sobota, 30 listopada 2013

Hand-made'owy domek Adeli

Hey :D
Nie bijcie mnie, wiem że nie pisałam całe 2 tygodnie, ale zrozumcie co ja przeżywam :-; Dostałam pierwszy w życiu DOPUSZCZAJĄCY, a dokładniej dostałam go z kartkówki z geografii. W dodatku jest brzydko, szaro i ponuro. Nie ma nic bardziej motywującego :/
-----
LpsSąSuper- Nie jestem pewna, czy skomentowałam twoją notkę, ale chyba tak. Jeśli nie, to wybacz xd
Revia - Nie gram, ale mam konto ;P
LpsManiak - Kim strasznie mi pasuje do koali :D Ejj, czy ja byłam na Twoim blogu?
Carly LPS - W takim razie zawsze będę do Ciebie pisać, żebyś mi wymyślała imiona dla chłopaków xP
ja ;) - Wszystko co u mnie jest piekniuniosłudziunie
Electra - No wieeeeeem xD Już lookam.
Nussy - Luksja... Muszę to sobie zapisać, bo zapomnę. Dzięki.
Koksu - Tak xD Koksu, przepraszam Cię, ale nie mam czasu pisać :< Ledwo się ze wszystkim wyrabiam. Ps. Zajrzyj na SMT
------
Taag, zrobiłam tydzień temu już domek dla Adeli, z którego jest bardzo dumna, ale nie miałam czasu :
a) Porobić zdjęć
b) Obrobić je
c) Wstawić na bloga
d) Napisać notke
Także dopiero dzisiaj Wam go zaprezentuję. Powiedzcie, że jest cudowny. Prooooooszeeeee

To jest cudowne biurko i najnowszy LPSVaio. Z góry przepraszam, że wszystkie zdjęcia będą 
"lekko" żółte, ale nie posiadam odpowiedniej lampy do robienia zdjęć :<

To jest taka super, mega ściana wraz z zdjęciami z różnych okazji. Chyba pamiętacie
zdjęcie, gdy dostałam Adelę, impreza z okazji nowych LPS i pokaz mody? 

Pamiętnik Adeli, w którym spisuje sobie najważniejsze wydarzenia.
 Pilnie strzeżony!

Kącik do spania. Kilka plakatów, zdjęcie zakochanych i cudowna kołderka
 robiona przeze mnie

Jeszcze zbliżenie na magnetofon i kilka ukochanych płyt Adeli.

Piękne dzieło Adeli <3 Chciałabym mieć taki obraz w pokoju xD

Tutaj macie rzut z góry. Widzicie ten niebieski dywanik i kołderke? 
Robiłam to przez dwa dni :D

Jeszcze z samego boku. Średnio mi się podoba okno,
ale może jakoś to przeżyję.

Adelka wraz Mikiem <3

I jeszcze raz Adela.

No nie wiem jak Wam, ale ja jestem z siebie bardzo dumna <3 Piszcie w komentarzach co o tym myślicie.
Następna notka pojawi się chyba za tydzień, ale ogólnie za tydzień będą mikołajki (:DDDDD), a później jeszcze Boże Narodzenie, więc będzie dużo okazji do notek.
See U!

16 komentarzy:

  1. Zajefajny pokój <D
    Przyroda. Łączmy sie w bólu i nadziei ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. O Dżizas, właśnie przypomniałaś mi, że sama zaczęłam dziś robić domek, ale nie skończyłam xD A zostało tylko wstawienie mebli o.O Dzięki!
    ja:)
    PS. Zajefajnie wyszedł Ci ten domek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pokój. :) Normalnie , ten pokój wymiata ;D

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się w końcu zabrać za te moje pozaczynane domki i wreszcie zrobić do nich meble. :3
    Bardzo fajny pokój. Szczerze mówiąc, to okno faktycznie niezbyt ci wyszło, ale ta kołdra i dywanik są super! *-* I dobry pomysł z tymi zdjęciami na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh pamietam moje pierwsze domki... Wszystko w domkach, a ty twój zrobiłaś piękny ! :)

    --
    Zapraszam na zycie-electry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliiiiiiiiiiiiiczny domek! Ta Adela to jest warciarą,że zrobiłaś jej taki śliczniutki domek <3 Zazdroszczę zdolności.

    Koksu
    PS Zajrzałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być farciarą, nie warciarą XD

      Koksu.
      PS Boski świąteczny wystrój na blogu! <3 I piosenka...Jedna z moich ulubionych świąteczny piosenek <3 Jesteś The Best, Tusk!

      Usuń
  7. Fufny domek, A koteł na obrazie przezacniasty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten domek :D Ja nie mam bardzo pomysłów do robienia domków :P

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny naprawdę. Zrób mi taki na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej piękny domek.
    Delfik12

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie znalazłaś taki super obraz dla LPS *,*?
    Pliss odpisz mi na yt jestem pusia104

    OdpowiedzUsuń