czwartek, 30 stycznia 2014

Sesja zdjęciowa Minty + wywiad

Helooou ^^
Wróciłam już cztery dni temu, ale oczywiście nie chciało mi się pisać notki, więc robię to teraz. No ale przyznajcie, komu chce się czytać nowe notki co trzy dni? Bo mi nie :P
-----
Carly LPS - Aleś się uwzięła na tą biedną Minty xD Ona cię znajdzie...
Nussy - Łączmy się w bólu :< Ja ferie mam dopiero za rok.
Susi LPS - Co wam się tak nie chce logować? :P
Koksu - Ojj ty biedna... Dziękuję, chociaż coś za szybko się skończyły te niby "dłuuuuugie" ferie.
Electra i wszyscy inni, którzy odpowiedzieli na jej komentarz - A u mnie też spadł śnieg! ^^ Jest go aż 3mm.
Yolay - I następna, która się nie zalogowała xD
------
Upsss, chyba wpadłam w tytule. Nie będzie tej superowofajowoekstragenialnej atmosfery napięcia, zapoczątkowanej w Tańcu z Gwiazdami, podczas ogłaszania wyników. Nie chce mi się po prostu tysiąc razy naciskać spacji więc powiem tylko, że :

Miss Zimy 2014 została uwielbiana, ukochana, najpiękniejsza MINTY!

Dostała ona ponad połowę Waszych  głosów stając się tym samym pierwszą w historii Miss Zimy na blogu O Wszystkim i o Niczym. Od początku przypuszczałam, że tak będzie, bo w sumie jest najbardziej "zimowa". Nie martwcie się, edycja 2015 (jeśli się odbędzie, biorąc pod uwagę spadek liczby kolekcjonerów, moje lenistwo, dużo nauki, dorastanie etc) będzie bogatsza o kilka innych, bardziej "zimowych" LPSek. Może zrobimy kiedyś wybory na najprzystojniejszego LPSa ? Co o tym myślicie?
Nie przedłużając już, oto sesja Minty!




















Nie dodawałam opisów, bo i tak byście ich nie przeczytali. Wiem, że niektóre zdjęcia mają okropną grafikę, przepraszam Was bardzo za to. Mam nadzieję, że nie wypaliło Wam oczu podczas oglądania :___;
~~
A teraz czas na wywiad, z naszą zwyciężczynią. Minty jest trochę zamknięta w sobie, ale jakoś udało mi się z nią porozmawiać.
J - Ja, Julia. JYuka czy jak tam chcecie
M - Minty 

J : Witaj nasza zwyciężczynio! Bardzo się cieszę, że zgodziłaś się porozmawiać ze mną.
M : Cześć *wbija wzrok w podłogę*
J : Na początek wróćmy do wyborów Miss. Czy byłaś zadowolona, że zostałaś wybrana do castingów?
M : Nie, byłam wściekła. Miałam ochotę zabić tego, kto mnie wybrał... <ups>
J : A jak zareagowałaś na wygraną? Spodziewałaś się jej? 
M : Byłam pewna, że odpadnę po pierwszym głosowaniu, w sumie mało brakowało. Bardzo zaskoczył mnie werdykt, nie sądziłam, że ktokolwiek mnie polubi.
J : Podczas wyborów dużo czasu spędzałaś z rywalkami. Jakie są wasze stosunki?
M : Jesteśmy do siebie przyjaźnie nastawione, chociaż nie znalazłam na planie przyjaciółki.
J : Dobrze, dość już o wyborach. Powiedz nam, dostałaś dużo wiadomości od zboczonych pedofili mężczyzn?
M : Żadnych wiadomości nie dostałam, ale w szkole teraz wszyscy o mnie mówią, co wprawia mnie w zakłopotanie. Nie lubię być w centrum uwagi.
J : Wiemy, że jesteś kuzynką Camilli i Ivy. Jak zareagowały na twoją wygraną?
M : Można powiedzieć... że były nieprzytomne ze szczęścia.
J : W takim razie dziękuję ci za wywiad, mam nadzieję że jeszcze porozmawiamy.
M : Dzięki.

To już koniec wywiadu, a z nim koniec notki. Następna będzie...Pewnie gdzieś tak za tydzień. W poniedziałek do looooooochów (szkoły). Ratujcie mnie!
Pa :(

10 komentarzy:

  1. Czyli wszystko nie po mojej myśli. No dobra, gratuluję Minty.
    Nie musisz czekać do przyszłego roku, możesz jeszcze zrobić wybory Miss Wiosny, Miss Lata i Miss Jesieni. A, i jeszcze to wszystko z chłopakami. Nie można ich dyskryminować. xD
    Szczerze mówiąc niezbyt podobają mi się zdjęcia z tym słoniem. Ale to pierwsze ze wszystkich jest genialne. *-* I piszę to szczerze.
    Nie mogę cię uratować, niestety. Ja chodziłam do szkoły przez ostatnie dwa tygodnie, teraz mój czas na wolne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio wywiad i sesja. Ale...Nie wiem czemu...Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie :P Najlepszy komentarz w wywiadzie "wbija wzrok w podłogę". :P

    Koksu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj Tusk, może zrobisz oceny shorthairerów? (nie wiem jak się pisze XD). Podam ci link, a poza tymi może jeszcze coś znajdziesz, bo shorthairierów jest całe mnóstwo.


      http://1.bp.blogspot.com/_jZG5Ppy4o90/S7rJbkh-DBI/AAAAAAAADSc/zbwrzjea7qs/s1600/Vorlage%2BCat%2BShorthair%2B01.jpg


      Koksu

      Usuń
  3. Minty, nie zabijaj mnie! xD Co Ty miałaś w głowie pytając o te wiadomości od zboczonych pedofili? xD A nie, sorry znam to uczucie, gdy przychodzą do głowy pierdoły xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Pisz takich więcej :P
    Minty fajnie wygląda na tym zdjęciu trzecim z kolei <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby było jasne. Nie rezygnuję z lps ale po prostu pisanie o nich ma swoje granice bo tematów do notek nie jest wiele. Na nowym blogu też będę pisać trochę o lps czy cuś i nie chcę żeby ci było smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjecia, naprawde genialne *w*
    YUKA BLAGAM PISZ NIE ZDYCHAJ CHCE JAK NAJWIECEJ BLOGGEROW ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam Minty. Ciekawy wywiad ;p Zapro do mnie na nowy post blog-o-ciastkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tego białego kruliczka zapraszam do mnie na bloga
    lpsinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń