niedziela, 3 sierpnia 2014

Koniec miesiąca [lipiec]

"Prawda, to tylko brutalne przypomnienie, dlaczego wolę żyć w kłamstwie"

---

Hejo :D
Zauważyliście, że w większości notek tłumaczę się z powodu nieobecności? Dzisiaj tak nie będzie, bo są wakacje, mam wolne i w ogóle. Całymi dniami opalam się na mudżyna i czytam książki, a co najlepsze, nie robię NIC pożytecznego :P Lato marzeń normalnie.
----
Wszyscy jednogłośnie stwierdzili, że notka była za krótka. A co ja poradzę na to, że nikt nie chciał rozmawiać z biedną Camille? :C
Koks: Wiem, Camille
jest boska *u* A Apollo denerwuje mnie tym, że jest denerwującym lalusiem, który nie spełnia moich próśb. Dlatego.
Karcia LPS: Hah, to już jest 512 komentarzy :D
ღMufffinka ღ :  Mimo wszystko i tak uważam, że TS 4 będzie okrojone. Ja zostaję przy mojej trójeczce :P A mordowanie ludzi w basenie było fajne xD
Carly LPS : Wiem, wiem, za krótkie *ziew*
Iza :* : Dlatego własnie go piszę :P
ja :) : Deana wprost nie grzeszy inteligencją... Tak...
----
Czerwiec się skończył, bla bla bla, a ja wymyśliłam specjalne notki na takie okazje. Postanowiłam stworzyc coś na kształt podsumowania miesiąca z LPSami w roli głównej. Każda taka notka będzie pojawiać się pod koniec miesiąca i zawierać będzie kategorie :
- figurka, którą chciałabym mieć
- najbrzydsza figurka miesiąca
- najlepszy zestaw miesiąca
- blog godny polecenia
- LPSowe zdjęcie
Mam nadzieję, że takie coś przypadnie Wam do gustu, a jak nie, to macie problem, bo mi się podoba :P
Zaczynamy! :D

Figurka, którą chciałabym mieć 

W tym miesiącu wybrałam Collie'go #1262, ze względu na PRZEBOSKIE DWUKOLOROWE OCZY *u* Kocham LPSy, które czymś wyróżniają się spośród wszystkich figurek, a w dodatku są śliczne. Oczywiście, kolory, kształt też ma znaczenie, ale paczadła przebiły wszystko. 
Dla mnie pewnie byłby facetem, ale nawet o tym nie myślę, bo i tak nigdy go nie kupię :C Nazwałabym go... Blueball *u* 

Najbrzydsza figurka miesiąca

Okej, jak dla mnie, ta figurka zasługuje na Oscara w kategorii Największe Wpadki Hasbro xD Szczerze mówiąc nie ma słów, na określenie brzydoty tego delfina. Ciekawa jestem, ile sprzedali tego sztuk? Mam nadzieję, że mniej niż 15.
Moja teoria jest taka. Ten delfin był zdenerwowaną kobietą, która przez przypadek wylała sobie tusz do rzęs na twarz. Później zjadła zatrutego banana, przez co jej skóra zrobiła się żółta, pokryta różowymi plackami. A, i jeszcze tego nie widać, ale ona ma na głowie pomarańczową plamę. To dlatego, że walnęła głową w ciasto dyniowe xD TUM DUM. Koniec opowieści.

Najlepszy zestaw miesiąca

Wiem, że mało co widać, ale nie mogłam znaleźć lepszego zdjęcia :C
Od x lat ten zestaw mi się podoba, jego nazwa to Pets Around The World Africa. Znajduje się w nim bodajże 11 figurek i masa dodatków. Zakochałam się w bernardynie, lwie, shorthairze (kocham wszystkie shorty xd), morsie i terrierze. Koniś by uszedł, ale jego pomarańczowe oczy mnie przerażają.
Niestety, ten zestaw jest drogi, duży i raczej rzadko spotykany ;-; A już tym bardziej w wersji nierozpakowanej.
A co jeszcze lepsze, w tym zestawie jest masa dodatków, których niestety mi brakuje ;-; Jakby ktoś miał na zbyciu, to może mi taki zestawik oddać xD 

Blog godny polecenia

Blog działał już wcześniej, najpierw prowadzony przez dwie siostry Izę i Asię. Później jakoś tak się stało, że przestały pisać, aż w końcu pojawiła się pierwsza notka po powrocie. Niestety tylko od Izy. 
Przez "przerwą" oglądałam ten blog cały czas, w założeniu jest bardziej fotoblogiem, z dużą ilością zdjęć, ale autorka aktualnie ma dylemat, czy nie wprowadzić więcej nie-zdjęciowych postów :P 
Odwiedzajcie ^.^

LPSowe zdjęcie 

Ostatnio szukając jakiejś figurki natknęłam się na to zdjęcie i przyszło mi na myśl, żeby dodać też taką kategorię. No nie mogłam tego nie zrobić. Kocham robić zdjęcia, oglądać je, a szczególnie jeśli są miłe dla oka. 
Zrobiła je dziewczyna o wdzięcznym nicku Hakuma, z tego o to Flickr'a. Naprawdę, musicie przyznać, że zdjęcie jest BOSKIE. Światło pada idealnie, jakość powala i
a) bardzo seksi wzrok lalki
b) bardzo zakochany wzrok pandy
Mnie powaliły xD Co myślicie o związkach LPSy x lalki? :P 

To koniec lipcowego podsumowania miesiąca, a ja mam do Was prośbę. W komentarzach napiszcie jeszcze jakie kategorie ciekawie byłoby dodać i jakie przypadłyby Wam do gustu. Bardzo by to pomogło :P 
Jeszcze jedna sprawa. Jestem totalnie leniwa, dlatego usunęłam rozpiskę z gadżetów. Pewnie i tak kolejna notka pojawi się na miliard lat. 

Baaaaay <3

7 komentarzy:

  1. Ten cytat jest przeboski *u* tak samo jak ten Collie, ale dla mnie to nie facet tylko...dziewczyna (wszystko tylko nie baba, mam złe skojarzenia).
    Co do tego żółtego czegoś...ja na początku myślałam że to ryba xD
    Zestaw cudny.
    Związek LPS'a z lalką? No coś ty! Na głowę upadłaś? xD I to jest córka Ateny...
    Dobra, zostawmy kwestie mojego taty. Ja też się całymi dniami opalam i czytam i jestem happy etc.


    Twój ukochany Koksik :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom. Oni po prostu zapewne chcą wydoił z nas kasę na dodatki. Ohydny ten delfin, a collie ma cudne cieniowanie na ogonku *U* cudna fotka. A ta lalka to mała BJD czy pukifèe bo nie moge sie jakoś do patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pomysłu na nowe kategorie. W sumie mogłaś się domyślić, że nikt nie będzie miał, tak to już jest z komentującymi.
    Też chcę tego collie, też ze względu na oczy. A to zdjęcie jest boskie, chciałabym takie robić. :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój opis tego delfina mnie rozwalił xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne oczka ma ten Collie *-* Delfin chyba ćwiczy jogę xdd jest taka pozycja w jodze trójkąt równoboczny i moje pierwsze skojarzenie to było właśnie to xdd Ale twoja wersja jest świetna =D
    Zestaw jest genialny chce taki <3
    A co do zdjęcia to też genialne <3
    Zapraszam do mnie Tusku, postaram się w najbliższym czasie napisać jakąś notkę o LPS ;*
    lps-naszym-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg, ten Collie, ubóstwiam go. ;u;
    Delfin... No tak, sfailowany transwestyta. <D
    Bardzo seksi wzrok lalki... Hehłam XD

    OdpowiedzUsuń