sobota, 28 grudnia 2013

Prezenty

Przepraaszam serdecznie, że nie pisałam. Jestem strasznie do tyłu :__; Ciągle myślałam, żeby napisać notkę, ale miałam wenę i pisałam, ale opowiadania. Jeśli ktoś chce poczytać to zapraszam do Plemienia Elfów Wschodu. Plemię założone przeze mnie, piszemy tam wspólnie opowiadania ;) Było by miło, jakby ktokolwiek zajrzał.
----
Arisu - No, tego to się po dogu nie spodziewałam xD
Koksu - Dziękuje *w*
No-name - No, ja też mam ich "troszeczkę" więcej niż było na wigilii, ale jak mówiłam, to była wigilia dla vipów ;P
Electra - I jeszcze Sara ma dziecko! Nie wiem z kim, ale co tam xD
Carly LPS - Przyznam szczerze, że LPSy Wigilię miały troszkę wcześniej niż ja, więc wyrobiłam się ze wszystkim.
ja ;) - Ale to też jakąś Wigilia, cn? :)
LpsManiak - To była impreza, a nie Wigilia!
Victoria - Dzięki ;)
------
Tak więc teraz nadszedł czas na obiecane... PREZENTY ! :D Oprócz LPS dostałam również całą wymarzoną trylogię "Igrzyska Śmierci", czyli jeden punkt mniej z listy, ale to się nie zalicza do bloga, więc zdjęć pokazywać nie będę.
Nawet zdjęć nie obrabiam, więc łapcie takie jakie są ;__;

Przedstawiam Wam pierwszego Huskiego w mojej kolekcji, a jest to niejaki Pastel.
Pastel ma 17 lat, jest najlepszym przyjacielem Caroline, niedoszły chłopak Camilli. 
Uwielbia piłkę nożną, Frugo, wiecznie zazdrosny o przyjaciółką.
I tyle, bo się strasznie śpieszę. 

A tutaj mamy od razu całą rodzinkę króliczków
Pierwsza od lewej jest Caroline. 
Ma 16 lat, dawniej była dziewczyną najsławniejszego chłopaka w szkole, czyli Grey'a 
Najlepsza przyjaciółka Pastela i shorthairek. 
Uwielbia śpiewać, jeździ bardzo dobrze na łyżwach, choć nie przyznaje się do tego. Słynie z ciętego języka.
Druga to Różyczka (Rózia). Ma 6 lat, jest małą denerwującą siostrą Caroline.
Uwielbia wchodzić do pokoju siostry i grzebać w jej laptopie. Ulubienica mamusi.
A trzecia, czyli mama naszych króliczek, to Patricia (Patty) 
Jest dość zakręcona, jak na 30 letnią wdowę.
Czasem nie pojmuje, że jej jedna córka jest prawie dorosła i traktuje ją jak dziecko 

Oto i nasz Grey jeszcze nieumyty :P 
Jest najlepszym przyjacielem Feniksa i Caroline. Jako jeden z najprzystojniejszych chłopaków 
w szkole dziewczyny uganiają się za nim, choć on nie szuka partnerki.
Jego ulubionym sportem jest koszykówka, ale posiada też jeszcze jedną pasję - uwielbia gotować.
W przyszłości pragnie założyć własną cukiernię.

Ujęcie z bliska...

A tutaj co mamy? Dwie takie same longhairki! :O Jedna brudna (czyli ta co przyjechała), a jedna
czysta. 




Już Wam powiem skąd jest ta pomyłka. Powiedziałam mojej mamie, że prezent pod choinkę ma wymyślić sama i zrobić mi niespodziankę. Oczywiście kupiła LPS (kocham Cię mamo :*), ale nawet nie wiedziała, że 
jedna się powtórzyła. Planowałam ją sprzedać, ale wpadłam na pewien pomysł...
Otóż moja nowa longhairka będzie nazywać się Raya (odwrócenie imienia Arya) i będzie 
jakby drugą osobowością Aryi, całkiem przeciwną. Przy okazji napiszę o tym opowiadanie, albo nawet powieść. Więc podsumowując, pomyłka mamy wyszła na dobre ^.^

WTF?!
Nie zrobiłam zdjęcia jeszcze jednego mojego nowego LPS :__; Postaram się zrobić zdjęcie telefonem i zaktualizuje posta jak najszybciej. A na razie muszę lecieć.
Bay!

11 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł z tymi longhairkami. Króliczki - sweet, bardzo szczegółowa, fajowa prezentacja :-D. I ten husky....Śliiiiczny! Ja od dawna chcę mieć husky'ego.

    Koksu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne LPS. Ja dostałam collie, ale nie tego twojego. Ma numerek #1542.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty :)
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Husky, husky, husky! Super prezenty! A ja mam lenia i nic mi się niechce. Pomóż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww :3 Grey najlepszy xD Ja mam jednego colle , ale myśle nad zakupem drógiego (dla towarzystwa xD ). Super prezenty. Fajny pomysł z shorthairami :D

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale napisałaś że to była Wigilia a nie impreza. Sweet Lps 'ki ;p
    Nie mam Pastela ani królików za to mam longhaira i colliego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fufne lps'y ;3 Niezły pomysł z tymi longhairami ;D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Ciem!
    http://revia-w-swiecie-lps.blogspot.com/2014/01/g3-blythe-i-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej fajne prezenty. Nie uwierzysz umnie w tesco były szaszetki z starej seri.

    OdpowiedzUsuń