poniedziałek, 20 stycznia 2014

Wyjazd + FINAŁ Miss Zimy

Hejka :)
Wiem, trochę się pospieszyłam z tą notką, ale muszę ją napisać, a dlaczego to się zaraz dowiecie. Ostrzegam, że będzie nudna jak flaki z olejem i okropnie krótka :3
----
Carly LPS - TAAK :D Załóż swojego bloga, plooooose *u* Jak te postacie z bajki zostaną to osobiście wezmę nóż i pójdę na piechotę do siedziby Hasbro, i wszystkim zagrożę, że albo usuwają tą głupią Zoe, albo kończą z życiem ^^ Co do tych wąsów... No dobra, może i koty je mają, ale koty w LPS ich nie mają :P A w ogóle wąsy w "ludzkim" świecie to takie męskie. JADĘ DO CIEBIE *O* MASZ ŚNIEEEEG.
Electra - Już lecę kupować normalnie :/
LpsManiak - Oczyfiście, jusz hyba skomętowałam, nje jezdem pewna.
DJ MTV - No dobra, teraz wszyscy mi przypominajcie o moim nieogarnięciu XD
Koksu - Ten różowy faktycznie jest troszkę... rzucający się w oczy :P
Delfik12 - Oddawaj mi ten śnieeeeeg :<
ja :) - Też mam nadzieję, że mi to przejdzie. Ostatnio nawet spróbowałam się bawić... całe 20 minut. Lepsze to niż nic ;)
Justa - Och, Jeziu, jak mi miłoo :* Trwaj dalej w swojej pasji, cieszę się, że kogoś zainspirowałam! :D
Susi LPS - Tęczowy serialik :P No dobra, wiem że wszystkim wam się wąsy podobają. Ale mi nie i koniec kropka.
-----
Najpierw informacje. Jutro wyjeżdżam na Słowację na ferie i będę tam aż (albo tylko) do niedzieli, więc mojej nieobecności nawet nie zauważycie. Problem jednak w tym, żeee u mnie nie ma śniegu i raczej się na niego nie zanosi, a na Słowacji jest.

"No dobra, i co z tego? -.-"

Otóż pewnie to będzie w tym roku jedyna szansa na zrobienie naprawdę porządnej sesji Miss Zimy. Tylko, że Miss Zimy jeszcze nie została wybrana. Tak więc, musiałam napisać tak wcześnie, żeby wybrać naszą Miss i zrobić przecudną sesję w Słowacji.

"Ależ to skomplikowane :/"

Nie zwracajcie uwagi na te dopiski. To tylko mój zrąbany mózg XD.  

Finał 

Waszym głosem z naszego konkursu odpadły dwie uczestniczki. Tym razem znów jedna została wybrana jednogłośnie, a była to...






....





....





....















Kandydatka #3 
Milena

Niestety, nasza biedna owieczka została wybrana największą ilością głosów. Straciła już szansę na uzyskanie tytułu Miss Zimy 2014. 
Natomiast druga kandydatka przegrała dwoma głosami i przyznam szczerze, że byłam zawiedziona Waszym wyborem :__; To mój ulubiony kształt! Domyślacie się już o kogo chodzi?


































Kandydatka #1
 Shadow 

No cóż, złotko, niestety chyba cię nie polubili :< Ale i tak shorthairy są najpiękniejsze *u*
A teraz ostatnia tura naszego konkursu. Tym razem mała zmiana i proszę czytać uważnie. Głosujecie na jedną kandydatkę, która ma wygrać! A są to :

Kandydatka #5
Mia

i

Kandydatka #6
Minty

Na dziś to już koniec, bo muszę się pakować. Proszę głosujcie szybko, bo muszę wiedzieć której figurce zrobić sesję! 
Baaay :*

11 komentarzy:

  1. Głos na Mię. (nie, nie dam tej biednej Minty wygrać, mimo że i tak wszyscy będą na nią głosować!)
    Carly, której nie chce się logować, bo jest strasznie późno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Minty powinna wygrać. Jest śliczna <3 Mia jest mało zimowa.
    Szkoda, że Shadow odpadła :'( Chciałam na nią glosować.
    Nussy
    Ps. U mnie też nie ma śniegu, a ferie mam dopiero za 2 tygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos na Mię, bo chociaż mało zimowa pięknie by na śniegu wyglądała.
    Susi LPS, której ciężko się logować na komórce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma wygrać....MINTY, OF COURSE! :-D


    Koksu
    PS Życzę udanych ferii, Tusk. Ja mam dopiero w połowie lutego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swój głos oddaję na Minty :)
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mia niech wygra :*
    DZISIAJ U MNIE SPADŁ MM2 ŚNIEGU! Yea! xD
    Jkbc zgadłaś u mn na blogu jaki lps do mn przyjdzie :3 Rejczel zrobie tą nagrode do końca ferii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już od wczoraj pada:) YEAH!
      ja:)

      Usuń
    2. U mnie śnieżek pada już od poniedziałku :-) Nareszcie zima nadeszła, cn?

      Koksu

      Usuń
  7. Głos na Minty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Minty, obie są cudne :*,
    ale Minty bardziej pasuję wg. mnie na Miss Zimy ;)
    Tu Yolay, jakby co :D

    OdpowiedzUsuń