środa, 10 września 2014

Koniec miesiąca [sierpień]

BRAK ZDJĘCIA SPOWODOWANY BRAKIEM WENY
"Moje idee to gwiazdy, których nie potrafię ułożyć w konstelacje"
***
Heloooooooou :>
Ostatnie 10 dni naprawdę wykończyło mnie psychicznie, a przede mną przecież jeszcze całe 9 miesięcy! Natomiast dzisiaj znalazłam dla Was czas ponieważ... no cóż, jestem chora xD A co można robić w łóżku? Tylko bez skojarzeń proszę :P
---
Fallen: Muszę to powiedzieć osobie, która go dla mnie zrobiła ^.^
Electricflower: A TY LENIU ŚMIERDZĄCY JESZCZE TEGO NIE WYSŁAŁAŚ XD Jedyne co cię może zabić to twoje okropne lenistwo. Diamond się już nudzi! Pomińmy fakt, że ja jeszcze dla ciebie prezentu nie kupiłam :C
Koks: No właśnie, nie warto się przejmować jakimś tam biednym Koksikiem. A ja powinnam zostać w ogóle architektką Olimpu, co nie? :P A gdzie ty w ogóle masz ten naszyjnik? :O
Carly LPS: I wszystko to za sprawą faktu, że miałam w domu tylko jeden kolor papieru....
loveblue1; Na chacie chyba byłam.. Tak, raczej na pewno chyba byłam.
Tynia :* : Dziękuję :D
jaszczurka03 : Haha, ta moja kreatywność. Nie ma to jak robić stolik z opakowania na słuchawki xD Misia dostałam od pewnej bardzo utalentowanej osoby. A ja czekam na kolejną notkę na Twoim odwieszonym blogu!
Karcia LPS, Le Kornelia, Goldusia lsp : Dzięki, Diamond się ucieszy :P
Revia: Jakaś ty buntownicza! Diamond wezwie na Ciebie służby  specjalne! Reeeviuś, wrócisz jeszcze kiedykolwiek na bloga, chat czy coś?
----
I tak z radością przechodzimy do kolejnego podsumowania miesiąca, które zostaje wydłużone o nową kategorię, yay yay yay, więcej pod koniec notki :P


LPS, którego chciałabym mieć 
Nie jestem chyba zbyt oryginalna, ale cóż. Na temat lisków powiem też za niedługo, bo ostatnio  mam na ich punkcie fioła. Szkoda tylko, że nigdzie nie mogę ich znaleźć.
Numer #2400 po prostu podbił moje serce. Mimo, że znajduje się pomiędzy falą ohydnych G3, wyszedł im naprawdę cudnie. Może i jest fioletowy, ale CHOLERA JEST ŚLICZNY!
I ma boskie oczy.
Jakby ktoś widział w cenie niższej niż 20 złotych to dawać znać! :

Najbrzydsza figurka miesiąca

Buahaha xD Kiedy zobaczyłam go pierwszy raz, dawno dawno temu, wiedziałam, że zasługuje na miano jednego z najbrzydszych figurek. 
W tym LPSie po prostu wszystko jest obrzydliwe.
Nie ma po prostu ani jednej ładnej rzeczy.
Zaczynając od koloru szynki, na którą ta świnia (wiem, że to hipopotam, taak...) zostanie kiedyś przerobiona, później cudna poza, oczy rodem z horroru, zielone rzęsy (WTF? ). No i ta cudna spódniczka, która ledwo mieści się na grubym tyłku świni hipopotama.
Daje tej figurce -∞/10

Najlepszy zestaw miesiąca 

Lubię duże zestawy, no co? :P
15 LPSów to dość dużo (1/5 mojej kolekcji) i biorąc pod uwagę fakt, że nie podobają mi się tylko dwa to duży sukces. Jest naprawde wiele fajnych dodatków, zestaw został podzielony...na dwie por roku, przynajmniej tak sadze czyli zima i wiosna. Shorthair oczywiście cudny, tak samo ja pingwinek, sarenka i miś polarny. Bernardyn jest niebieski, co lekko mnie denerwuje, ale to w końcu zima! :P
Jedyne brzydkie LPsy tota mysz obok goryla, której nie mogę znieść i nieokreślone coś obok liska. 


Najlepszy blog miesiąca 

(kliknij na zdjęcie, aby przenieść się do strony)
jaszczurka03 wróciła do blogowania i odwiesiła swojego bloga, cieszmy się :D 
A jako, że ja masakrycznie się tym jaram, nowinki-lps według mnie zasługuje na miano bloga miesiąca.
Co by tu dużo mówić. Wygląd jest śliczny, styl pisania bardzo mi się podoba, no i w ogóle.
ZAPRASZAM ;D

Zdjęcie miesiąca 

Tylko pozazdrościć talentu!
Zdjęcie jest naprawdę boskie. Już nie mówię o samym pomyśle, ale wykonaniu. Hipopotama LPS to może sobie  każdy w wodzie zanurzyć, tylko zrobić z tego dzieło... No mało, kto to potrafi. Bardzo dobry pomysł z rozmazaniem tła :)
Zdjęcie jest autorstwa eli102

Przeróbka

Dodałam tą kategorię, ponieważ w internecie jest masa przeróbek LPS, niektóre są cudne, a inne wręcz przeciwnie. Tutaj będę wstawiała zdjęcie przeróbki, która po prostu... najbardziej mnie zaciekawiła. Może być okropna albo cudowna.


Jest to seria przeróbek, naprawdę baaardzo profesjonalnie wykonanych. Oczywiście, to nie wszystkie, ale tylko tyle postanowiłam pokazać. LPSy wcale nie wyglądają brzydko, a wręcz przeciwnie. Każda figurka jest zrobiona według pewnego kolorystycznego wzoru, co daje boski efekt. Szczególnie podoba mi się ten pomarańczowy shorthair <3 


I to w sumie dzisiaj na tyle, ta notka jest trochę krótka, ale naprawdę się nad nią napracowałam. No, pomijając fakt, że na początku posta nie ma żadnego zdjęcia xD 
No to... do NN, w której pokażę coś, co kupiłam i coś, co chyba dostanę, o ile Electra ogarnie swój tyłek i mi to wyśle.
Bayyyy !

7 komentarzy:

  1. Yearh! Mój blog blogiem miesiąca! Hahahah!
    +5 do fejmu
    No jak nic musisz mi dać namiary na autora/autorkę misia!

    OdpowiedzUsuń
  2. LPS, którego chciałabym mieć - boski i tyle, też go chcę.
    Myślałam, że będę taka genialna i ci go znajdę, a tu najtańszy za 20 zł. :I Zdzierstwo!
    Najbrzydsza figurka miesiąca - trafny wybór. Też zawsze go uważałam za jednego z najbrzydszych, rzygać się chce na jego widok. W sumie przy nim tamten delfin jest całkiem słodki. :P
    Najlepszy zestaw miesiąca - też mi się podoba. Mam nawet kilka figurek stąd, jak pewnie wiesz m. in. pingwina. Ale bez nauszników! :c
    A nieokreślone coś to ptak, tak konkretnie koliber.
    Najlepszy blog miesiąca - Też się cieszę z jej powrotu!
    Kiedyś skończą ci się blogi do tej kategorii, mówię ci. A wtedy... a wtedy będziesz musiała dać tam mój. XD
    Zdjęcie miesiąca - dzięki za przypomnienie mi o nim! Kocham to. Już mam na tapecie. :3
    Przeróbka - on/ona sprzedaje na eBayu, nie? Fajne są, z tego co widziałam robi takie różne serie, na przykład tą czarno-tęczową.

    O, powracają moje długie komentarze.
    Też się powinnam wreszcie zabrać za tę notkę. :I

    OdpowiedzUsuń
  3. No kurde, bez skojarzeń się nie obyło xD Nie zauważyłam, że ta twoja "świnia" ma zielone rzęsy! Przez Ciebie wydaje mi się bardziej ohydna! Ty niedobra ty xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam też mam marzenie lps jeden z nich to jamnik z Monopoly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Petpoint_z_innego_kompa13 września 2014 18:13

    Haha, uwielbiam tę notkę <33 Chociaż trochę choruję, poprawiła mi humor. Nawet nie chce mi się zalogować na swoje konto.

    - Petpoint (ta z miasto-lps.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm....co można robić w łóżku to akurat ty powinnaś wiedzieć najlepiej xD a jakbyś jakimś niewiarygodnym cudem się nie domyśliła, o co mi chodzi, to sobie zerknij na nasze rozmowy na czacie (na fb).
    Co do notki: nie ma zdjęcia, także foch z przytupem. Cytat spoczgo, a ten lisek....bosche, mam kompletnego fioła na punkcie lisków, a tego szukam już nie wiem jak długo.
    To różowe coś do hipopotam? Powaga? A ja myślałam, że to świnia ze schizofrenią xD

    Kooks
    PS. Jestem przeziębiona, także pjotenczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten lps który jest najbrzydszy to on nie ma zielonych rzęs (tagg wim mam najbrzydszą figurkę :P) tylko ma czarne i musze się zgodzić, jest na dragach ;p

    OdpowiedzUsuń