poniedziałek, 27 maja 2013

Trojaczki

Helou!
Dzisiaj przyszły wyniki testu szóstoklasisty! Jak Wam poszedł? Ja mam 38 pkt, tak jak się spodziewałam. Mojej klasie poszło o wiele, wiele, wiele, wiele (...) gorzej. Btw. oglądaliście wczoraj Bayern vs Borussia. Ja się takimi idiotyzmami nie interesuję, ale jak wszyscy się na to rzucili, to ja nie mogę być gorsza xD Dobra, komentarze.
----------
Emi : Ale ja wcale nie odeszłam xD
MadziaLPS : Super, dzięki, zgłosiłam się. Tylko widzę, że nie czytasz notek. Więc albo przeczytasz i skomentujesz, najwyżej dodasz linka do bloga, albo usuwam twoje komentarze. Z góry dzięki ^.^
Marika : Trudno wymyślić wiele fajnych postów, tym bardziej, że gdy wymyślę coś, o czym mogę napisać, okazuje się, że ktoś już to zrobił przede mną.
TheMentalistLPS : Wiem i nawet nie próbuje się za to zabierać.
-----------
Ooołkej bejbies. Każdy chyba zna trojaczki, są sweet, cute i wgl, oprócz tego, że mają naprasowane oczy, co według mnie jest karygodne. Trojaczki zawsze mają dołączone mini domki, w których w założeniu mają mieszkać ( tylko niektóre się do nich nie mieszczą xD).


Trojaczki pieski. Mam ten zestaw i jestem z niego dość zadowolona ( oprócz tych okropnych oczu). Jak bym miała do wyboru pomiędzy innymi trojaczkami, to nie wybrałabym tego zestawu. No ale dostałam na urodziny od kolegi, więc nie ma co marudzić.



Króliczki w dziwnym koszyku. Ten po prawej ma dziwny wyraz twarzy, ale pierwszy jest meega słodki :)


Koteczki :D Znowu dziwne wyrazy twarzy ( a raczej pyska, ale dziwnie tak mówić o figurce). Nawet mi się podoba.


 I to jest, na razie, najlepszy zestaw trojaczków forever. Kupuję przy pierwszej okazji.



Yeah, 3 pandy w komplecie. Do tego domek (z którego ciągle figurki spadają). Pandziochy słodkie, ale nad domkiem bym się zastanowiła.



Trzy świnie, mieszkające w nieumytym czymś, ze szczotkami, którymi mają czesać swe łyse głowy i 3 kukurydze, które w fazie testów zostały na zawsze złączone klejem superglue. Koniec przemowy.


 Yay, trzy koniki ( jeden z dziwnie długą głową), trzema wiaderkami i trzema marchewkami ( znowu pomyłka z superglue). Najbardziej podoba mi się ten brązowy z zielonymi oczami, jest taki... "normalny' xD


To. Jest. Cudne. Tyle w temacie :P


Żółwie, które wagarują sobie w ciepłych krajach i z tego powodu mają ciągłego banana na twarzy i wytrzeszcz oczu ^-^


Słodkie małe małpeczki, którym nie sposób się oprzeć. Uszy wystające na kilometr do głowy i dziwne coś odstające u góry głowy ( widzicie to, cn?) sprawiają, że każdy się w nich zakocha.

Jest jeszcze kilka zestawów trojaczków, ale one nie są już tak interesujące i nie będę ich już opisywać. Co do tego "Uciec od rzeczywistości" na razie nic nie rusza się z miejsca, ale za niedługo myślę, że skończę. Na koniec mała zapowiedź, czyli : w najbliższym czasie założę aska.

Do następnej notki
Bye!



4 komentarze:

  1. Super notka :) Trojaczki? Ja nie mam żadnych , a chyba bym chciała :)



    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Miałam 37 punktów
    2. Nie mam żadnych trojaczków :C A te pingwinki są PRZECUDNOPIĘKNE *O*
    3. Czekam na Aska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć jakieś trojaczki ^^ Zapomniałaś o kilku zestawach ale to nic ;) Jak miałam test po 3 klasie to były zadania których nie mieliśmy w programie , a nawet podobnych O.o Zapraszam Cię na mojego bloga : nasze-littlestpetshop.blogspot.com

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wyniku sprawdzianu! Fufne ocenki. Ja mam pieski, których tu nie ma i koniki. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń