środa, 7 sierpnia 2013

Już wróciłam!

Hejka!
Wczoraj już wróciłam do naszej ukochanej, najcudowniejszej Polski i... stęskniłam się za Wami :* Tam w ogóle zasięgu nie było, ewentualnie raz na kilka godzin. Ale słoneczko grzało PRZE-CU-DOW-NIE!
--------
JulaLPS - Och te młodzieńcze lata xD
eLeN - Śliczni są, no nie? :)
LpsSąSuper - Taa, ja wiem co Ci łaziło po głowie xD Szarmanckie niczym Percy Jackson
ArisuNeko - Eee.. Dzięki? xD
Petpoint - Mam bliźniaczkę! Yay! Nie wiedziałam, że jest ktoś na świecie podobny do mnie, a tu takie zaskoczenie.
Kate - Hehe xD Nawet mi przez myśl nie przeszło.  Jakoś mi pasował na tego honorowego syna Zeu... Jupitera. Bijatyki i śpiewanie były, a nawet więcej (nie pytaj co), ale zostały ocenzurowane xD
--------
Danke, za te wszystkie komentarze :D Coś miałam powiedzieć... Aha! 24 października jadę na Targi Książki w Krakowie! Yupi! Muszę wcześniej dostać w ręce "Dom Hadesa", bo nie wytrzymam. Upsie... Znowu się zagadałam o książkach. Wybaczcie... Lubię zmieniać często tematy (baardzo często).
A teraz łapcie kilka zdjęć z Grecji. Było tak gorąco, że nie miałam siły robić sesji zdjęciowej, ale może tym się też zadowolicie.




Tutaj macie zacny widoczek zachodzącego słońca.
Nie ma to jak mieć aparat, który robi straszne zdjęcia -.-


Kwiootki <3
(Tak wiem, moje komentarze powalają na łopatki xd)


Widzicie taki domek tam daleko na górze?
To są klasztory na górze Athos. (Ma inteligencja nie ma granic)


Tu już lepiej widać :)
Następny klasztor (jest ich 20 i nie, wszystkich nie pokazuję xD) 





Nad tym to się namęczyłam. Doceńcie to.


Nareszcie LPS! Tutaj Darren na wielkim, naprawdę wielkim liściu agawy.

Jak ktoś nie wierzył to oto dowód ^^ 


Mia również lubuje się w wielkich, egzotycznych roślinach


To zdjęcie nie wymagało nawet obróbki.
Meri świetnie się wpasowała w tło ;)



Noel kocha wygrzewać się na wydmach.


Jason, jak przystało na syna Jupitera, jest na misji. Wespnij się na 50 centymetrową skałkę xD


Taak, bardzo Was przepraszam, że Scarlett jest nieostra :< Nie zauważyłam tego.
Błagam, nie bijcie mnie.


To już koniec. Mam nadzieję, że Wam się podobały zdjęcia, bo mi bardzo  ^^ Komentujcie jak zawsze i do zobaczyska z następnej noci. 

Baju baj!

8 komentarzy:

  1. Fajnie , że wakacje się udały. Zdjęcia są wspaniałe. Mi najbardziej podoba się zachód słońca , to z łódką , Mia , Scarlett... Co będę wymieniała. Wszystkie! XD


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Zazdroszczę tych fajnych widoczków xD

    OdpowiedzUsuń
  4. O BOZE ZABIERZ MNIE DO KRAKOWA ;____________________; UMRE JESLI MNIE NIE BEDZIE NA PRZEDPREMIERZE T.T
    Walic cenzure,bez bijatyki nie ma imprezy <D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takiego samego królika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. -Hej
    Masz świetny blog i umiesz robić prześliczne zdjęcia.
    Siobhan

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię Percy"go Jecksona

    OdpowiedzUsuń
  8. Doceniam to.Zazdroszcze ci tych wakacji.

    Octavia:)

    OdpowiedzUsuń