wtorek, 25 czerwca 2013

Moje nowe shorty.

Hejka!
Nie ogarniam pogody w Polsce :/ Wczoraj 35 (jak tu się robi stopnie?!) C i duchota jak nie wiem, a dzisiaj 15 C i leje. A każdy narzeka, to na upał, to na zimno. No cóż, "my Polacy tak mamy, wszyscy jesteśmy kibicami zrzędliwi i wiecznie niezadowoleni.
A wracając do dzisiejszego dnia, dosłownie 15 minut temu wróciłam z koncertu. Chyba wiecie, że gram na fortepianie i skrzypcach nie? No to grałam koncert i kilka osób mówiło mi, że ślicznie zagrałam. Ale miło :*** 
------------
W komentarzach to mnie zawiedliście! Was nie wolno chwalić *%#@(%&#@! Ja tu się staram, a tylko jedna cudowna osoba komentarz zostawiła. Wstydźcie sięęę.

Jula LPS : Już się nie mogę doczekać *-*
---------------
To by było na tyle z komentarzy (-.-). Na początek macie przeze mnie zrobione kółeczko w gimpie, wg poradnika na gimpuj.com
To mi się tak podoba :P Nie mogę się napatrzeć. Nie będę Wam mówić ile na tym wykrzyczałam przekleństw. Dużo. 
Teraz chciałam Wam pokazać moje dwie nowe zdobycze. Na... Ale czekajcie. O czymś zapomniałam. NIKT NIE DOŁĄCZYŁ DO STADA! Chyba nawet nie zajrzeliście. Na prawdę tam jest fajnie, zaufajcie mi. Czemu nikt nic nie napisał. Chociaż zobaczcie, będzie mi, Ani i kilku innym osobom bardzo miło. Please.
Wracając do tematu. Pamiętacie jak prosiłam Was o wyszukanie jakiś shortów? Otóż, nie uwierzycie. Była godzina 23:00. Miałam sobie iść spać, ale jeszcze pomyślałam, że zajrzę na Allegro. A tu co widzę? Shorta za 7 zł! Bez licytacji. Off course za chwilę "Mamoo! Chodź tu szybko. Short za 7 zł!". I tak kupiłam sobie Mańkę. Przepraszam z góry za odgapienie imienia bodajże od April z Explore-lps-world, ale mi się bardzo spodobało. Oto Mania.

Sorry, zdjęcie bez obróbki. Nie chciało mi się. Btw, wiem, dlaczego była za 7 zł. Bo główka jej się strasznie kręci rozumiecie o co chodzi?


I druga kotka przyleciała do mnie z ... Hong Kongu! Razem z wysyłką 20 zł. Taniocha nie? Jeszcze bardziej mi się podoba, normalnie zakochanie od pierwszego wejrzenia. Nazwałam ją Adelajda. Taa daam!



Śliczna cn? To by było na tyle.  Proszę, zostawcie komentarze, to na prawdę motywuje do działania. I możecie dać mi pomysły jaki kształt ocenić w następnej notce. I jeszcze możecie dołączyć do Stada Magicznej Tęczy. To już koniec życzeń? Hmm, chyba tak.

Baj !



6 komentarzy:

  1. Gratulacje nowych LPS. Brawo za gif w gimpie! ;) Wiem, że to może doprowadzić do obłędu, bo sama czasami robię grafikę w gimpie. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mi nie gadać o gimpie. Ja koedyś na infie: kuwa załącznik sięgną całe gardło. Dobrze że kuwa a nie kuria xD wtf myślałam, że sb schorty kupiłaś xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jpr zayeabany iPad -,,,,,,- * kuwa załącz się na

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te kotki <3 Ja mam tylko jednego shorta - Lili (białego w kwiatki. Tego z jajek ;D )



    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweetaśne te kociaki :* Jacie bardzo są tanie ... I to mi się podoba <3

    Victoria

    PS: Dzięki za koma na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ocenki nietoperzy lub zajączków.
    Electra nie rozumiem co piszesz.

    Octavia :)

    OdpowiedzUsuń