sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanoc

Helou! :D
Święęęęęęęęęęęęęęęta, czyli baranki, ciasta, pisanki, koszyczki i zajączki, i wszystko co z nimi związane. Czy wy też je tak kochacie? ^^
----
Koksu : Jak dojdziesz do dwunastej części to stwierdzisz, że jest za dużo. Nieogarze mój ty :*
Carly LPS : Bo ja jestem Boginią, buahahaha :D
Revia : Widzisz, bo u mnie jest fajnie. Przyjedź do mnie <3
Muffinka : Dzięki, chociaż i tak uważam, że jak się robi telefonem zdjęcia, to nie mogą wyjść dobrze.
Electra : Bo ty zawsze jesteś leniem :P
----
ROZWIĄZANIE MINI ZAGADKI


  1. Żyrafa - #2447
  2. Sowa  - #924
  3. Husky - #68,  
  4. Królik - #231
  5.  Królik - #2086
  6. Labradoodle - #1701
Carly LPS pomyliła się tylko w stosunku do sówki, choć są one bardzo podobne, natomiast ღMufffinka ღ nie podała numeru labradoodle'a. Poza tym obie miałyście wszystko dobrze, więc czas na nagrody.
Muffinka otrzymuje 15 komentarzy na bloga (napisz do mnie na który blog), a z Carly LPS się skontaktuję, bo z tego co wiem to nie masz bloga (;<).

Wielkanoc

Chciałam dzisiaj ocenić jajka z LPSami, ale doszłam do wniosku, że już to kiedyś zrobiłam xD Chciałam wybrać najbardziej wielkanocnego zwierzaka, ale doszłam do wniosku, że ostatnio to jakiś blogger zrobił, a ja nie chce kopiować. Tak więc dzisiaj ocenię wiosenne tuby. Let's start ! <szpan angielskim>

LPSy takie sobie, choć jak najbardziej wiosenne. Króliczek śliczny, kotek tak samo, za żabą nie przepadam. I nawet dodali dodatek, co się w tubach rzadko zdarza.
8/10

Jakaś mało wiosenna ta tuba... Labrador jak najbardziej okej, małpa to chyba w Afryce (btw, co ona ma na głowie? O>O), a świnka (to jest świnka?) przypomina mi taką wiejską dziewoję w czepku xD
7/10

Yayayay, bardziej wiosenny. Maltańczyk z dziwnym czymś jest nawet spoko, tabby cat jak zawsze śliczny i motyl... Nie lubię owadów i gadów, więc niestety obniży to trochę ocenę. Chociaż jak najbardziej pasuje.
8/10

PIERWSZY LPS - MOJE MARZENIE *.* Kupiłabym cały ten zestaw gdyby był w sklepie, nie zważając na inne LPS, choć też są nawet ładne. Ale małpa średnia -.-
9,5/10 (-0,5 za małpę)

Ominęłam trochę, bo nie były wiosenne. Tutaj mamy cudownego króliczka, którego MUSZĘ mieć. Biedronkę, którą nazwałabym Strawberry i żółwia... Czemu oni zawsze muszą dowalić jakimś beznadziejnym gadem/owadem do ładnego zestawu?
9/10

Fuj! Pszczoła nawet okej, tylko te fioletowe oczy mnie denerwują, ale kangur wygląda, jakby go ktoś obdarł ze skóry. A na dodatek wieloryb. Gdzie tu się do nie powiem czego wpieprzył wieloryb? 
6/10

No comment 
3/10 <- te trzy pkt za rybę, która jest nawet spoko


Eeee, i to tyle z tub wiosennych. No cóż, trochę tego mało, ale i tak napisałam tą notkę tylko ze względu na święta. A na razie :

Mokrego dyngusa, smacznego jajka, zdrowia, szczęścia, leniuchowania i wszystkiego co sobie wymarzycie.

Życzy Wasza YuKa

11 komentarzy:

  1. Yay!
    Takie dość kiepskie te tuby, jak dla mnie. Jedynie trzecia i czwarta mi się podobają.
    W tej piątej dla mnie właśnie żółw jest najfajniejszy.
    Cóż, pora na moje bardzo oryginalne życzenia: Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wyniki konkurs? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhem, Tusk - skończyłam 11 część.
    Tak w ogóle:
    WESOŁEGO JAAAJKAA!!! :-DD
    Z tych wiosennych tub nie podobają mi się tylko dwie pierwsze oraz druga od góry. Reszta jest śliczna i wiosenna <3

    Koksu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS "Dziewoja w czepku" mnie rozwaliła. XD


      Koksu

      Usuń
  4. Tuby z dodatkami...ahh to były czasy. Ten tabby cat z colliem ma oczy jakby kosmity. Hue Hue :D 3 tuba z tych pierwszych jest słodka piękny maltańczyk i cudny kotek. Chcem ją! Życzę lania! PS: Na blog o lps proszę. !15 komentarzy ale fart!

    OdpowiedzUsuń
  5. PS2: Jest nowa notka. W sumie dwie bo na liście blogów nie pokazuje się że są nowe noteczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Osz ty xd Też masz kwiatki na avku tak jak ja a wcześniej kucyka tak jak ja xd A kiedy wyniki konkursu? xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tu nie komentowałam, więc się witam :D Ciekawie oceniasz. Z tub bardziej podobają mi się te starsze. A co do owadów (LPS, oczywiście), to podzielam Twoje zdanie, ale gady lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą tubę z labradorem. Dostałam kiedyś od "wróżki zębuszki". Moim zdaniem jest ładna i chyba. A co do małpki, to w tej czapce nie wygląda jeszcze tak źle. Jak się ją zdejmie, to ma zupełnie łysą głowę xD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tego krolika ktory ci sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń