czwartek, 28 sierpnia 2014

Pokój Diamond


"Ale gdy zawodzą uczucia zawsze pozostaje logika"
---

Helou :D
Wróciłam już do naszego cudownego kraju, jestem wypoczęta, gotowa na dwa miesiące wolnego!
A tak na serio, byłam sobie w pięknej Austrii, w sumie to głównie siedziałam w sklepach xD Natomiast nie zrobiłam żadnego zdjęcia LPSom, sorry.
---
Koks: Jak ja kocham te Twoje codzienne depresje xD <3 Po pierwsze, ja jestem bardzo spokojna, a wtedy to ty wyżywałaś się na klawiaturze. A tak w ogóle, ja Cię zawsze zbywam tekstami :3
Electricflower: No wiem, ja taka fotografka, wow. A czarno biały corgie jest z serii Black & White i nie jest unikatem niestety. Ale za to jest ładny, to pocieszenie! :P
Carly LPS: Ogólnie, miałam dać więcej tych unikatów, ale mama mnie wołała, a ja chciałam za wszelką cenę napisać tą notkę. A o tych pandach sobie zapomniałam xD Przypomniało mi się dopiero, jak przeczytałam Twój komentarz. Ja taka mądra, zauważyłam różnicę, dziękuję ^>^
Oj tam, nie dziwna, też w ogóle nie lubię nic swojego pokazywać. Nie lubię, jak jestem w centrum uwagi.
Karcia LPS:  Zgadzam się z Carly, uważam, że to była po prostu podróba. Nikt raczej by nie wystawił Comic Cona, za taką cenę.
A gimbaza jest fajne ^^
Goldusia lps: Wolę nie wiedzieć xD
Jolly July: Jakbym widziała gdzieś Comic Cona za cenę niższą niż 200 zł to ci dam znać :P July tag bardzo szpanerska.
----

Jak już mówiłam, LPSom zdjęć nie porobiłam (za to zdjęcie, które zrobiłam wczoraj jest boskie *u*), ale ostatnio skończyłam pokój dla Diamond. Ja jestem z siebie dumna, no ale... oceńcie sami :)

Od razu mówię, że łóżko będzie inne.
To zrobiłam na szybko, z jedynych dostępnych mi materiałów, także nie bijcie :C

Tutaj mamy mini-lodówkospiżarnię oraz nierówno ucięte obrazy XD

Biureczko Diamond, zrobione z pudełka po lekach pomalowanego niebieską farbą xD
Jakieś papiery, laptop z diamencikiem, żyć nie umierać.

Misiooo <3 
On jest taki słodki :C
Oprócz tego jakieś wieszaki i sztuczne kwiaty xD


Ej, to lustro wymiata.
Pudełko po nabojach do pióra z naklejoną folią aluminiową xD Podziękujcie mojej mamie <3

Ujęcie arcy-artystyczne.

Żeby nie było. To białe coś to stolik i on nie jest wcale brudny.
Robiłam zdjęcia przy oknie, żeby było lepsze światło i się te muszelkowe wisiorki odbiły :C

I wszystko z góry.
A teraz...
MINI SONDA. Który pokój Wam się bardziej podoba.  Diamond 

czy


Adeli?
Przepraszam za światło i głupie ucięcie tego zdjęcia, ale wygrzebałam je ze starego folderu, z czasów kiedy nie znałam się na robieniu zdjęć (dalej sie nie znam xD) 


Kolejna notka będzie, kiedy tylko panna Elektryczny Kwiatek kupi nową kopertę, a leniwi listonosze dadzą ją mnie :P Ogółem mówiąc, to tajemnica.
Co do notek w roku szkolnym. Dalej nie wiem jak to będzie, czy w ogóle się wyrobię, ale za nic nie potrafiłbym przestać prowadzić tego bloga. Przynajmniej na razie. Dlatego postaram się pisać choćby raz na miesiąc, żeby tylko pisać.

Bayoo :D

13 komentarzy:

  1. Ale ładny! Ten misiu cudny. Normalnie jak pullip.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszytsko w moich rękach ;-; A co jak ktoś mnie zabije, bo nie wysłałam jeszcze? TO JESZT TERAZ ŻYCIE W STRESIE. Według mnie lepszy pokój pokój jest Diamond, bo będzie tam coś mojego ^^. A co jak Kot mojej babci przy następnej wizycie rozszarpie? NIGDY WIĘCEJ NIE BĘDZIE NOTKI. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Pokój Diamond podoba mi się bardziej, ponieważ czułam ból przebijanych palców razem z tobą xD

      Usuń
  3. Na początek: wiem i to mnie właśnie wkurza xD ale kto by się tam przejmował biednym, małym Koksikiem...
    Co do notki: pokoju Diamond nie da się porównywać z pokojem Adei. Oba się przecudne, w przeboskim stylu. Ty powinnaś zostać w dorosłości architektką wnętrz ;-)
    ZGAAAPIASZ ODE MNIE TEN NASZYJNIK NA LUSTRZE DIAMOND! FOCH FOREVER!

    Koks

    Ps. Po dwóch latach znajomości ze mną powinnaś się przyzwyczaić do mojej codziennej deprechy xD ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie pokój Diamond jest dużo ładniejszy, kolorystyka podoba mi się znacznie bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się obydwa pokoje podobają ;) Ale gdybym miała wybrać,to chyba pokój Diamond,bo taki niebieski i kojarzy mi się z wodą ;)
    A ja kocham wodę .
    *Taka chamska reklama:
    http://manythings-about-lps.blogspot.com/2014/08/infoczataktualne.html
    Czat-Dziś 20.00

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Podziwiam twoją kreatywność ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... Pokój Diamond ładniejszy xD Nie wiem czemu. Może to przez stolik, który nie wiedzieć czemu po prostu mnie rozwalił. Pytanko, misiaka to sama zrobiłaś?
    *polsatowa muzyczka reklamowa*
    nowinki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się pidoba,bardziej Daimond :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny pokój :)
    Zapraszam do mnie http://korneliabolg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pokój według mnie to Diamond miała lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba pokoje są cudne ♥ Mi jednak bardziej się podoba pokój Adeli, bo tak i już.
    ♦Revia♦

    OdpowiedzUsuń