo xD
    PS.Jezu, dopiero teraz od kilku dni wchodzę na internet...
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, co powiedzieć. XD :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię tej g3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bracia urodzili sobie synów! No to mnie rozwaliło!
    Pzdr.
    I na koniec emotikony!😃🍡🍢🍣🍟🍱

    OdpowiedzUsuń