sobota, 9 listopada 2013

Nowa figurka + LPSowe zawieszki

Witajcie :3
Ech, staram się pisać regularnie. Ale nie potrafię :< Chciałabym znowu być dzieckiem w przedszkolu i nie przejmować się sprawdzianem z chemii. I nie myśleć o tym, że nie mam czasu. I w ogóle. 
-----
Revia - Czytałaś? Cudne co nie? xD I jeszcze raz Ci dziękuję, za podziękowania :P 
ja :) - Właśnie, zawsze chciałam mieć jakąś takąś "opiekunkę". Ale według mnie Blythe się nie nadają, bo są brzydkie :P Mimo wszystko, Twój pomysł jest świetny :D
anonim- Też chce mieć ciocię z Angli :__;
Elcetra - Miło, że doceniłaś pracę.
Jula LPS - Huehue xD Specjalnie dla Ciebie takie tło wybrałam. A co do zabójczyni... No cóż, może PetPoint tak strasznie ich nienawidzi, że musiała się wyżyć 
Koksu - Wiem, że masz foch. Ale już nie masz :< Mimo wszystko ciągle mi się smutno robi, jak czytam ten komentarz.
LpsManiak - :) 
lpssasuper - Bo po co kupować, skoro Blythe i tak pójdzie do śmieci, a przez to zestaw jest droższy? Mam tak samo :)
Nussy - Buahaha xD Przez Ciebie będę mieć skojarzenia do końca życia :3
Kazik - No właśnie! I... nie wiem co to wig, chipy i obitsu xd
------
Nie chce mi się nic pisać xD Dobra, weź się w garść :/
Chciałąm Was dzisiaj przedstawić mojego nowego LPSa, którego kupiłam dzięki Carly, która podesłala mi link do aukcji z dogiem. Przyznam szczerze, że mój "limit" wydanej kasy wynosił o wiele mniej, niż ostatecznie zapłaciłam, no ale czego nigdy nie potrafię rozsądnie licytować. Nie przedłużając przedstawiam Wam....

Feniksa! Taaag, nie ma to jak cudowne imiona. Ale nigdy nie umiem wymyślać imion dla chłopaków. Co do jego charakteru, to jak każdy mój LPS jest zmienny xD Dla mnie, jak figurka ma cały czas te same cechy to jest monotonna. Dlatego Feniks jest zmienny :3

To zdjęcie mi się podoba <3 

A to nie, ale go wstawiłam xD

Drżyjcie, o to widzcie kawałek mojej bluzki i szyję xD Nawet mi się podoba (pomijając mnie) to zdjęcie. A szczególnie te promienie słońca z boku <3

Feniksiu w otoczeniu shorthairek (przypomnijmy, że shorty to u mnie Vipy) 

Artemis <3 Była cała seria takich bogów greckich, ale sie nie mogłam zdecydować, który wziąć, więc wzięłam Artemdę. 

Darren i Feniks razem :) Który ładniejszy?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A teraz druga część, czyli zawieszki LPSowe ! Ogólnie, wyprodukowano ich 3 serie i według Hasbro powinny służyć jako breloczki. Ja osobiście posiadam jedną zawieszkę i wyrwałam ten sznurek, za którego trzeba zawiesić LPSa. 



Oto pierwsza seria zawieszek od Hasbro. "Figurek" (bo w rzeczywistości LPSy-breloczki są mniejsze od zwykłych figurek) znajduje się tutaj osiem. Zacznijmy może od świnki po lewej stronie. Nie pasują mi tutaj te jej fioletowe oczy, ale plamka przy oku jest słodka. Następnie iguana czy tam jaszczurka (xD). Nie lubię tego typu gadów, dlatego dla mnie beznadzieja. Trzecią zawieszką jest piesek, który według mnie jest słodki, no i chętnie bym sobie sprawiła taką zawieszkę <3 Ostatni w górnym rzędzie jest czarny kotek, którego mam :D Jest u mnie najczęściej malutkim dzieckiem Merisy. Niestety posiada dziurę w środku głowy xD
I drugi rząd. Pierwsza i druga figurka są genialne ;D A szczególnie ten pingwin. Widzicie te dopracowane kolory? Pewnie w rzeczywistości to wygląda jak zawsze, ale co tam. Kolejny jest... Omg, te oczy mnie przerażają. Takie zielone i... straszne. Brr... I ostatnia w serii pierwszej jest sarenka, która ma dziwnie żółte oczy i jest ogólnie mdła. 



Tum dum dum duuum. Oto nadchodzi seria 2, wraz z kolejnymi ośmioma zawieszkami. zacznijmy może od Tabby Cata. Krótko mówiąc... zakochałam się w nim <3 Taki cytryniasty. Kolejny jest basset (bodajże), który ma zeza. Yup :3 Następnie chihuahua z lekko dziwnymi oczami, ale dla mnie jest słodki. Później małpka, podobna do mojej Jenny. Słodziachna. Później żółw i wąż -.- Nienawidzę LPSów jako gady. Są brzydkie i ohydne, i w ogóle. Później mamy najcudowniejszopięknego pawia, który ma śliczne kolorki i dopasowany kolor oczu. A ostatni to fioletowy (WTF?!) terrier. Jeśli widzicie LPSa w dziwnych kolorach... to znak, że nadchodzi G3.



A tutaj już mamy okres przed-G3. Hasbro zaczyna robić ochydne LPSy, figurki mają dziwne kolory, na które nie można patrzeć więcej, niż przez minutę. Nie ma co się tutaj rozpisywać. Z tego całego zestawu podoba mi się jedynie bóbr, który posiada słodkie oczka <3 Reszta to po prostu wstęp do tego, co jest teraz. Tęsknie za G2 :<
A wy, ile posiadacie breloczków? Odpowiedzcie w komentarzach.

Bay!


14 komentarzy:

  1. Jam mam chihuahue :3 A ten pies (bo to jest pies, prawda?) z trzeciej serii mnie przeraża. On ma na głowie glisty!
    Nussy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomniałam dodać, że Feniks jest prześliczncudownowspaniałouroczy:3 Ślicznie wyszedł z Darrenem
      Nussy

      Usuń
  2. Zawieszek mam całe 0. Woah, no nieźle xD
    Trzeba wymyślić imiona dla moich nowych lps'ów. Tak bardzo kreatywnie, uszanowanko, wow.
    Btw. fajny lps, i wg mnie jest ładniejszy od Darren'a :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten Feniks *_________________________________*!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że dzięki mnie spełniło się twoje marzenie. :3 Też mam tego doga i uważam, że jest cudny.
    Mam 0 tych zawieszek. ;_; Chcę tą chihuahuę i shorthaira (moje dwa ulubione kształty i... w sumie wszystkie mogłabym mieć. xD A ten piesek i pingwin z pierwszej serii to kotek i maskonur. ;)
    Jeszcze znalazłam coś takiego... To chyba też te zawieszki?
    http://i437.photobucket.com/albums/qq93/dogfin88/DSCF3524.jpg
    http://cdn1.fishpond.com.au/0037/278/410/55463193/4.jpeg
    Tam też jest mini shorthair. *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu, Feniks jest taki piękniuniuni...xD Wybacz, ale on jest taki piękniuniuni... xD Nie, dobra, koniec tego piękniuniuniowania xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Feniks jest cudny <3 On i Darren obok siebie wyglądają jak bracia. Zawieszki są spox. Też mam tego czarnego z pierwszej "ekipy", którą pokazałaś. A ostatnia,,,Króliczek mnie oczarował <3

    Koksu

    OdpowiedzUsuń
  7. sądząc po twojej szyi, musisz być ładna xD A, jak nie umiesz imion wymyślać, to do mnie, mam głowę pełnych imion czekających na schleichowych właścicieli <3 A, obitsu to ciałko, wig to włosy, chipy to oczy (takie suodkie, że się zakochać można <3). Sama sprawiłabym sobie takiego pawia, i szpanowała przed pierwszakami <3 Ohohoho, ale kota bym przemalowała na ten, rudo, Krzywołap nazwała i ten teges, Hermionę kupiła <3
    KaZik (z bardzo nieposkładanym komentarzem)
    P.S.: Nigdy, ale to NIGDY nie wchodź na Grafikę Google i nie wpisuj "merman". Koszmary mam do dziś (brrrr :<).

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dwa bryloczki ale zgubiłam xD

    OdpowiedzUsuń
  9. FENIKS! *-* CU-DO!!! Zawieszek ni mam, niestety :< Ja tam lubię te gady, mam takiego piękniuchnego *słowo zostało zapożyczone od ja:)*, błyszczącego żółwika że od razu się zakochałam. Łączmy się w bólu, tęskniąc za G2. Kuzynka mi dzisiaj powiedziała *wciągam małą*, że w okolicznym sklepie z zabawkami podobno jest......
    CAŁA PÓŁKA G2!!!!!!!!!! Jutro jadę :3
    Reeeviiiaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, dog mam go ;3


    Zapraszam na http://zycie-electry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG,moglas wziac Hadesa,tak bardzo Magia i Mit,Yuka no!
    Tez go mam,hehe. Znam to uczucie radochy na widok tego doga w swoich lapkach :3
    (jestem okropna,nie przeczytalam tej czesci o breloczkach,przepraszam)
    We czesciej wchodz na aska,no.
    I pamietajbo forum xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie Feniks jest najlepszym z dogów

    OdpowiedzUsuń