sobota, 16 listopada 2013

Pomysły na imiona + Wyprawa Elizabeth i Juicy

Hejka ^.^
Dzisiaj mam wyjątkowo dobry humor, boo... Coś mnie tak naszło, żeby zrobić następny domek hand-made'owy, tym razem dla Adelajdy. Oprócz tego pokonałam swoje lenistwo i zrobiłam zdjęcia wszystkim moim LPSom, poszukałam ich numery i zaktualizowałam zakładkę "moje zwierzaki". Jestem z siebie dumna :3
-----
Nussy - No dzięki, teraz będę do końca życia kojarzyła tą zawieszkę jako "dziwnego psa z glistami na głowie" xD
LpsSąSuper - Dziękuję :3 I wiesz co... Zrobie tak jak kazałaś, buahah xD
Lukierka111 - Wieeem <3
Carly LPS - Jaka pomyłka xD Pomylić psa z kotem, to moje ogarnięcie. A ten shorthair... cudo *w*
ja ;) - Ale tutaj się zrobiło piękniunio xD
Koksu - Bo to są bracia :D A króliczek jest taki bialusi, jakby był ze śniegu zrobiony *w*
Kazik - Na pewno jestem ładna xD Krzywołap? Masz genialne imiona :P Ps. Zrobiłam to... Boje się grafiki google...
LpsManiak - I nic wielkiego chyba nie straciłaś ;P
Revia - CAŁA PÓŁKA G2?! Jade do ciebieeeee
Electra - To... fajnie? xD
Kate - Mam już jedną figurkę Hadesa! Kupioną w Turcji, ale co tam xD Pamiętam o forum....
-------

So, mam kilka pomysłów na następne notki, ale jako że w obecnej chwili zajmuję się robieniem domku dla Adeli, przerywając to bezustanną pracą na Plemieniu Elfów Wschodu postanowiłam na chwilę zrezygnować z mojego super-ekstra-czadowego pomysłu z udziałem Darrena i Feniksa na rzecz prostego, nudnego tematu. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, bo dzisiaj tematem notki są imiona dla LPS.

Zacznijmy od tego, że do niektórych LPS nie pasują niektóre imiona, na przykład nazwalibyście różowego kotka z fioletowymi oczami imieniem Dark? Nie wiem, może niektórzy mają takie gusta, ale do mnie to nie przemawia. To na tyle z filozoficznej części xD Teraz imiona. Może jakieś wykorzystacie...

Dla.. lpsek? dziewczyn? samiczek? xDD 

-Annabeth (musiałam xD)
-Angel
-Annika
-Ariadna
-Abigail
-Aithne
-Ailin
-Blair
-Celine
-Carlyn
-Caroline
-Darcila
-Delilah
-Evalyn
-Engine (wiem, że to znaczy silnik xD)
-Emanuelle
-Firanza
-Gina
-Hortensja
-Izel
-Izabela
-Jocelyn
-Jamie
-Kaylia
-Kim
-Katelyn
-Lydia
-Melanie
-Maripozza
-Natalie
-Nicole
-Oksa
-Patricia
-Rachel
-Shaileen
-Sharon
-Tinybell
-Thalia
-Vertie
-Zira
-Ysmenne
-Ysbal

Mam jeszcze wieeele, wiele pomysłów, ale myślę, że tyle starczy ;)
Kilka uwag
1) Wiem, że imiona są bardzo wymyślne, także możecie sobie je spolszczać i przekształcać według uznania (na przykład Katelyn - Kate)
2) Nie podałam tutaj imion, jakie posiadają moje LPSy, bo to bezsensu
3) Możecie skopiować każde imię, nawet te, które mają moje figurki ;)

Dla chłopaków już nie piszę, bo zwyczajnie nigdy nie mam dla nich pomysłów. Najczęściej muszę radzić się wszechmocnego komputera w sprawach wyboru imion dla chłopaków ;P

Jako, że ta notka jest bardzo... słaba (xd) dodaję Wam na pocieszenie kilka zdjęć z małej sesji
Przygoda Elizabeth i Juicy








To pierwsze zdjęcie, jakie dodałam tutaj bez obróbki xD





I na koniec widoczek :P Magia fotoszopa zawsze fajna.

Mam nadzieję, że Wam się podobały imiona i sesja, i w ogóle będziecie komentować.

Bay!





11 komentarzy:

  1. Śliczneeeee zdjęcia ^.^ u mnie niedługo nn (trzeba się wziąć w garść :c)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniościowe zdjątka! Gras w MSP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gram :) napisz na gmailu : xxelectraxxmusic@gmail.com to ci podam nick :3

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kim jest słodki. Dam tak na iię mojej koali ;p Zapro na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam tu kilka fajnych imion, na które sama bym chyba nie wpadła, więc dzięki. :3
    Też mam więcej imion dla dziewczyn, ale dla chłopaków też się zawsze coś znajdzie.
    Przedostatnie zdjęcie jest najlepsze. *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękniuniunie zdjęcia <3 xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweet zdjątka! :3 Ty to masz talent!


    ~Zapraszam na http://zycie-electry.blogspot.com/ ~

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne imiona :) A te zdj. są prześlicznocudownopięknowspaniałe :3 A i teego twojego pelikana bez nazwy nazwałabym Luksja (tak wiem że to mydło)
    Nussy

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia <3Naprawdę, wielka przygoda. Zwłaszcza do...Fortepianu XD. Fajny pomysł, na serio. A tak w ogóle - jeśli nie zaczniesz pisać na PJ, to przestanę pisać na tym blogu komentarze!

    Koksu

    OdpowiedzUsuń
  10. Szóste zdjęcie jest SWEET SWEET I JESZCZE RAZ SWEET! :3
    applebloom

    OdpowiedzUsuń