niedziela, 6 kwietnia 2014

Oceny shorthairów cz.2 + przedłużam termin

Heloou !
Przyznam szczerze, że ostatnio coś nie mam weny, bo zajmuję się tryliardem różnych projektów, spraw, tak więc ostatnio cała moja sobota minęła mi na :
-robieniu origami
-rysowaniu dziwnych symboli xD
-nauce nowego utworu
-i czytaniu masy książek...
Także tego, nie miałam czasu na napisanie notki :P
------
Yeeeyu, taka ilość komentarzy mnie zaskoczyła!
Revia :  I za to cię lubię ;* Praca już zapisana ^^
Susi LPS : Wiem, nawet dodałaś mnie do znajomych :)
ღMufffinka ღ : Jeszcze pracy nie dostałam, ale...
ja :) : Piątunia! *przybija piątkę*
Karolina Ro : Pracę też już dostałam, dzięki.
Carly LPS : Ooch, ja zaczęłam takie pierdoły wpisywać, ale przy piątej figurce rozbolała  mnie ręka...
Koksu : Brawo! :D Za niedługo dobijesz do setki :P
Carly LPS 2 : Ooch, widziałam tego persa, ale nie przepadam za różem, Natomiast mój jeden pies nawet muchy nie zabije, więc co dopiero biedną figurkę.
Luna : Kupiłam na Allegro. U mnie też nadal nie ma shorthaira, więc się wkurzyłam i zamówiłam :<
Arisu : Ja też, gdyby nie data pierwszej notki .
Delfik12 : Dziękuję! :*
Ciasteczkofffa : Już włażę, też o Tobie zapomniałam ;<
July : Mówiłaś, chociaż ja nie widzę nic specjalnego :P
-----
Huu, zmęczyłam się. Na początek :

  OGŁOSZENIE PARAFIALNE
Jako, że dostałam mało prac, przedłużam termin wysyłania do 14 kwietnia , a ogłoszenia nastąpią kilka dni później. Mam nadzieję, że więcej Was się zgłosi, bo przecież są DUŻE NAGRODY. Oesu, czuję się jak prezenter Tańca z Gwiazdami :__;

OCENY 
Więc, dzisiaj dokańczamy oceny stojących shorthairów, czyli mojego jednego z najulubieńszych kształtów. Zaczynamy! 

Wgl, okazało się, że pominęłam z 15 shorthairów, podczas ostatniego oceniania xD
Kolor : Fuzzyyyy, brązowy ze ślicznym cieniem na pyszczku. Chociaż bałabym się, że mi się zedrze.
7/10
Oczy : Piękne, granatowe. 9/10
Całość  : 8/10

Kolor : Czarny, mój ulubiony. 10/10
Oczy : Dałabym 9, ale w lewym oku na białku rozlała się zielona farba. więc 8/10
Całość : 9/10 <3

Kolor : Piękny, zwykły bez żadnych udziwnień. 8/10
Oczy : Umm, morskie. 8/10
Całość : 8/10

Oooch, ta kredka pod oczami <3
Kolor : Szary, z cieniami przy uszach, ogonie i łapach. Me gusta! 9/10
Oczy : Znów morskie, tym razem jaśniejsze. I ten makijaż. 9/10
Całość : 9/10

Kolor : Biały, na zdjęciu niestety troszeczkę brudny. 8/10
Oczy : Ciemny granat podchodzący pod morski.. Pasuje jej. 9/10
Całość : 8,5/10

Kolor : Śliczny, z tymi prążkami. 8/10
Oczy : Denerwuje mnie ten kwiatek w oczach i fale. 7/10
Całość : 7,5/10

*Zastanawiam się, po co oceniam shorthairy, skoro i tak mi się wszystkie podobają xD*

Jezuu, ten kotek jest taki... dziewczęcy <3
Kolor : Znów szary, ale teraz ładniejszy niż poprzedni. Prążki są symetrycznie ułożone i ten kwiatek!  9/10
Oczy : Niestety, kolejny raz fale, ale jakoś to przeżyję. WAŻNE, ŻE SĄ ZIELONE. 8/10
Całość : 8,5/10

Kolor : CU DO WNY! Ach, te "wygryzione" uszka i delikatne prążki. I jeszcze pomarańczowy! 9/10
Oczy : Zielone, trochę mdłe, ale pasują do rudej kotki. 9/10 
Całość : 9/10

Okeej, wracamy do nowszych.
Kolor : Ech, średnio. Rozumiem, że te plamy od farby są zamierzone, ale nie podobają mi się. 6/10
Oczy : Niebieskie, znów z "plamami". 8/10
Całość : 7/10

No cóż, leoparda też zaliczam do shorthairów, bo to ten sam kształt.
Kolor  MEGA <3 Nazwałabym ją Chrupka, bo wygląda jak, no wiecie, chrupka xD 10/10
Oczy : Już myślałam, że będzie 10, ale niestety fale wszystko zepsuły. 9/10
Całość : 9,5/10

Och, moje ogromne marzenie! 
Kolor : Pomarańczowy, z plamką przy oku, ale jest taki cudny! 9/10
Oczy : Może i są znaczki, może i różowy wydawałoby się, że średnio pasuje, ale są piękne. 10/10
Całość : 9,5/10 (znów!)

Znowu, bardzo podobna do #468, tyle że jasna.
Kolor : 8/10
Oczy : 7/10
Całość : 7,5/10

Nareszcie jakaś odmiana! 
Kolor : Nie walący po oczach, ładny róż. Daję 8/10
Oczy : PO JAKĄ CHOLERĘ, ONA MA CZERWONE OCZY?! 6/10
Całość : 7/10

Moja cudna Shadow <3
Kolor : Czeeeeeerń, me gusta. 9/10
Oczy : Śliczny akcent, przy tej wszechobecnej ciemności. 9/10
Całość : 9/10

Ciąg dalszy nastąpi...

Okeej, na dzisiaj już koniec. W przyszłej notce.. niespodzianka, związana z pewnym wydarzeniem :) A później trochę pofilozofujemy. Tymczasem ja się zbieram, bo mnie gardło boli ;<

Bay :*

14 komentarzy:

  1. tworze już xD Dzisiaj postaram się jeszcze wyslac zdj stroi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni, czarny kotek...To mój Blaaack <3 Zastanawiałam się, jak go ocenisz :D
    Tusk, mówisz, że w następnej notce będzie filozofanie(czy jak to tam się pisze). A czy ty kiedykolwiek nie filozofywujesz? XD

    Koksu

    PS Shadow...Jakie piękne imię :) Następnego shorta który trafi w twoje ręce nazwij Ebony :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. Yukuś trzymaj się tam z tym gardłem! Jaka niespodzianka? Cesz o de mnie konie na howre :D? Masz nowego petka? W sklepie masz G2? Nowy konkurs? Masz zdjęcia piesków? Inne cuś? Ugryzł Cię komar xD?
    P.S. Nie długo zostaniesz Sokratesem przez to filozofowanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ja marzę o Brooklyn te kolory to wszytko is fantastic. Dobrze, że przedużyłaś nie mogłam wysłać bo byłam u lekarza, a później w sobotę netu nie było jutro już pewnie wysyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A moją pracę dostałaś?
    Od razu ci mówiłam, że coś pominęłaś, ale ty, że nie, wcale. :I
    Chyba ci tego jeszcze nie pisałam, ale bardzo fajnie oceniasz. Czasem, gdy czytam jakieś oceny LPS, wprost marzę, żeby już skończyć, ale twoje i July jakoś mnie nie nudzą. Podoba mi się, że dajesz też jakieś opisy. Tylko nie za bardzo rozumiem, czemu prawie wcale nie dajesz 10/10, skoro wszystkie ci się podobają. Rozumiem, że musisz trochę obniżyć, żeby nie zrobiło się nudno, ale czasem tylko zachwycasz się kolorem (jak u #525) i nie wiadomo, skąd to zaniżenie.
    Mam połowę z nich, a całą resztę bym chciała. Tylko #933 jest znacznie gorszy od reszty, te oczy w ogóle nie pasują.
    Czekam na tą niespodziankę. :D Mam nadzieję, że się nie rozchorujesz, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. YuKa,kolekcjonujesz konie schlaih

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kotek gdzie napisałaś

    Znowu, bardzo podobna do #468, tyle że jasna.

    Kolor : 8/10

    Oczy : 7/10

    Całość : 7,5/10

    to mój pierwszy pet shop!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nienawidzę tego czarnego (ostatni) i
    mi się nie podobał nigdy. :/ bez urazy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tego pomarańczowego z plamką na oku ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się dosłownie wszystkie kotki shorthair podobają, niektóre bardziej, niektóre mniej :>
    stąd NIE mam:
    #410 (teraz, kiedy mam już większość unikatów to moje marzenie, jest turbo rzadki :<)
    #852
    #468 (#792 niby taki sam, ale o wiele ładniejszy, na pewno by ci się dużo bardziej spodobał. Ten na tym zdjęciu wygląda meh :/)

    OdpowiedzUsuń