czwartek, 15 sierpnia 2013

Wynajdujemy najładniejszy G3

Helo żelo <D
Nie wiem co mam powiedzieć xd Bo nic mi się nie chce (lenistwo to moje drugie imię ;d). Siedzę sobie w pokoju, w którym już nic się nie mieści (z 15 książek na biurku, tyle samo na łóżku i 4 razy więcej na półce) i mam humor jak nie wiem co. Trolololololololo.  Dla waszego bezpieczeństwa przejdźmy już do komentarzy. 
------
JulaLPS - Och, dzięki. Może moje męki robienia zdjęć w 40 stopniowym upale się opłaciły ^^ 
Anonim - Wiem, że to ty, Koksu :D
Lukierka111 : Wole nasze polskie widoczki <3
Kate : Wbijaj, mam jeszcze jedno miejsce wolne xD
Sweet Simka : Fajnie :D Jest słodki.
Siobhan : Dziękuję :** Nie robię ślicznych zdjęć, to magia fotoszopa ;d Ale i tak dziękuję.
Anonim : Nareszcie ktoś lubi Percy'ego <3 Ujawnisz się, or no?

------ 
Najpierw muszę się na Was fochnąć :__; Mieliście ponad miesiąc czasu, na przysłanie jakichkolwiek prac, w dostałam tylko jedną  teraz dwie. Tak więc, konkurs przedłużam do 25 sierpnia, ale nagrody zostają takie same. Bo tak. Gadałam z Nemezis i .. Sry, ciągle zapominam, że nie kumacie o co mi chodzi ;P A teraz przechodzimy do notki, bo nie mam zamiaru dalej się denerwować. 
Ostrzeżenie : Jeśli jesteś osobą, która na widok G3 dostaje niekontrolowanego ataku złości/wymiotów/czkawki radzę od razu przewinąć notkę na sam dół bądź wyjście ze strony. Za wszelkie próby rozwalenia komputera w celu zniszczenia G3 nie odpowiadam. 

Omg >.< Tak więc, dzisiaj postaram się znaleźć choć jednego G3, który mi się spodoba. A to będzie mega trudne wyzwanie. Bo G3 to ZUO! Pora włączyć wujka Google i zaczynamy! 

To coś z szopą, albo kapustą na głowie na pewno nie jest ładne o.O


O bosh, ale sweet *-* Ohyda


3 litery - WTF?! To mi przypomina... no dobra, nic mi to nie przypomina. What? To jest wiewiórka?! Zaraz dostane załamania psychicznego.

Wolę tego nie komentować *__*

o.O Tego nie było 

Och, ta żyrafa ma tyle wspólnego z żyrafą, co moja babcia z dziadkiem :@ 

To już jest przegięcie "-.- Tak zmasakrować shorty, to się nadaje do sądu.

Czekajcie, nie będę tego brzydactwa tutaj dalej wklejać, może znajdę coś ładnego.
*2 dni później (serio)*

Po wielu minutach bezowocnego szukania natknęłam się na to :
Mega ślicznościowy pingwinek :3 Ma okropne kolory, wygląda, jakby miał zdartą skórę na twarzy, ale nadrabia to słodkim wyrazem pyszczka. Lekki zezik, straszne, zupełnie nie LPSowskie oczy. Mimo wszystko jest śliczny <3 Może go kiedyś kupię.

I to! Tak, pingwiny G3 to zdecydowanie najlepszy kszałt. Jest nawet lepszy od tego co wyżej. Ja go chce mieeeeć. Aww, a te śnieżynki. Widzicie? (Jak moglibyście nie widzieć -.-)


Patrzcie na co się natknęłam w necie o.O Biedny collie.

Egh.. Notka chyba nie wypaliła,  bo jest tak nudna, że nawet mi się nie chce czytać :[ Dlatego lepiej skomentujcie i czekajcie na następną, a w niej...
 Pamiętnik :D Nie powiem kogo, zgadujcie.

Narq !

9 komentarzy:

  1. Ale się uśmiałam z żyrafy :D Pingwinki są słodkie <3 Biedny Collie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja jestem tym Anonimem tu nie mam konta, ale sory jak to zabrzmi jak spam można mnie znaleźć na blogu: http://mojakolekcjalps.bloog.pl/ .

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe XD Ale żem siem uśmiała XD Ten pingwin ,,ze zdartą skórą z twarzy`` i ,,wiewiórka`` XD Przypomina mi ona moją pracę z plasteliny na plastykę ( Gniot XD Victoria może potwierdzić XD )
    Mi najbardziej podoba się ostatni pingwin. Jest Sweet :3



    Niezbyt dobra z plastyki XD April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "O bosz ale sweet *-* Ohyda" PADŁAM XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmpfhmpff co to ma być -,-" Z g3 podoba mi się tylko mój nowy tygrys xD Poza nim..g3 to jakaś masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pingwiniak jest sweet <3 Nawet jeśli ktoś obdarł mu twarz<3
    Twój Najnajnajnajlepszy Kazik :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni pingwinek cudowny! Collie był ładny... był ładny zanim go ktoś zmasakrował :<
    Revia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pingwinki g3 są takie kochane.Jak ktoś mógł im to zrobić ( collie i g3 ). Pamiętnik Diamond.

    Octavia :)

    OdpowiedzUsuń