poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wyniki konkursu!

Hejka :D
Jak tam się czujecie przed szkołą? Jeszcze tydzień i nauka "-.- Znowu notki będą pojawiać się później, a ja nie będę mogła tak często wchodzić. Czemu nie możebyć na odwrót? 10 miesięcy wakacji i 2 miesiące nauki o.O
------
Komentarze :D
Anonim/Koksu : O tego typu przeróbkach będę pisać za niedługo...
Anonim : Spoczko, już skomentowałam :)
Jula LPS : Skąd ja znam te gnioty na plastyce... xD
July : No, mam nadzieję, że już wstałaś, bo mnie do więzienia wtrącą o nieudzielenie pomocy rannemu :P
LpsSąSuper : No dokładnie. A mi się tylko pingwineczek podoba :]
Anonim/Kaziu : No nareszcie przejrzałeś na oczy i zajrzałeś na mojego cudnego bloga <3
Anonim/Revia : Tsaa, wiem :< Zgadzam się w zupełności.
-----
Dobsz, dzięki za komentarze i w ogóle. Zanim jeszcze zaczniemy mam propozyszyn. Razem z Kazikiem (patrz wyżej) założyłam cuś o nazwie : plemie-elfow-wschodu.blogspot.com . Mamy już trochę członków, jest fajna atmosfera, chacik u dołu (<3), dużo opowiadań no i przede wszystkim ELFY! Chcielibyście dołączyć? To piszcie, chętnie każdego dodam. A oprócz tego poszukuję drugiego moderatora (przywódcę), bo już się nie wyrabiam, a co dopiero w roku szkolnym. Tak więc jakby był ktoś chętny mi pomóc to się ucieszę :D
A teraz co do notki. Dostałam już więcej prac i oficjalnie wybrałam tę najlepszą trójkę! Wybór był trudny, ponieważ wszyscy zrobiliście piękne prace. Osoba która miała jedno miejsce poza podium dostanie nagrodę pocieszenia ;D

MIEJSCE IV


.
.
.






Zajęła Revia! Serdecznie gratuluję! Revia przysłała takie zdjęcie :

Ogólnie fotka bardzo ładna, widzę, że zaaganżowałaś cztery lps. Podoba mi się, ale jednak dostałam lepsze.
Co do nagrody pocieszenia - dyplomu, napisz mi co ma zawierać zdjęcie :) 

No i podium!


Miejsce III















Zdobywa Marta210402 Gratki za dostanie się na podium :) Były pewne problemy z dosłaniem zdjęć ale są. Oto one :





Miałam pewien problem, czy dać te zdjęcia na drugie czy na trzecie miejsce. Zdjęcia są bardzo ładnie wykonane, świetna jakość no i widzę, że musiałaś trochę pochodzić aby zrobić tyle zdjęć. O tym, że te prace są na trzecim miejscu zadecydowała pewna rzecz... 
Napisz mi na jakiego bloga mam dać nagrodę :) 

MIEJSCE II 














zdobywa ....
















Electra!!! Gratki moja droga :D Opłacało się jednak drugi raz wysłać zdjęcie co nie? ;p Oto jej zdjęcie :


I Electra dodała opis :  Moje Lps daleko nie pojadą. Wystarczy im zabawa z ich przyjaciółmi - Mlp! :) 
Ogólnie bardzo fajna jakość, baardzo ciekawy pomysł z połączeniem MLP i LPS. O tym, abyś miała II miejsce przeważyło to, że skleiłaś zdjęcia w formie kolażu Miałaś więcej roboty ale ładniej to wygląda. Gratki!


MIEJSCE I 






Chwałę i honor....












30 komentarzy, dyplom i banner....












Zdobywa....























AprilLPS (bądź JulaLPS) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wielkie gratulacje, Twoja praca była najlepsza :D Gratki, gratki i jeszcze raz gratki! 
April postarała się najbardziej, zrobiła cudny filmik "Wakacje bez nudy". Serio, jak to zobaczyłam to oniemiałam. Musiałaś się napracować nieźle. Gratulacje !!
Ps. Plus za cudowne pazurki <3 



I to na tyle z konkursu. Dziękuję wszystkim za zgłoszenia, wysłanie prac i za fajną zabawę. W sprawie nagród skontaktuję się z Wami jutro :) 
Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni ze swoich wyników i do następnej notki!
Pa :)





5 komentarzy:

  1. Dziękuję <3 Robiłam zdjęcia na ogródku prawie bez trawy. Gratuluję wszystkim, zrobiliście piękne zdjęcia!
    Revia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusku, w pełni zasłużone. Fenkju za pisanie o mojej osobie w notce <3
    Kaziu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh jea! Dzięki :D Fajnie , że ci się spodobało :D


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia były PRZE-CU-DNE. A filmik April....Zniewalający! Poważnie! Zgadzma się w 100% z Tuskiem: musiałaś się sporo napracować. Notka na 6+! :D

    Koksu
    PS Zgadzam się, Tusk! Chcę 10 miesięcy wakacji! Ostatnio widziałam zeszyt z napisem: "Szkoła jest jak jajko. Trzeba ją znieść". XD

    OdpowiedzUsuń