sobota, 4 maja 2013

Moje ulubione kształty LPS

Helou :)
Cała majówka do bani, pogoda okropna i jak tu wyjść gdzieś na pole? Dopiero dzisiaj o 19:00 się zrobiło w miarę :/ Dobra najpierw komenty.
---------
Jolly July : Wiem, że jest przesłodka xD
---------
Jak już ostatnio się pochwaliłam, powiem jaki jest mój ulubiony kształt itd. Najbardziej lubię kształt, tam tam taram :

 (zdjęcie z ebaya, jakby się ktoś czepiał)

Shorthairy :D Nie są one moją manią, zresztą mam tylko 1, bo ceny ostatnio są nie powiem jak drogie, ale ogólnie kształt mi najbardziej przypadł do gustu. Ogólnie, nie tylko tu, lubię proste kształty. Jak to powiedział kiedyś mądry pan : "Prostota jest szczytem wyrafinowania". Nienawidzę jakiś nie wiadomo jakich bajerów w figurkach.
No to teraz ulubione kolory w shortahairach. Ktoś inteligenty (xd) się domyślił, że tutaj również lubię zwykłe kolory, bez żadnych brokatów itp.
Tak więc :
TO 

                                     ALBO

TO 

Zdecydowanie nie zawita na mojej półce. Owszem, jest ładne, ale za bardzo bajeranckie.
Jeśli chodzi o inne kształty figurek, lubię też spaniele ( ach, te ich kręcone uszka) , koniki i sarenki. Ale shorthairy górują :)
Zanim zakończę, zdradzę jeszcze, że jestem w trakcie pisania opowiadania ( nie takiego długiego, może na 2-3 posty), i pojawi się ono, kiedy go skończę xD Inteligencja.

Bye!

4 komentarze:

  1. Fajne kształty sobie dobrałaś. :3 Ja także lubię proste, a nie taki "modernistyczne". Ogółem to fajny blog - będę wpadać. :s Mój blog niestety teraz przechodzi chwilę kryzysu. Miło by było gdybyś go odwiedziła i skomciała.:s
    EmiliiLPSlove.blogsot.com
    Zależy mi na twoim komentarzu.
    A jeżeli piszesz opowiadania możesz odiwedzić jeszcze te dwa blogi:
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    Historia-Alfrerii.blogspot.com
    Pozdrawiam. :)
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na opowiadanie ;)
    Ja też uwielbiam shorty ♥
    Mieszkasz w Warszawie? x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie króliczki , shorthairy ( dobrze pisze? ) szopy i fretki no i jeszcze wiele innych. SUPER BLOG!!!

    Octavia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie shothairy, króliczki , zajączki i wiele innych.
    SUPER BLOG!!!


    Octavia:)

    OdpowiedzUsuń