niedziela, 13 kwietnia 2014

Sesja nie-LPSowa + zagadka (czyli skutki sklerozy)

Hejołcia! ^^
Taaaaaghhh, siedzę sobie właśnie w łóżeczku i bawię się efektami specjalnymi Gimpa. Ale o tym później :)
----
Electra : Dostałam :D
Koksu : Eeeej, no weźcie. Ja po prostu urodziłam się filozofę ^^
Ps. Za dużo zwiadowców xD
Revia : TAK !
Muffinka : Wieeeem, ona jest genialna! A pracy nadal nie dostałam...
Carly LPS : Tak, dostałam. No bo ja taka jestem i zawsze wiem swoje :P Dobra, wyjaśnienie. Nie mogę dać 10/10, bo żeby dać 10/10 LPS musi być WYJĄTKOWY, taki za którego oddałabym WSZYSTKO, musi mieć TO COŚ, a takich LPSów jest... kilka.
Karolina Ro : Nie, nie kolekcjonuje.
----
So, ciągle o czymś zapominam. Może tego nie widać... ale tak jest. Dobra, ogarnijmy to.
5 KWIETNIA MIAŁAM MOJE 13 URODZINY, NA KTÓRE DOSTAŁAM LPSY, ALE ZAPOMNIAŁAM IM POROBIĆ ZDJĘCIA!
Dlatego na końcu notki będzie znajdować się zagadka pt. JAKIE LPS DOSTAŁAM NA URODZINY?

Sesja wiosenna
Czy wy też macie wrażenie, że ta notka jest nieogarnięta? XD Dobra, do tematu. Sesja będzie bez udziału LPS, robiona w ogródku. Ale strasznie mi się podoba, więc wstawiam :)

Zdjęcie, z którego jestem najbardziej dumna <3





Tak, w moim ogrodzie rosną MAGICZNE KWIATKI. 
A u Was nie!


Tak, i mam kolorowe niebo. 






Zabawa efektami :P



Okej, to już koniec moich amatorskich przygód z aparatem. Aż się ludzie dziwili, że przez pół dnia biegałam z aparatem i klnęłam na moje psy, które zjadały wszystkie obiekty, które chciałam fotografować -.-

Mini konkurs
Waszym zadaniem jest odgadnąć jakie LPS dostałam na urodziny, a dokładniej podać ich numery. A w przyszłej notce powiem kto zgadł ^^ Wygrany dostanie jakąś tam nagrodę, ale ćśśśś...

Podpowiedź : Jest z serii Blind Bags 5 

Podpowiedź :Szukajcie przed #1000

Podpowiedź : Jest w tej samej setce co Camilla, Mike, Paweł, Juicy, Merisa i Arya

Podpowiedź : Ma numer trzycyfrowy. Ostatnia cyfra + pierwsza cyfra daje nam drugą cyfrę, czyli 3.

Podpowiedź : Znajduje się w serii Pet Raceway 

I ostatnie, tylko nie mam zdjęcia (ale jest łatwe)
*LPS, który ma numer wcześniejszy od Comic Con Hippo

Okej, na dzisiaj to już wszystko :>
Bay :*


7 komentarzy:

  1. Więc tak: na początek: ZWIADOWCÓW NIGDY NIE BYŁO, NIE JEST I NIE BĘDZIE ZA DUŻO!!!!!!!!!!
    OK, dalej: co do sesji: piękne kwiatuszki. Niebie także :P
    A co do zagadki....Pierwsza zdjęcie: żyrafa, drugie....nie wiem co (XD) chyba jakiś ptak....Potem mamy pieska, a na końcu - dwa króliczki.

    Najnajnajwspanialsza (XD) na świecie Koksu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaaa! Jeśli do figurek miały być numerki, to sorki, i don't know :( i sorka za pomyłkę.

      (Nieogarnięta) Koksu

      Usuń
  2. Dlaczego jesteś w tym samym wieku, co ja, a chodzisz do klasy wyżej?
    Zgadzam się, pierwsze zdjęcie wyszło ci najlepiej. Reszta też bardzo fajna.
    Pierwszy LPS to żyrafa #2447, drugi - sówka #841, trzeci - husky #68, czwarty - królik #231 (to unikat z tego co wiem, gratulacje *.*), piąty - królik #2086, a co do ostatniego, to może być aż 1701 LPS xD, ale wiem że chodzi ci o labradoodla #1701.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty masz wiosne O-O! U umnie jest szaro- buro i nawet stokrotki ledwo żyją...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem sorka już wysyłam :)) Żyrafa 2447 sowa 924 husky chyba 68 królik 231 królik 2086

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze cuuudpwna sesja normalnie zawodowy fotograf z ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestę lenię i nie biorę udziału.

    OdpowiedzUsuń