niedziela, 19 października 2014

Koniec Miesiąca [wrzesień]

"Tylko ludzie pozbawieni celu są nieszczęśliwi."

***
Hej ;D

Jest już połowa Października, ale nieważne - cieszmy się, że w ogóle jest notka pt : "Koniec Miesiąca". Kochana YuKa zapomniała, że takie coś jeszcze istnieje xD (Może lepiej pominąć to jak wysoki stopień sklerozy opanował YuKę?). Zostawmy ten temat, a teraz zaczynajmy! :D
---
Michael Lupa: Eee, fajny nick xD
Ellisa Beth: No niestety, oby serial spłonął ogniem piekielnym.
Electricflower: <3
Carly LPS: Masz szczęście, bo już cię chciałam zabić! :P Oj tam, przecież gdyby nie sukces serialu Hasbro nie produkowałoby jeszcze więcej G3. Po porażce pewnie wróciliby do G2. No wiem, wiem ale Pinkie i Minkę stworzyli na swoje podobieństwo. I dzięki za link xD
Ps. A ja jestem tag bardzo mało oryginalna i najbardziej lubię Fluttershy ;c
ja ;): Własnie, małe dziewczynki łapią się wszystkiego co jest modne. Jak takie bezmózgie zombie XD
---


LPS, którego chciałabym mieć.
(O BOSZE BOSZE ONA CHCE MIEĆ DOGA ZERO ORYGINALNOŚCI AAA)
Tak, chce mieć tego doga, Według mnie jest to najcudowniejszy dog. Miałabym go dawno, gdyby nie to, że jego cena przekracza na ebayu 200 zł, a na allegro nie ma bata żeby kupić go za pomocą opcji "kup teraz". Smuteg tag bardzo, no ale chyba nie powinnam na małą ilość dogów - posiadam ich 11 ;D (O NIE ONA SIĘ CHWALI O NIE)


Najbrzydsza Figurka Miesiąca
Ten żółw jest przerażający.
Głowa wygląda jakby ten biedy żółw był dawniej strusiem, ale przeszedł operację plastyczną by wyglądać jak żółw xD  Skorupa wygląda ja przeszczepiony garb wielbłąda. Nie wspominam juz o ustach, dzięki których nasz żółw wygląda jakby chorował na ADHD lub coś w tym stylu *upośledzony śmiech*. Jednym słowem : NO COMMENT.

Najlepszy zestaw miesiąca.

Wszystkie te LPS'y są tak ładne, że trudno mi coś napisać xD Pingwinek jest mega słodki omnomnom  *.*  Terier ma minę jak pedofil, ale to chyba wina obrazka XD Jedynym minusem jest panda, oraz mała ilość dodatków ;/

Najlepszy blog miesiąca
*nie patrzcie się na otwarte karty xD*
Blogiem miesiąca jest blog Ellisy Beth o nazwie Blog o LPS. 
Założyła go w październiku ale do tej pory napisała już 12 notek więc widać starania. Wygląd bloga też jest niczego sobie, klimatyczny jesienny. Obyś pisała w takim tempie jak najdłużej.
Brawoooooooooooo


Zdjęcie Miesiąca
Dajcie mi taka jakość ;-;
Może i zdjęcie zwykłe ale podoba mi się ze względu na kolorystykę i jakość. Jezuuu niech ktoś kupi mi lustrzankę zamiast tego gówna ajfona.

Przeróbka
Jak dla mnie, bardzo śliczna przeróbka, gdyby taki LPS był w sklepie, od razu kupuje!
 Gratulacje dla autora, że wymyślił taki fajny pomysł. Naprawdę, zazdro talentu, bo moje ręce tak się trzęsą przy robieniu takich rzeczy, że szkoda gadać xD

---
A teraz pytanie: Kto zauważył, że to nie YuKa pisze Post? Bardzo mnie to ciekawi :D. Od dzisiaj Eelectricflower jest prawą, lewą i środkową ręką YuKi. Wiem jak bardzo się (nie)cieszycie ! ;) Do następnego razu ! :3

Bay :*
Dopisek Yuki: Jak oceniacie pracę Electry? Spokojnie, nie będzie tutaj często pisać, chyba że jej coś zlecę xD 


6 komentarzy:

  1. Dzięki :3 Ok, mało co rozumiem z ostatniej części, ale co tam.
    Właściwie tyle postów na (moim) blogu jest tyle, bo jak byłam chora i siedziałam w domu, to akurat doszedł nowy laptop ♥ i Z NUDY ROBIŁAM PET SHOPOM ZDJĘCIA I PISAŁAM POSTY. <-Sory z capslock.
    PozdroXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oczywiście nie zauważyłam, że to nie YuKa pisze. Chociaż coś mi nie pasowało, zwłaszcza przy tym dogu ("YuKa wygrała w lotto i w tajemnicy kupiła sobie 9 nowych dogów? :o"). xD
    Mam zestaw miesiąca, yay. I tego doga też. :D Ogółem, zgadzam się ze wszystkim, co Eelectricflower wybrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile masz dogów? ;D
      Ogółem podaj mi adres żebym mogła przyjść i ukraść ci tg superasnego doga :')

      Usuń
  3. Głupia ja, oczywiście nie zauważyłam xD A tak swoją drogą też bym strasznie chciała mieć tego doga, ale cena tego typu figurek wszędzie wynosi 27369318272869728372838911882999829302838 zł... CZEMU, CZEMU?! xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buhahah a ja przewidziałam dwa lata temu, że dogi będą tyle kosztować i... mam ich 12 i dalam za wszydtkue po 15 zl tylko dwa kosztowały 70 zł ^^

      Usuń
  4. Tam w zestawie miesiąca była Asi od Puddi ♥ ♥ ♥ Moje marzenie

    OdpowiedzUsuń