środa, 1 maja 2013

Diamond, sesja i parę informacji

Helou :)
Fajnie, jak jest wolne to pogoda okropna. A w Hiszpanii mróz i 10 cm śniegu xD Zanim zacznę, komcie.
------
Marika : No właśnie, wiedziałam, że o czymś zapomniałam. Przecież lecą jeszcze te głupie bajki LPS, które nie dorównują MLP ( <33). Faktycznie, teraz dopiero zdałam sobie z tego sprawę, że Zoe to podróbka Twilight. Ale się namęczyłaś z tym komentarzem, podziwiam.

Ania777 : Dzięki :D To bardzo prawdopodobne, tylko jestem ciekawa co by wtedy zostało z figurek zwierzątek :(
-----
A więc ( wiem, nie zaczyna się zdania od "a więc" xD) byłam wczoraj na dniu otwartym jednego gimnazjum i już wiem, do którego chcę iść. Było super! Poza tym już tydzień temu przyleciała Diamond, ale jakoś tak zapomniałam Wam o tym powiedzieć, dlatego dzisiaj nadrobię straty.

Oto Diamond, jest śliczna no nie?


Nie wolno tarzać się w krzakach xd

Takie zwyczajne 

W stronę słońca :) 


No i jeśli ktoś jest spostrzegawczy zauważył, że pisałam, że nie posiadam żadnego chihuahua. Ale kupiłam sobie nareszcie najładniejszego ( wg. mnie ) chihuahua. Nazywa się Elizabeth. 

Łapcie jeszcze moje zdjęcia robione z nudy :) 

Chmurki

I Kwiatki :) 

Oprócz tego, z chwilkę ( czyli jak wejdziecie to już będzie) zrobię baardzo duży update zakładki "moje zwierzaki', uaktualnie zdjęcia i dane osobowe.

No tak notka była długa, ale uprzedzałam :) W następnym wpisie, moje ulubione kształty i kolory.

Bye!

2 komentarze:

  1. Dia jest slodka <3
    Robisz cudne zdjęcia *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Diamond jest taka piękna.
    Robisz ładne zdjęcia.

    Octavia:)

    OdpowiedzUsuń