sobota, 14 grudnia 2013

Grudniowe zmiany + wybory Miss Zimy

Heeeej :D
Nienawidzę
Się
Tłumaczyć.
Powiem więc tylko tyle, że powód mojej dwutygodniowej nieobecności jest wszystkim znany :__;
----
LpsSąSuper - A jeszcze gorzej jest z biologią ;-;
ja ;) - Ha! Mówiłam, że motywuję ludzi do działania :D
Jula LPS - Dziękuję :*
Carly LPS - No wieeem, że mi nie wyszedł xD Ale może nakleję tam zdjęcie okna i będzie dobrze ;P
Electra - Och, Jesus, bo się zarumienię :O
LpsManiak - up ^
Koksu - Dodam jeszcze kilka świątecznych piosenek i dziękuję, że się podoba.
jaszczurka03 - No nie? :D Lepszego koteła w całych internetach nie znajdziesz.
Victoria - Oj tam, domki nie muszą być zawsze pomysłowe. Wystarczy kilka mebli, "farba" na ścianę i już masz gotowy pokój ^.^
Anonim - Dzięki za krytykę :) Ale najlepiej by było, jakby Sz.P Anonim się ujawnił.
Marr - Zroobię Ci i prześle przez skajpaja xD
Delfiik12 - Ojj, dziękuję :*
------

Jak widzicie, zmieniłam troszeczkę szablon i nagłówek bloga, aby był bardzo zimowy. Miałam na początku zrobić coś stricte bożonarodzeniowego, ale uznałam, że będę musiała wtedy po Świętach znowu zmieniać szablon, czego mi się nie chciało. Ufff.... Dodałam jeszcze muzykę, która oczywiście mnie denerwuje, ale mam nadzieję, że Wam się podoba.
Tylko, że...




To nie są te tytułowe zmiany :D







Bo....








Żeby wam wynagrodzić moją ciągłą nieobecność....














Zapowiadam Święta z Nasze Zwierzaki LPS.
A na czym to będzie polegało? Po prostu, od dnia 20 grudnia aż do 2 stycznia będę co 1-2 dni publikowała nową notkę o charakterze (głównie) świątecznym. Czyli będą pojawiały się notki o o tematyce :

  • zimowe i świąteczne sesje
  • przygotowania do Świąt
  • Wigilia
  • prezenty (moje i LPSowe)
  • Nowy Rok 
  • Sylwester 
  • Świąteczne opowiadanie
  • Miss Zimy (patrz na dół)
  •  i co tam jeszcze mi do głowy przyjdzie ;P 

Postaram się naprawdę wyrabiać z notkami i troszkę umilić mi i Wam ten cudowny okres jakim jest Boże Narodzenie. No, myślę, że będzie fajnie. Chyba :p

                                       WYBORY MISS ZIMY
Huehue, jeszcze maskotki bloga nie mam, a już Miss wybieram xD Co tam. Otóż, wybory Miss będą składały się z trzech etapów
 - Casting
 - Półfinał
 - Finał

Nasza zwyciężczyni zostanie zaproszona na ekskluzywną, zimową sesję (co tam, że jeszcze śnieg nie spadł xD) prowadzoną sławną fotografkę Yukę, a także specjalną notkę poświęconą tej figurce. Głosować oczywiście możecie w komentarzach pod notką ze zdjęciami, aż do czasu ogłoszenia, która z nich przechodzi do półfinału.
A oto kandydatki :

Kandydatka #1
Shadow (zmieniłam jej imię)

Kandydatka #2
Arya 

Kandydatka #3
Milena

Kandydatka #4
 Carmel

Kandydatka #5
Mia 

Kandydatka #6 
Minty

W tej rundzie głosujecie na 2 kandydatki, które mają odpaść. Oczywiście, te które dostaną najwięcej głosów odpadną, a reszta przechodzi do drugiego etapu. Myślę, że wyniki ogłoszone będą za tydzień, bo chcę już zrobić tą sesję *w*

Więc, do zobaczenia za tydzień
Bay :D

18 komentarzy:

  1. Mnie te piosenki równocześnie denerwują (potem chodzą po głowie cały dzień) i podobają mi się. xD Dają taki świąteczny nastrój. Ale nie lubię tego pierwszego Jingle Bells.
    Miałam dylemat kogo wybrać. ;_; Za dużo fajnych kandydatek. Jedynie Carmel mi się nie podoba, więc jest pierwszą, którą wybieram. Druga miała być Milena, ale owieczki są taka śliczne, że po prostu nie mogłam. Ostatecznie głosuję na Minty, mimo że najbardziej kojarzy się z zimą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to zbrodnia, głosować na Minty O_O! *Wiem, odwala mi*

      Usuń
  2. Moim zdaniem odpaść powinna kandydatka numer : 2 i 4 ... Nie wiem czemu ale jakoś mi nie przypadły do gustu , bo nie bardzo mi się kojarzą z zimą xD

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinny odpasc Milena i Carmel >:p
    A ja i tak nie slysze muzyki, na komorce nie dziala :C
    -July ktora szuka inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląd ;D Ja w Święta chyba nie będę pisać. Chce więcej czasu spędzić z rodziną , ale na twój Blog wpadne ;D Według mnie do ,,ostrzału" kandydatka 3 i 4

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!!!!!!!!!!!!
    Że ci się chciało zmieniać wygląd bloga. Mi by się nie chciało, ale widać efekty braku lenistwa u cb. Blog wygląda cuuuuuuuudnie :3
    Bardzo fajny pomysł z tym wyborem Miss Zimy :) Za ładne lps dałaś, ale po dłuugim namyśle zdecydowałam, że najbardziej nie pasuje mi Carmel i Arya.
    I serio? Chce ci się dodawać notki co 2 dni? Bo mi by się nie chciało :P
    Nusssy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Carmel i ( mimo, że zimowa najbardziej ) Minty. Moim zdaniem powinna wygrać Mia. Fufny wyglądzik walnęłaś ^^.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ma Adeli :/
    Niech odpadanie niestety 2 i 4 :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie powinna wygrać Minty :)
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z tą Miss Zimy :D Hmm..Która powinna odpaść...Moim zdaniem....1 i 2, czyli Shadow i Arya(zła ja, uwielbiam kotki).

    Koksu
    PS Dodałaś też Jingle Bells....Jak sweetaśne XD <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że powinny odpaść Carmel i Milena ;p Zapro to me na mojego blogaska (a tam moje prześwietne opowiadanie o którym wszyscy pamiętają xD)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszę ten komentarz 4 raz, uff… Komp mi się psuje, klawiatura też, zaraz zwariuję. Ale wracając do tematu posta.
    Powodzenia w częstszym pisaniu postów! :* W Miss powinna odpaść Carmel i Arya.
    Mocno wkurzona *delikatnie mówiąc* Revia :*

    -Gdy komp mi się zaciął krzyknęłam"AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TYYYYY GŁUUPIIIII KOOMPUTEERZEEEE!!!!"
    Walnęłam w ekran i się odwiesił :3 Przemoc sposobem na wszystko-

    OdpowiedzUsuń
  12. Wg mnie powinna odpaść Carmel i Mia.
    Ja się postaram pisac troszku częściej, a tobie życze powodzenia w częstym pisaniu notek :D
    ~LpsSąSuper

    OdpowiedzUsuń
  13. Minty jest bardzo śliczna i taka zimowa *-* Uważam ze ona powinna wygrać!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się twój blog.Pewnie jeszcze tu wpadnę i to nie jeden raz.
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję,że odwiedzisz mnie i skomentujesz moje posty.;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech odpadną 2 i 4:3

    ---
    Zapraszam na nową notatkę na zycie-electry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń