środa, 25 grudnia 2013

LPSowa Wigilia

Hejka :D
Spóźniłam się z tą notką, bo miała być już wczoraj, ale wiecie jak to jest z przygotowaniami do Wigilii. Musiałam pomagać mamie robić sałatki, dania i ciasta, przy okazji dorobiłam następną partię pierniczków <3
----
Revia - Reviuuu, dobrze się czujesz? XD A w ogóle, jak już mówiłam, ON NIE ISTNIEJE ;p
Electra - Dzięki ^>^
Koksu - Matematyka jest fajna!
Maritea - Do obróbki używam Gimpa i Photoscape, oraz na telefonie Filter Mania 2 i Rhonna Design.
No name - ŚWIĘTA, ŚWIĘTA :D Wigilia była fajna.
Nussy - Aleee genialne rzeczy *w* Jest dog, jamnik, i spaniel, i shorthair, i szynszyle, i coliie <33 No więc pierwszego spaniela nazwałabym Chocolate, doga Diana albo Maya, shorthaira nie wiem, szarą szynszyle to Lydia, drugiej też nie wiem, colliego Roy, konika Śnieżka a dalej to już nie mam weny. Wymyśl coś :P
ja ;) - Dziękuje :*
Carly LPS - Jak możesz tak się uwziąć na Minty? ;O Dla mnie wszystkie shorthairy są dziewczynami
----
Wigilia już się skończła, ale... Przecież moje LPSy też musiały ją mieć! Nie zapomniałam o nich i tuż po naszej Wigilii pet shopy zasiadły do własnej wieczerzy. Oto relacja :

Jako, że PetValley jest bardzo skromnym miasteczkiem W
 igilia miała odbywać się w szkolnej świetlicy 

Na Wigilię przyszły największe osobistości PetValley
Brakowało tylko jednej osoby...

Dla dzieci najstarszych figurek ustawiono specjalny stół
A jako dania podano HappyMeal z McShoplanda

Wreszcie Diamond łaskawie zjawiła się
i można było zasiadać do kolacji

Po kolacji nadszedł gwóźdź programu czyli
rozdawanie prezentów!

Okazuje się, że nie tylko dzieci czekały na to z utęsknieniem ;P

Esterka dostała misia ^.^
Oprócz tego Darren próbuje się przymilić do Sary...

Nasza para roku wymieniła się prezentami *w*
Adela dostała nową płytę, a Mike... gustowny kapelusz XD

Diamond miała największe powodzenie ;p

Dziewczyny kupiły sobie okulary takie jak ich osobowość :)

O 10:00 przyszli "seniorzy" i opowiadali różne historie ze swojego życia 
Takim to sposobem zakończyła się Wigilia


Moje LPSy już odpoczywają cierpiąc z powodu przejedzenia, a Wy pewnie sobie myślicie... Ej, a gdzie te twoje nowe figurki, co miałaś pod choinke dostać? Otóż, nie chciało mi się dzisiaj ich wstawiać, więc pokażę je w nowej notce, którą opublikuje 
- Pod wieczór, dzisiaj (!!!)
- Albo jutro przed południem

A na teraz to już koniec i...
Bye!

8 komentarzy:

  1. 1 Jeeej! ^.^ super. Chce zobaczyć jakie dostałaś :) U mnie też dog próbuje poderwać sarenkę :) I przeszkadza jej nawet w pracy kiedy próbuje uspokoić dzieci xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, LPS miały supcio Wigilię :-)
    Darren i Sara tak wyglądają nad Esterką że dopóki nie przeczytałam komentarza myślałam, że obydwoje są jej rodzicami XD
    O, zakochani wymienią się prezentami, jak sweetaśnie <3

    Koksu
    PS McShopland?! Gratuluję pomysłu ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wigilia ^^ moje lps nie mialy wigilii niestety no bo mam ich troche wiecej niz ty ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. So sweet :) Chyba nie będę się z tobą mogła wymienić Sarą ;p Jak można tak rozbić miłość xD?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zrobiłam LPS-om Wigilię. W sumie... od wczoraj jeszcze jej nie skończyłam, nie zjedli deseru. XD Byłam zbyt "ludzką" Wigilią i nowymi LPS, dzisiaj się tym zajmę.
    To czekam na twoje prezenty, mam nadzieję, że jesteś z nich zadowolona. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wigilia :) Moje LPS'y nie miały takiej fajnej... Po prostu wysypałam je z pudełka i ustawiłam pośrodku potrawy... Byłam zbyt zajęta normalną wigilią :/
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje lps-ki też miały Wigilię. Ale trochę mniej skromną xD
    Było gdzieś 50 LPS ;p Zapro do mnie na NN :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spox wigilia , ogólnie ładnie wyglądało pomieszczenie w którym była :D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń