sobota, 18 stycznia 2014

Przeprosiny + Nowości G2 (?)


Prawie trzy tygodnie :__;
Prawie trzy tygodnie nic nie pisałam, chociaż z tego co widzę mało który kolekcjoner pisał notki. Jeśli komuś czegoś nie skomentowałam, przebaczcie, ale ostatnio w ciągu tych trzech tygodni na komputer weszłam trzy razy. I to tylko na chwilkę.
-------
Komentarzy ubywa wraz z moimi nieobecnościami :<
Electra - Dziękuję :*
Koksu - Na początku nie lubiłam huskich, a tu takie zdziwko. Na żywo prześlicznościowe <3
Susi LPS - Oooch, ten Collie jest genialny.
Jula LPS - TAK :D Dwa Collie = dwa razy więcej Colli'ech (?) = Więcej superczadowych figurek <3
LpsManiak - Nie ogarniam chyba... xD
Victoria - Dziękujem <33
Delfik12 - CO?! Jadę do Teszko. Oczekujcie mnie...
------
Nurtuje mnie jedno pytanie. Co dalej z tym zbieraniem? Mam mało czasu, a zarazem mało chęci. Za każdym razem gdy jestem w pokoju (czyli bardzo często) patrzę się na moje figurki, czasem biorę do ręki i tyle. Choćbym chciała nie mam siły nic więcej zrobić. Pewnie to tylko przejściowy okres, bo dalej zależy mi na blogu i moich małych figurkach. Tylko jak ja mam niby się motywować do działania, skoro tak dużo osób odchodzi. Wściekam się na Was wszystkich, którzy odeszliście, bez pożegnania czy z nim. Jest nas coraz mniej i nikt nowy nie odchodzi. Za niedługo wyginiemy :__; Rozumiem, że macie inne zainteresowania, ale nic się nie stanie jeśli od czasu do czasu napiszecie jakąś notkę.

Ponarzekałam sobie, mam nadzieję, że mi wybaczycie, a teraz nowości jakie odkryły osóbki w lps.pun ^^ Pooceniamy sobie figurki, które mają kiwające główki, jeszcze nie ma ich w Polsce ale w dużym stopniu przypominają G2. Czyli powrót Hasbro to starych korzeni!

Na początek reklamowy filmik Hasbro zatytułowany "The bobble is back" co można przełożyć na polski jako "Kiwające główki wracają". Na reklamie widzimy LPSy o NORMALNYCH oczkach, niektóre jeszcze mają inne kolory, ale... Widzicie tego króliczka i sarenką? *u* Cudo. Mimo wszystko oczywiście do kiwających główek musiały się przyczepić postacie z serialu Littlest Pet Shop, co mnie wkurza -.-

NOWOŚCI!!!.jpg

Tutaj mamy w trochę złej jakości większość nowych-starych LPS. Shorthair, bulldog, panda, łabądź *u* Me gusta.

Ten łabędź <3 Oczka, kolory, wszystko przecudowne. Jak widzicie do nowych LPS 
będą dołączone karty, które będą potrzeba do pewnej gry. Za chwilę o niej powiem ^^

Nowy piesek. Kolory średnio mi się podobają, lepiej by było zamienić ten szary na 
cieniowany brąz. Ale to jest G2, więc wybaczam wszystko *o*

Nowy... jakiś tam ptak :P Nie kupiłabym go, chociaż kolory bardzo ciekawe. Tak btw, co to jest?

Ryyyybcia <3 Złota, najprawdziwsza ZŁOTA rybka. Z cudownymi oczyskami, chociaż ja 
wolałabym żeby były orzechowe albo piwne. Ach, te moje wymagania xD

Różowy kociak... No cóż, ten róż mnie odpycha, widać jeszcze pozostałości kultu G3.
Ale za to oczka śliczne <3

NA STRONIE HASBRO ZNALAZŁAM DOGA W PAKIECIE ZE STRUSIEM ZA 12 ZŁOTYCH O.O Oni tam sprzedają G2 :__;

Cudowny shortcik <3 MUUUSZĘ GO MIEĆ. Denerwują mnie jedynie jego wąsy. Bo nie wiem,
czy to kobieta czy facet :/


Były tam jeszcze jakieś rekiny, iguany bla bla bla, ale one są beznadziejne, więc nie będę ich pokazywać. Ale za to znalazłam jeszcze jeden filmik, najnowszy z serii o LPS : 

Jest tu mowa o jakiejś nowej grze do ściągnięcia. Porównajcie sobie niektóre obrazki 
z tymi, które widnieją na kartach. Prawda, że podobne? Pewnie te karty to będą bonusy do gry ^^


U mnie już się zaczęły ferie, więc mam duuużo czasu do pisania. Najprawdopodobniej następna notka to będzie pierwsza część opowiadania, albo kolejny etap Miss. Chciałabym wreszcie zrobić sesję na śniegu. Tylko do tego celu musiałabym wyjechać gdzieś na biegun. Czy u kogoś z Was choćby przez chwilę padał śnieg? :<
Do następnej notki!
Pa :*


15 komentarzy:

  1. Też mnie to już denerwuje. Nasz mały fandom robi się coraz mniejszy... Mam nadzieję, że ten zły okres niedługo minie.
    Nie pisałaś długo, to fakt, ale i tak wydaje mi się, że twój blog to jeden z najbardziej aktywnych, bo teraz naprawdę mało kto jeszcze został przy blogowaniu. Hmm... Może zamiast narzekać sama założę bloga? ;) Co o tym myślisz?
    Nie ma co, pośpieszyłaś się z tymi nowościami.
    "Osóbki w lps.pun". Konkretnie to jedna osóbka. :D
    Niestety, te postacie z serialu G3 już raczej zostaną... na zawsze. Takie odnoszę wrażenie.
    Ciągle się jaram tymi nowymi LPS. :D Chcę rekina, różowego kotka, owczarka, shorthaira, rybkę, misie polarne, sarenki, buldogi i białe tygrysy. Coś czuję, że zbankrutuję przez tą serię. xD Ale nie mogę się doczekać, aż je zobaczę w sklepie!
    Ten ptak to dzięcioł. ;)
    Mnie też zachwyca ten shorthair. *w* Akurat mi te wąsy nie przeszkadzają, wręcz dodają tej figurce uroku. I pojęcia nie mam, czemu przez nie masz wątpliwości co do jej płci. Przecież u żywych kotów i kotki, i kocury je mają.
    Ta gra i karty były już dość dawno.
    Ja jeszcze nie mam ferii, ale w sumie nawet się z tego cieszę, bo nie lubię mieć ich tak wcześnie, wolę później.
    U mnie padał śnieg i wciąż spora warstwa leży. :D Ale oczywiście akurat teraz muszę być chora i nie móc wychodzić... Przynajmniej mogę sobie popatrzeć, zawsze coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten koteczke z wąsami jest na allegro. "unikat" za 100 zł. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Słeet ;# Ni e mam pomysuf (:D) na koma fienc napisze cosi u mńe xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusku, ta gra była do ściągnięcia już bardzo dawno, bo jakiś miesiąc po tym jak dostałam tablet ( kwiecień-maj) pokazywała mi ją kuzynka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie G2 są boskie, oprócz tego pieska. Mam tego kotka drugiego od dołu, tyle, że w innych kolorach, i chyba nieco bardziej pasujących (to Maine Coon).

    Koksu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. :)

      Koksu

      Usuń
    2. http://petshopshoop.com/cat-persian-3-p217518

      http://petshopshoop.com/cat-maine-coon-1-p194791

      Usuń
    3. A wiesz...Już sama nie wiem. Pogubiłam się. Może pers, może Maine Coon.

      Koksu

      Usuń
  6. U mnie jest śnieg.
    Delfik12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci zazdroszczę... Brakuje mi tej zimowej atmosfery...
      ja:)

      Usuń
  7. Ja teraz mało zajmuję się figurkami, czasami nawet na nie nie spojrzę, ale jestem pewna, że to przejdzie, więc nie masz się co przejmować :) Co do tych nowości, to jestem zachwycona, bo to miła odmiana, gdy cały czas patrzysz na półki oblężone G3. Przez coś takiego pasja może osłabnąć xD
    PS. Nie masz za co przepraszać :)
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam wszystkich :) Jestem nowa .Od niedawna zaczęłam się interesować lps.Muszę.zaznaczyć że to dzięki temu blogowi który prowadzi YuKa.Chciałam ci podziękować .Jesteś wspaniała <3 Proszę nigdy nie przestawwaj :*
    ~Justa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, jednak dochodzą do nas nowe osoby! :D

      Usuń
  9. Uszanowanko dla tych petków (oprócz tych z tego za tęczowego serialiku). Mi wąsy shorta nie przeszkadzają. Dodają mu uroku, jak to pisałam w mojej starej już notce.

    OdpowiedzUsuń