sobota, 21 grudnia 2013

Zimowe igloo

Hejka :)
Ciągle mam w ustach ten cudowny zapach pierniczków pieczonych i dekorowanych przeze mnie <3 Niedawno skończyłam robić świąteczne gwiazdki i... kombinować z brokatem. Ale o tym kiedyś tam.
UWAAAGA, NA SAMYM DOLE DODAŁAM CHAT. PEWNIE TYLKO JA TAM BĘDĘ SIEDZIEĆ, ALE CO TAM. WBIJAJAĆ.
----
Lukierka111 - Paryż jest cudownym miastem <3 Też chciałabym pojechać do Paryża, ale moim marzeniem jest wybrać się do Nowego Jorku.
Koksu - Nie odpowiedziałam, bo pewnie były tam tylko numerki kto ma odpaść i nie było sensu ;) Popatrzyłam się na twoją prezentację, a wyniki będą... za niedługo :D
Maritea - Oj tam, kiedyś będziesz miała ślicznościowy telefon ze ślicznościowym etui. Napisz Ci na skajpaju ;)
Kate - Też mamy przerabiać :> Ale ma fajne książki. PLL w sumie chciałabym tylko przeczytać, chociaż jak tak patrząc na serial, to już się z tego robi Moda na Sukces XXI wieku. O Ulyssesie słyszałam dużo dobrego, chociaż mam całą serię "Century" i niezbyt mi przypadła do gustu :/ Fakt, sprawdziłam Tunele i nie mają porządnego fandomu. Tak samo jak Oksa Pollock. Jak epicko, zrobić z broszki broszko-naszyjnik :OO
ja ;) - No to ją dostaniesz ;D
Carl LPS - Ja jesdem patriotką. Kocham Polskę, ale weźźź, polska flaga wcale nie jest epicka :/ Książki są najcudowniejszym wynalazkiem na świecie. Chciałam się zabrać za Heartland, ale to jest tyle części, że musiałabym zarezerwować sobie dużą ilość czasu. A nie mam, bo ciągle coś wychodzi. Albo Dom Hadesa, albo nowi Zwiadowcy. Urwanie głowy ;)
No-name - JAG MOŻESZ?! Ja teeeeż chceeeeem colliego :__: Nie obrażę się, to wcale nie jest zbytnio oryginalny temat ;)
-----
TAK
WIEM
Miało być świątecznie, ale... Nie ma śniegu, żeby robić fajne zdjęcia, a poza tym robię dla Was świąteczne obrazki i piszę opowiadanie, i cykam zdjęcia z ozdobami świątecznymi. Będzie fajnie, mówię Wam xD
W zamian za to dzisiaj pooceniamy sobie dzisiaj (tylko) świąteczne zestawy a'la igloo. Pominę te wiosenne. Będą na wiosnę xD


Pierwsze igloo i według mnie najbardziej udane. Jest w nim moja Minty <3 Koniś też jest przecudny. Do tego jak widzę jest nawet wiele dodatków, czyli skuter, szalik i okulary, więc naprawdę się postarali.
Ogółem : Daję 9/10



O Boziu, Boziu, Boziu *w* Ten pingwinek jest tak masakrycznie SŁODKI, a do tego ta niezwykle PRZESŁODKA szynszyla <33 I znów dużo dodatków, czyli czapeczka, słuchawki, skuter i coś czerwonego... Hasbro w okresie rozkwitu :P
Ogółem : 10/10 


Co my tutaj mamy... Bernardyn, czyli kształt, którego nie jestem fanką. Do tego, czy to jest owczarek? Chyba tak. Kocham te kolory <3 Wiem, że są nierealne, ale je kocham :P Niestety, Hasbro tutaj pokazało jak potrafi być skromne, więc jako akcesoria dodało... plastikowe coś xDD Co nie jest ani domek, ani nic :/
Ogółem : Daje 7/10 przez wzgląd na akcesoria 


Zestaw igloo z już innej serii. Jest tutaj cudowna foczka, której oczy mnie urzekły, a do tego sheepdog czyli coś-tam-czego-nazwy-nie-pamiętam, który tez jest niczego sobie. Chociaż według mnie c-t-c-n-n-p raczej nie pasuje do klimatu zimowego. Akcesoriów jest trochę więcej niż ostatnio, mamy tutaj okulary, szalik i bardzo ogromny pokój, w którym c-t-c-n-n-p nie potrafiłaby zrobić kroku :p
Ogółem : Nie jest źle, daję 8/10 


Następny zestaw na zasadzie lps zimowy i zupełnie nie zimowy. W tym pierwszym, czyli w misiu polarnym, jak zawsze się zakochałam. Ubóstwiam kształt tych misiów, a szczególnie ich oczy. Nigdy sobie nie wybaczę, że nie kupiłam tego misia za 5 złotych :< A szopa oceniałam już kiedyś tam. Akcesoria są nawet, nawet. Mamy jakiś bobslej czy coś, plastikowe śnieżki i rybę.
Ogółem : 10 - 4 ( za szopa) - 2 (za plastikowe śnieżki) + 4 (za misia) + 1 (za bobslej) = 9 O.O 


Badzio zimowy zestaw nadlatujeeeee. Dwa niebieskie husky z wywalonym jęzorem, jeden ma ślicznościowe niebieskie oczy, a drugi jakieś niepasujące. Do tego pyyyszna kość, plastikowa (jak strzelam) czapka i równie plastikowy jak cała reszta, miś. 
Ogółem : Eh, i co ja mam dać :__; Ekchm, to może... 7/10

~
Jak widać, śnieżne zestawy są nawet fajne, a nawet GENIALNE <3 Kupiłabym prawie wszysktie 
No więc, do jutra :)
Bay <:D

8 komentarzy:

  1. Ostatni zestaw i dwa pierwsze są ŚWIETNE!!! Ukradnę Ci Minty!
    P.S. Nazwałam małą kotkę w simsach "YuKa" :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o pierwszym i drugim zestawie...
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się pierwszy zestaw od góry i pierwszy od dołu. Nie dość, że śliczne akcesoria i urocze LPS'iki, to jeszcze - moim zdaniem - są najbardziej zimowe. Pozostałe igloo też fajne, jednak najmniej podoba mi się zestaw drugi od dołu.

    Koksu
    PS Będę wchodzić na ten chat codziennie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubie Oksy. Kiedys czytalam, ale glowna bohaterka zaczela mnie wkurzac ta swoja cholerna dziecinnoscia.
    Tunele sa strasznie krwawe i jest duzo "brzydkich" wyrazow C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się pierwszy zestaw (ze wzgledu na konika i swietne akcesoria), kiedys chcialam go kupić, ale w koncu zrezygnowalam... Kto wie, moze dostane go "pod choinke" w tym roku?
    NIestety, pisze z komorki i nie wyswietla mi się czat...
    ~ Kito

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te kule, a nie mam ani jednej :( Podobają mi się lps' w jasnych kolorach, więc owczarek i ten króliczek *.* Aha, i foczka, ale one z natury są w jasnych kolorach ^^ Napiszę dziś o tych marzeniach na blogu jak coś. Bye bye :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski jest ten konik. *w* Według mnie to nie jest skuter, tylko takie sanki.
    Też uważam, że drugi zestaw jest świetny, uwielbiam pingwiny. A to czerwone coś to szybka od skutera.
    Mi się ten trzeci podoba, bo jest owczarek. :3 Ja myślę, że to plastikowe coś to ma być igloo.
    Czwarty jakoś mnie nie zachwycił. Niby fajne zwierzaki i dodatki, ale ogólnie jakoś mało ciekawie wygląda.
    Piąty mi się spodobał, bardzo fajny misiek. Szop też bardzo ładny, choć nie kojarzy się z zimą.
    Ostatni najlepszy! *w* Chciałam dostać go na święta, ale ktoś kupił jedyną sztukę na Allegro. ;_;
    Według mnie to też jest zimowa kula:
    http://3.bp.blogspot.com/--O0nwhcFAo8/TpqBJ3xksaI/AAAAAAAAHvs/TDVuGuFva64/s1600/LPS+1074%252C1075.jpg
    Nie ma śniegu ani zimowych zwierząt, ale są sanki, czapka i kubki z... czymś. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te igla :D Mi najbardziej podoba się to z Huskymi :3

    April LPS z explore-lp-world.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń