piątek, 7 marca 2014

Nowe LPS (oczywiście) + ask

Helou :)
Był tydzień, trzeba było siedzieć w szkole - piękna pogoda. Jest weekend - pogoda okropna. GOD WHY?!
----
CarlyLPS - Echh, jak u mnie nawet w Smyku ani w Auchanie było, to ja sie nie dziwie, że w Kauflandzie też :___;
Electra - Łuk? *.* Muszę go wybróbowac! Zawsze chciałam mieć łuk, jak Halt albo Katniss <3
Koksu - Tsaa, szkoła mnie zabija xD Od dzisiaj nie jestem Tusk tylko Kieł, super :P 
April LPS - Dzięki *.* Poprawka - czyli od LPS do kompletnego dna. 
Kate - Nope, niestety nie 3: 
Susi LPS - A która firma nie jest teraz nastawiona na kasę? 
ja ;) - Haha, szczere xD 
----
Nie mogłam doczekać się, aby Wam pokazać nowe LPS, więc niestety piąta figurka będzie musiała trochę poczekać W ramach rekompensaty notka dość wcześnie pisana, bo tamta była beznadziejna. Ale tak w ogóle, czy mi się kiedykolwiek jakakolwiek moja notka podobała?? Okej, dosyć narzekania, zaczynamy ^^

Dobra, oficjalnie oświadczam ZAJĄCZKI TO MOJA MANIA *u*
Mój trzeci zając to Rocky (a dokłaniej Raquelle, ale o tym wie tylko jej siostra)
Co by tu mówić... Jest po prostu szaloną, infantylną licealistką. Jej marzeniem od dzieciństwa jest
zostanie gwiazdą rocka, choć na razie musi starać się o przejście do kolejnej klasy. Spotyka się z Feniksem, którego zachwyciła jej oryginalność, a jej najlepszą przyjaciółką jest kujonka. Ze swoją siostrą ma wręcz niezwykłe kontakty, dzieli z nią wszystkie sekrety.
Rodzina : Siostra Cinderella, kuzynki Mia i Deana 


KOCHAMJĄKOCHAMJĄKOCHAMJĄKOCHAMJĄ! <3
Nie widać tego na zdjęciu, ale ona jest tak cudowna, jeden z najlepszych kształtów zajączków.
No więc, nazywa się Cinderella (czyli w sumie po polsku Kopciuszek :/), jest starszą siostrą nierównoważonej Rocky. Zawsze uchodziła za oazę spokoju, ideał piękna, osobę godną do naśladowania.
Wydawałoby się, że szybko stanie w blasku sławy, jednak ona woli, aby jej siostra zajmowała się show-biznesem. Na razie nie ma ani przyjaciółki, ani chłopaka ALE TO SIĘ ZMIENI!
Rodzina : Siostra Rocky, kuzynki Mia i Deana.

Pierwszy lew w mojej kolekcji, w dodatku fuzzy. Tak mi się trafiło, meeega tanio jeden z najładniejszych lwów.
Ma na imię Aslan (zgadniecie dlaczego? xD) i aktualnie chodzi do klasy maturalnej. Może i nie obiektem westchnień dziewczyn, ale każdej z nich imponuje jego odwaga i porywczość. Jest raczej samotnikiem, od czasu do czasu spotyka się z przyjaciółmi. Jego dziewczyną jest... sami zobaczycie :P

Jezu, ta sówka jest taaaaaaaaaaaaka słodka, że normalnie aż walnę serduszkami <33 *u*
Jest to Zosia (gr. sofia - mądrość) najmądrzejsza dziewczyna w szkole, jej (prawie) całe życie ogranicz się do nauki. Jest najlepszą przyjaciółką Rocky i choć mają tak różne charaktery, świetnie się rozumieją. Spotyka się raczej tylko ze swoją przyjaciółką, wiele osób w szkole uważa ją za kujonkę. 

No więc, to wszystko z moich zakupów. Czekam jeszcze na jedną figurkę, strasznie się niecierpliwię. Jak tylko przyjdzie to zaraz porobię jej zdjęcia. A na razie łapcie jeszcze moje dwa nieudolne próby robienie grafiki xD

Taaaaak, wiem że tam widać jabłuszko z tła xD Nic nie mogłam na to pojawić.

Odgrzebałam jeszcze zdjęcia Minty z sesji zimowej i zrobiłam takie oto cuś :P

ASK


Jeszcze nigdy nie zrobiłam aska, więc pomyślałam sobie "Milordzie, czas to zmienić" i tak oto moje siostrzyczki postanowiły zacząć wyjawiać swoje sekrety. W komentarzach piszcie pytania, a będą na nie odpowiadać na przemian Rocky i Cindy. Mam nadzieję, że się postaracie i dostanę duuużo pytań ^^

A więc do kolejnej, specjalnej (!) notki!
Bay :*

6 komentarzy:

  1. Jeeeeeej, ta grafika z Minty jest śliiiiiiiiiiiiiczna!!!!!!!
    U mnie w szkole nie jest AŻ TAK źle. Wprowadzili lody do sklepiku <3


    Koksu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój nick jest zapisany pochyłym pismem, a reszta pogrubionym, jestem wyjątkowa. xD
    Może nie było w Smyku, ale mi chodziło o to, że w tym Kauflandzie była Penny Ling z tej samej serii, w której jest owczarek, rekin itd:

    Zacne LPS. Chyba http://i.ebayimg.com/t/Littlest-Pet-Shop-3562-Brown-German-Shepherd-Puppy-Dog-Blue-Eyes-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/WrEAAOxyYSdTA~g9/$_57.JPG
    O ta. I tył pudełka był taki, ale w sklepie była tylko panda. ;_;
    najbardziej podoba mi się Rocky, mimo że Cinderella ma ładniejsze kolory. Mam Aslana, a co do jego imienia, to hmm, Narnia? :p
    Powodzenia w zbieraniu tych króliczków, są naprawdę śliczne. Wydaje mi się, że zdobycie wszyskich może być trudne, ale liczę, że ci się uda.
    A ja wiem, na jaką figurkę czekasz. No cóż, tak mi się przynajmniej wydaje.
    Super są te grafiki, zwłaszcza dla mnie, bo nie mam bladego pojęcia o robieniu czegoś takiego.
    Czas na pytania! :3
    1. Jak myślicie, która z was jest fajniejsza? (xD)
    2. Kłócicie się czasem?
    3. Jak dogadujecie się z rodziną?
    4. Mówicie sobie o wszystkim czy może coś przed sobą ukrywacie?
    5. Jak podoba się wam wioska/miasto/państwo (czy co to tam jest) do którego trafiłyście?
    6. Wcześniej też mieszkałyście razem?
    7. Uważacie, że jesteście tak ładne, jak YuKa twierdzi?
    8. Czujecie się zaszczycone, że to pierwszy Ask na blogu?
    9. Mieszkacie razem?
    10. Jaka jest między wami różnica wieku?
    11. Zawsze się tak przyjaźniłyście?
    12. Jakiej muzyki słuchacie?
    13. Jakie książki lubicie?
    14. Macie jeszcze jakieś rodzeństwo?
    15. Chcecie, żeby w tej wiosce/mieście/państwie znalazła się cała wasza rodzina?

    Teraz tylko do Rocky:
    1. Masz swój zespół?
    2. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
    3. Czemu tylko siostra wie, że masz na imię Raquelle?
    4. Jak poznałaś Feniksa?
    5. Jak zaprzyjaźniłaś się z Zosią?
    6. Jak się czujesz jako młodsza z sióstr?

    Do Cinderelli:
    1. Znalazłaś już chłopaka i przyjaciółkę?
    2. Jakie jest twoje marzenie?
    3. Wspierasz swoją siostrę w jej marzeniu?
    4. Jak czujesz się jako starsza z sióstr?
    5. Jak do ciebie mówią: Cinderella czy Cindy?

    To tyle. Może jeszcze coś wymyślę i dopiszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay! Piszem koma :3
    Króliki, króliki, zajączki...
    Jaka specjalna nocia OwO?
    Ja mam pytanie do obu:
    Czy lubicie samą siebię i co chciałybyście w sobie zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super LPS-y :) Teraz pytania:
    1.Jak to się dzieje, że tak bardzo sobie ufacie?
    2.Czego byście nie powiedziały swojej siostrze? (pytanie do obu)
    3.Jakieś pasje?
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Cudowne angorki! Też marzę o chociaż jednej. Kocham twój blog zapraszam do mnie: http://world-my-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twoich zdjęciach wyglądają o wiele lepiej, niż w oryginalnych opakowaniach. ;)
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń