niedziela, 10 sierpnia 2014

Spaniele cz.2

"Życie to wieczne ryzyko. Śmierć jest dużo prostsza."

***
Hejo :D
Wracamy do starych zwyczajów, czyli jedna notka na tydzień. Dzisiaj jakoś tak mnie wzięło na pisanie, a ponieważ jestem sama w domu i leżę sobie w łóżku, uznałam że to idealny czas na napisanie notki ^>^
---
Koksu: Na głowę upadłam już dawno temu, nie zauważyłaś? xD A poza tym... ostatnio coś rzadko jesteś szczęśliwa (i to moja zasługa ;-; Fanarty + depresyjne piosenki = smutny Koksik)
ღMufffinka ღ: A teraz jeszcze powiedzieli, że nie będzie aut. Foch forever. Niestety ja też nie mogę rozróżnić czy to pukifèe czy BJD :CC
Carly LPS: Podejrzewałam, że wy leniwi komentujący nic nie wymyślicie, ale zawsze warto mieć nadzieję prawda? Taaak, też bym chciała robić takie boskie zdjęcia. Jak bym umiała, to pewnie nie uwolnilibyście się od setek zdjęć w każdym poście xD
Karcia LPS: Wiem, mnie też :>
Marta Winnicka: Kurczę, nie orientuję się w jodze. Do Ciebie już wpadam, tylko mi się komentarz usunął ostatnio :C
Jolly July: Sfailowany transwestyta <3 xD
-----
Dawno nie było ocenek, więc pomyślałam sobie, że dzisiaj je zrobimy. Ostatnie ocenki to... pierwsza część spanieli, razem w notce z wynikami konkursu....
DOBRA NIE KRZYCZCIE
Rozdam Wam kiedyś te nagrody, no!

Prawie stęskniłam się za spanielami ;-;
Kolor: Podoba mi się ten pomysł z uszami spanieli maczanymi w czekoladzie <3
8/10
Oczy: Nienawidzę tych głupich kwadratowych i jeszcze do tego znaczków -.- Kolor pasuje, ale ładniejszy byłby taki... Burszytowy, o!
7/10
Całość: 7,5/10

Nazwałabym ją Sunny Rise. Nie wiem dlaczego xD
Kolor: Taka blondynka, z uszami maczanymi w białej czekoladzie. MNIAM. Kocham białą czekoladę <3
9/10
Oczy:  Byłoby wszystko super, gdyby nie kwadratowość i znaczki. Natomiast kolor pasuje idealnie.
7/10
Całość: 8/10 ^.^

Kurde, strasznie mi się podoba ten spaniel, ale mam do niego jakieś uprzedzenia ciągle xD
Kolor: CHOCOLATE. Pyszna czekolada mleczna. Z Milki (audycja nie zawiera lokowania produktu)
9/10
Oczy: Kwadraciaki. Oczywiście. Nie obeszliby się bez zepsucia ładnej figurki, prawda? -.-
8/10
Całość: 8,5/10

Fu!
Ble!
Ohyda!
Kolor: Kolor wypranej staruszki. 
5/10
Oczy: Jakby jej ktoś kurde nalał wody do gałek ocznych.
4/10
Całość: 4,5/10 

Okej
Źle osądziłam poprzedniego spaniela.
To ten jest BLE, FUJ I OHYDA
Kolor: Zwykły. Przeciętny. Ble. 5/10
Oczy: Nie no, tutaj przesadzili. Naprasowanki? Serio? -.- 2/10
Całość: 3,5/10

Nadeszła era brzydkich LPSów
Kolor: Zacznijmy od tego. Kolor - nic specjalnego. Ta "grzywka" biała, w ogóle nie pasuje, tym bardziej, że kolor uszu prawie wcale się nie wyróżnia. I NOS. Błagam, pomarańczowy nos? Do fioletowego LPSa? Kill me -.-
4/10
Oczy: Nie lubię, jak oczy są jakieś dziwne, w tym wypadku jedno zamknięte. A dwukolorowe tęczówki do mnie nie przemawiają.
5/10
Całość: 4,5/10


Kolor: Niby ładny, wszystko spoko, ale jak dla mnie taki mdły. Te kwiatki jakieś takie dziwne, chociaż kropki na uszach są słodkie. Mimo wszystko, nie mam się do czego przyczepić.
7/10
Oczy: Spaniel taki dziewczęcy, a ładnych rzęs nie mogli zrobić.
7/10
Całość: 7/10


Znowu wracają kwiatowo-maczane spaniele.
Kolor: Całkiem niezły, szkoda tylko, że uszy maczane (TYM RAZEM) w karmelu słabo widać :C
8/10
Oczy: Zwykłe. Ładne, nic specjalnego.
8/10
Całość: 8/10

*omijam Cavalier King Charles Spaniele*


Kolor: Dlaczego, mam wrażenie, że ten spaniel jest jakiś sztuczny? Jakby był pokryty lśniącą folią.
Wszystko w tej figurce jest jakieś dziwne xD 6/10
Oczy: ZEZ. Mają śliczny kolor, takiej głębokiej zieleni (jak moje cudne paczadła *u*), ale jakiś taki porąbany kształt. 5/10
Całość: 5,5/10


Dobra, to chyba wpływ wyższych numerków, że każdy LPS jest sztuczny i dziwnie lśni.
Kolor: Jakiś taki... brzydki xD A uszy wyglądają jak maczane nie w czekoladzie tylko raczej w odchodach moich psów :/ 4/10
Oczy: Zwykłe. 7/10
Całość: Hmm xD Wyższa matematyka xD
5.5/10


Okej, to na dzisiaj tyle, bo 
1) nie chcę już oceniać G3, a G2 już się skończyły
2) Koks rzuca mi się, że chce iść komentować
Także,

Baaaay <3


8 komentarzy:

  1. NIENAWIDZĘ, ale to naprawdę NIENAWIDZĘ naprasowanych oczu.
    Bosche, Tusk, nie czepiaj się kwadratowych oczu tak bardzo xD Ja bym tego drugiego i trzeciego od góry chętnie kupiła, podobnie jak 2, 3 i 4 od dołu. Są śliczne *u* <333
    Taak. Depresja. A słońce ciągle świeci, ale przynajmniej wrócę opalona do klasy jakbym w Grecji cały miesiąc spędziła *u*
    A co do zdjęcia na początku...jak założę snapchata to wyślę ci podobne ;-) :-* *u*


    Koks

    PS Niezłe i poprawne obliczenie mojego komka na początku xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już mam bloga, więc chcę moje nagrody. :[

    Mi się właśnie podobają te kanciaste oczy, nie wiem czemu. Znaczki też. I te "maczane" uszy (fajnie to określiłaś). Za to nie lubię tego spaniela #960... Dlatego, że jest wszędzie. Po prostu trochę mi obrzydł.

    Nie wiem dlaczego, ale lubię czytać i pisać oceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spanielki ukochany kształt. No widzisz to my chyba ślepe. Nie bedzie samochodów?! Chyba sie powieszę, cóż będę mieć pogrzeb z dziadkiem bo umarł dzisiaj :( aczkolwiek o pierwsze cztery to bym sie kłóciłam w szczególności o 2 pierwsze :) PS: czytałam notkę loveblue1 chciała sie spotkać z blogerami na czacie i poczatowac trzeba by było ustąpić godzinę i dzień :P
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnego spaniela, po 7 latach kolekcjonowania! xD W ogóle to fajnie oceniasz. Tak normalnie. Bez żadnych "BoSzE cóóódo <33## !!!111!", hehe.
    littlest-pet-shop-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas na chamską reklamę!
    Zapraszam na nowe forum - littlestpetshop.pun.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ale ten spanielek 1318 wydaje mi sie jak podróba spaniela lps ale to tylko moje zdanie zapraszam na moj blog http://naszekochanemalelps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy kolejny post?
    Mufffinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu mam fazę na swojego bloga xD Dzisiaj będzie post i dzisiaj (nareszcie) rozdam te głupie nagrody xD

      Usuń