czwartek, 26 czerwca 2014

Wracam i ZMIANY ^^

WRÓCIŁAM!
Taaaaaaaaaaaaaak bardzo za Wami tęskniłam! Już się nie mogłam doczekać, aż napiszę kolejną notkę. Mimo wszystko przerwa dobrze mi zrobiła, bo mam  średnią 5.1 na koniec roku (wow, zdziwko :O). Przez ten czas nawet nie wzięłam LPSa do ręki, a teraz mam ochotę się pobawić albo zrobić dla nich domek *u*
Ale najpierw, ogłoszenia!

Zmiany 
Normalna notka będzie jutro, a jak na razie chciałabym Wam przedstawić zmiany, jakie pojawią (pojawiły) się na tym blogu.
  • Na blogu pojawi się plan! Abyście wiedzieli kiedy będą pojawiać się notki, z boku wszystko będzie rozpisane. Przez wakacje będę pisać w piątek wieczorem oraz we wtorek. W roku szkolnym myślę, że będę pisać rzadziej.
  • Druga sprawa to tematy notek. Przy rozpisce podam temat jaki będzie w przyszłej notce. 
  • Temat, który pojawi się w piątek będziecie wybierać SAMI! :) Przez cały tydzień możecie głosować na temat notki, a ja go wtedy zrealizuję. Chodzi o to, żebym was nie zanudzała, jeśli wolicie coś innego.
  • Pojawią się też ogłoszenia. To znaczy, jeśli nie będę mogła napisać w piątek, albo blog będzie zamknięty (nowy szablon, czy coś), albo chociażby że kupiłam sobie nowego LPSa. To wszystko będziecie mogli przeczytać w ogłoszeniach z boku strony.
  • Jako, że uwielbiam robić zdjęcia, a wy pewnie macie dość już oglądania przyrody itp, na początku każdej notki będzie pojawiać się zdjęcie (lub kilka zdjęć w formie kolażu), tak abyście się nie nudzili, a ja będę usatysfakcjonowana :3
  • Nastąpiło uaktualnienie zakładki "kontakt" , usunęłam zakładkę "YukaAndLPS"
  • Została dodana zakładka "konkursy", gdzie będziecie mogli dowiedzieć się o konkursie (jeśli jakiś trwa). Tam również będą wklejane dyplomy, oraz status rozdawania nagród. Przynajmniej wszystko będzie bardziej ogarnięte :)
Tak, to tyle ze zmian, jakie wprowadziłam przez tę nieobecność. Nowa notka jeszcze dzisiaj koło 20. Mam nadzieje, że nie jesteście zawiedzeni, a kolejna przerwa juz się nie zdarzy.
See you!

5 komentarzy:

  1. Hell yeah, Yuka wróciła! *w*
    Cieszę że ze zmian i myślę że wyjdą blogowi na dobre. :3
    Yayyy, będzie więcej twoich zdjęć :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Jolly

    OdpowiedzUsuń
  3. Chat nie działa :<.
    Rev z innego kompa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, już jednak działa, tylko nikogo nie ma.
      Czekam na notkę!
      Rev z innego kompa

      Usuń
  4. Super XD nie moge sie doczekać. Zmiany na pewno zrobią blog bardziej prefedjonalny chociaż i tak jest super! :)
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń