piątek, 20 grudnia 2013

Marzenia nie do spełnienia

Hejka :D
Nie spodziewałam się, że aż tyle komentarzy będzie pod moją notką *w* Tak straszliwie mnie zmotywowaliście do pisania, że nie uwierzycie.
-----
Uwaga, to jest Wasz rekord komentarzy pod moją notką
Carly LPS - Mam tak samo! :D *przybija piątkę*
Nussy - Tak, chciało mi się xD Znaczy się, nie chciało mi się, ale musiałam :P Tak, będzie mi się chciało dodawać notki co dwa dni. Chyba...
Jula LPS - Też spędzę więcej czasu z rodziną. Ale postaram się poświęcić tą godzinę o północy na napisanie notki
Marr - Adela będzie, ale w innym głosowaniu :D
Revia - WARIUJESZ! WARIUJESZ! CHALO, CHALO, PSYCHIATRYK, REVIA WARIUJE :OOO
Aneta Pęcak - Och, dziękuję :*
----
Dzisiaj zaczynamy pierwszy dzień mojej Świątecznej Kampanii (xD). Oczywiście, jutro wyjeżdżamy do Krakowa i zostajemy na weekend, więc muszę już teraz zacząć pisać notki, żeby się wyrobić. Za to, porobię śliczne zdjęcia z Krakowa, który będzie pewnie ślicznie ubrany <3
No, a dzisiaj pokażę Wam moją listę prezentów, jakie bym chciała dostać. Troszkę LPSów, trochę różnych bzdetów, masę książek.. Sami zobaczycie ;)
Ubiczować ją! Ona chce spaniela :__;











To jest, ekchem, 1/4 moich marzeń. Nie będę wklejać, bo blogger mi się pieprzy, a Wam pewnie nawet nie będzie się chciało tego oglądać. Teraz dalej.

Taag, chciałabym dostać nareszcie cudowne słuchaweczki <33

Etui na mój telefon. Rodzice uważają, że to dziwne posiadać etui z flagą obcego państwa -.- A co ja poradzę, że to etui jest śliczne?


Jeśli ktoś nie widzi, to jest calutki zestaw ołówków, węgli i wszystkiego, co się nadaje do rysowania *w* Byłabym chyba w raju, jakbym to dostała


Oprócz tego chciałabym także dostać kolczyki i broszkę do kompletu <333

No i książki. Troszkę tych tytułów jest, więc się nie przeraźcie
- 'Gildia magów"
- WSZYSTKIE książki Doroty Terakowskiej (W Krainie kota, Poczwarka etc.)
- "Pretty Little Liars"
- "Heartland"
- "Pamiętnik księżniczki"
- "My, dzieci z dworca ZOO"
- "Igrzyska Śmierci (czytałam, ale nie mam)"
- "Eragon (to samo co u góry)"
- "5 część Oksy Pollock"
- "Tunele"
- "Diabelskie Maszyny"
- "Dary Anioła"
- "Drużyna"
- "Stokrotki w śniegu"
- "Kroniki pradawnego mroku"
- "Siewca Wojny"
- "Century"
- "Ulysses Moore"
- "Jutro"

Oczywiście, są to tytuły serii, jakby ktoś nie wiedział *w* Nie wiem, czy starczy mi czasu, żeby to wszystko przeczytać, a lista się powiększa. Może kiedyś, kiedy zlikwidują szkołę będę mogła sobie czytać książki i grać w simsy do woli :D

UWAGA! ZE WZGLĘDU NA TO, ŻE NIE MA ŚNIEGU, JESTEM ZŁA I NIE MOGĘ ZROBIĆ SESJI -.- ALE ZA TO, MAM CUDNY POMYSŁ NA OPOWIADANIE.

Tsa, wiem że notka była krótka, ale przecież będę prawie codziennie, więc sorrka
Bay :D

9 komentarzy:

  1. Też bym chciała Pamiętnik księżniczki xD Uwielbiam to !!! Ja też długą listę marzeń. Trochę nie relanych też mam jak np. wyjazd do Paryża *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie odpisałaś na mój komentarz?!
    Wracając do obecnej notki: gdybym ja ci wypisała, jakie chcę książki, chyba byś zasnęła z nudów. Życzę udanego wyjazdu do Krakowa ;-)

    Koksu
    PS Kiedy wyniki głosowania?
    PPS zajrzyj na moją prezentację na HW, OK? Please

    OdpowiedzUsuń
  3. Etui śliczne ^.^ sama bym sobie takie kupiła, ale mam starą cegłę, do której nie pasuje śliczne etui :).
    Arisek "*

    OdpowiedzUsuń
  4. My Terakowska przerabiamy w szkole :3
    Ponoc PLL z czasem staja sie nudne, watki sa naciagane i wszyscy wszystko ze wszystkimi, wiec nie wiem, czy to dobry pomysl :P
    Ulysses Moore wymiata! Co prawda, od dawna go nawet nie tknelam, a mam cala serie z wyjatkiem ostatniej czesci. Ale kocham Pierdominica za pomysl tej serii .3.
    Tunele tez sa fajne, choc momentami nudnawe i nie maja fandomu, tak chamsko.
    Ja niedawno zabralam sie za Dary Aniola, przeczytalam dopiero pierwsza czesc. Aha, i slyszalam tez, ze mimo, ze Diabelskie Maszyny sa obsadzone przed Darami Aniola w czasie, to lepiej najpierw czytac Dary xD
    Co do naszyjnika z Kosoglosem... Ja kupilam broszke i zawiesilam na rzemyku, rowniez mam epicki naszyjnik, i przy tym broszke. Bo przeciez i tak nie nosilabym broszki i naszyjnika jednoczesnie, nie?
    /tak bardzo nie na temat/
    Milego pobytu w Krakowie, a jak bedziesz na rynku, to pomysl, ze kilka miesiecy temu ja tam chodzilam, razem z July, Ania i Limm :3 Pamietaj, to miasto jest epickie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała dostać płytę Green Day'a...
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo LPS chcesz. Ale ja też. xD
    No wiesz ty co, taka z ciebie patriotka! A tak na serio, to śliczne etui. *-* Ale nie pasowałoby na mój telefon.
    Ja do rysowania i tak używam tylko ołówków.
    Też chcę taką broszkę. :D
    Ile książek! Czytałam tylko "Heartland" (ale nie wszystkie części, bo ciągle brakuje jakichś w bibliotece) i "Igrzyska Śmierci" (wszystkie części), ale chciałabym zapoznać się jeszcze z kilkoma. *w*
    Mi też brakuje śniegu. :c Podobno ma wrócić po Nowym Roku.
    Nie mogę uwierzyć, że zostały tylko 3 dni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żali ci dupę ściśnie jak się dowiesz, że mam dzieci z dworca zoo i tego białego collie :D Fajna notka. Też mam parę marzeń nie do spełnienia, chyba się nie obrazisz, jak o tym napiszę za parę nast. notek >:D ?
    Wesołych Świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co... Mam tego spaniela... I chętnie się wymienie... :D Igrzyska Śmierci mam, kocham! Też chce kolczyki broszke i naszyjnik + branzoletke :D Loff igrzyska <3

    OdpowiedzUsuń