sobota, 11 maja 2013

Ocenki brokatowych lps

Helou :)
Przeepraszam Was bardzo serdecznie za tą dużą przerwę w pisaniu ( 6 dni oO) no ale chyba każdy z nas wie jaka okropna jest szkoła :/ A zauważył ktoś, że zmieniłam wygląd bloga? Ja myślę, że na lepszy, ale nie ja tu jestem od oceniania. Komcie :
------------
Emilusiusia Błażejewicz - Dzienkujem :) Odwiedziłam i skomciałam Twojego bloga, będę wchodzić. Btw. mogę na Ciebie mówić Emi? Bo masz bardzo długi nick xd

Marika : O, mieszkam bardzo daleko od Warszawy :(
------------

I jeszcze raz musicie mi wybaczyć, ponieważ zapowiadane opowiadanie zostało napisane w 1/3, a później zabrakło chęci i weny  ( dziękuję ukochana szkoło -_-). Na pewno historię skończę, ale nie tak prędko jak myślałam. A dzisiaj wspaniały temat, czyli ocenki brokatowych lps. Nie mam żadnego brokatu, ale jak się nadarzy okazja to kupię. Będą to trochę inne ocenki, bo w końcu brokaty to nie "zwykłe" lps.




Na pierwszy ogień idzie nietoperek. Ja dla mnie to bardziej dracula ( te skrzydła wyglądają jak peleryna), chyba wolę zwykłą wersję.


Shorcik <33 Wiecie, że lubię proste kształty i brokat mi tutaj trochę przeszkadza, ale gdyby nie moje dziwaczne upodobania, dałabym jej 8/10 :)


Serducha  na czole?! Są nawet, nawet, ale ja bym chyba z brokatu zrezygnowała.



Tutaj brokat jest fajnie dodany. Nie jest go za dużo, nie szpeci twarzy, a jest ładnie ukryty w uszach. Tylko gdyby kolory tej krówki były inne, to by było git.


Brokat na tej rybce też jest fajnie dodany. Kolory trochę rażące, ale co tam :D I like it.


Słodziutki, piękny i najcudowniejszy na świecie BROKATOWY PUPPY! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia <33


Również bardzo mi się podoba. Mimo innych kolorów, a nawet dzięki innym kolorom xD Dla morskich figurek wszystkie barwy są dopuszczalne ( co nie tyczy się piesków, kotków itp)


\

Ogólnie ten kształt królika mi się nie podoba zupełnie, ale jeśli chodzi o brokat na nim to jest spoko. Dałabym 5/10




Zdziwicie się tym co teraz powiem. Ośmiornica baardzo mi się podoba ( nie wiem czemu), a tym razem również brokat, który jest na jej całym ciele mi się podoba. A ja nienawidzę przesadzania z bajerami ( co jest tutaj)! Widzicie jakie czasami dziwne są gusta człowieka?


 

Średni...


Kogut, edycja specjalna. Podoba mi się, tylko wygląda jakby był trochę przymulony.



Za dużo bajerów! Moja głowa pęka od tego wszystkiego. Nie podoba mi się!


Wiem, że to jest mrówkojad, ale mimo wszystko nie trawię tej parówki na końcu jego pyska.




Nie podoba mi się w nim brokat, i ten dziwny kolor pyska ( taki sraczkowaty)


Nie podoba mi się i koniec ^-^


To pewnie nie wszystkie brokatowe lps, widziałam jeszcze kilka, ale nie będę Was już zamęczać brokatami, z których i tak czy tak 80 % mi się nie podoba. Zapraszam do komentowania, no i powiedzcie ludziska czy Wam się ten wygląd podoba.

Bye!







7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy blog , który warto obejrzeć :D Zgadzam się z ocenami ;) Zapraszam na mojego bloga : nasze-littlestpetshop.blogspot.com skomentujesz ?

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ocenki! :D Z tych LPD tutaj mam koguta, przedostatniego pieska i nietopera! xD
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dużo LPS Sparkle ^.^
    Z ocenami w większości się nie zgadzam, ale to już jest jak zawsze, mam zupełnie inny gust niż inne blogerki XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ocenki. ^-^ Ja ogółem przepadam za tak zwaną serią "sparkle", ale w niektórych jest, że tak to ujmę, za dużo tego i owego przesadnego bajerstwa! Z tego wszystkiego najbardziej do gustu przypadł mi short, puppy, kotek i rybka. :) <333 No i bardzo fajny wygląd, ty utalentowana blogerko, o nieznanym dla mnie nicku. XD (Możesz mówić do mnie Emi, akurat tak się składa, że zmieniłam sobie nick. ^^) Ale dodałabym jednak jakiś nagłówek z obrazkiem... :/
    http://petshopshoop.com/logos-c930421 - TUTAJ ZNAJDZIESZ FAJNE OBRAZKI Z LPS, Które mogą służyć jako nagłówek. ^^ Oczywiście cię nie zmuszam, to tylko taka drobna rada, nic ponadto.
    EmiliiLPSlove.blogspot.com - NN
    Kalipso-kotka-z-dusza.blogspot.com
    Pozdrowienia przysyła
    ~ *Emi* - po prostu. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tego szczeniaka ^^.
    Kogut nie jest zamulony,on jest na haju <D
    Parowka xD Boze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bloga o LPS? Zobacz ile jest wart!
    http://oceny-blogow-o-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam fretke Heder ,tego kotka po ośmiorniczce która nazywa się Hooly ,koguta Patricka i tą niebieską rybke Marine. Nie wszystkie sparkle są piękne ,ale czasami są śliczne i nie przesadzają z brokatem.

    Octavia:)

    OdpowiedzUsuń