niedziela, 30 czerwca 2013

Wakacje i oceny jajek lpsowych




Hejka!
O em dżi!! Ale się cieszę, że już wakacje.  Zakończenie było jak zawsze. Rozdanie świadectw, zaświadczenie o teście Szóstoklasisty, nagrody itp, itd. Jednym słowem mega nuda. Średnia na koniec roku 5,6. Nie jestem kujonką, powtarzam. Jakbym była, to w Stadzie, ani w świecie LPS nie byłabym tak aktywna. Macie jakieś plany na wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś w Polsce, zostajecie czy jedziecie za granicę? Ja się pochwalę, że 22 lipca wyjeżdżam do Grecji trochę się w słonku poopalać. Nie jak tutaj. Mróz, leje kurde jak w październiku i trzeba kurtki ubierać. Co to za kraj?!
-----
Ania777 : Tak... Chyba lepiej coś robić w Paincie, no nie? ;P
Electra : Tak, w lumpeksie sobie szorty kupiłam. Były po przecenie xD
JulaLPS : Też mi się ten short podoba. Tak między nami, moją nową manią są short ;p
Victoria : Tylko trzeba siedzieć 24h na dobę, żeby takie tanie znaleźć. Spoczko, komentuję te blogi, które lubię.
------
No dobra, dzisiaj było 5 komentarzy, trochę się postaraliście. Ale znowu nie doczytaliście wszystkiego. Stado Magicznej Tęczy!! Czemu wy nawet nie spojrzycie?! Dobra, mam dla Was teraz mega promocję. Za dołączenie do Stada otrzymujecie przezwisko gratis! Czad nie?
Miałam dzisiaj zrobić letnią sesję zdjęciową i wstawić ją na bloga, ale oczywiście pogoda mi przeszkodziła i nie chce mi się w deszczu biegać z aparatem. Miałam napisać letnie opowiadanie, ale nie mam siły. Miałam zająć się kręceniem serialu na yt, ale mi się nie chce. Mam wszystko skończone, całą scenografię, mam aktorów tylko chęci brak.Jestem w dołku. Opuściła mnie wena twórcza. Dlatego właśnie mam do Was mega prośbę, napiszcie mi w komentarzach, albo gdzie wolicie, co mogę zrobić w następnej notce. Błagam.
Dzisiaj z braku weny i pogody ocenimy sobie jakiś kształt. Tylko jeszcze nie wiem jaki. One minute. Muszę coś wyszukać.
O mam! Nie będę oceniać zwierzaków tylko zestawów pod chwalebną nazwą "Eggs". Domyślacie się?


To pierwsze jajko. Z tego zestawu mam króliczka - Camillę. Oprócz niej podoba mi się tutaj tylko ta sweet panda. Chyba bym go nie chciała. Daję mu 7/10

A tutaj mamy Spring Egg, czyli wiosenne jajko. W sumie tutaj też bym mało rzeczy chciała. Figurki mi się nie podobają, tylko dodatki fajne. 6/10


Bo tak dużo tutaj widzę -_- Sądząc po tym, co mogę dostrzec nawet fajny zestaw. Nie mogę mu wystawić oceny. Bo nic nie widzę. 0/0


Yy? Easter Egg. Fajne kolorowe jajka. I to by było na tyle xD


Nastepny Spring Egg. Podoba mi się tutaj jak nie wiem co ten owczarek niemiecki. Ja chcę go mieeeć!! I ta królewska kanapa jest git. 8/10


Zakochałam się w tym kocie perskim!! My love. Te cienie, te oczy <33 Ale reszta do kitu 6/10


Gosh! Spaniel w jajkach! Nie wiedziałam. Ale, czy wy widzicie w drugim rzędzie tą pszczołę i kaczkę? One są na haju. No normalnie padłam jak je zobaczyłam xDDDDD



Fajny zestaw. Podoba mi się paw i królik, tylko nie ma dodatków >x< Gdyby były to bym dala 10/10, ale tak to daję 9/10. Foch forever.



W tym zestawie podobają mi się wszystkie zwierzaki! Tylko brak dodatków. Znowu foch. 9/10


Tu już hasbro ze swoim nowym designem. Podoba mi się znowu wszystko. 9/10.

I to by było tyle. Mówcie co mam zrobić w następnej noci, proszę! Bo Was wyślę do Cioci M.

Narq!
Ps. Mówcie mi od dzisiaj Tusk xd

4 komentarze:

  1. Zbierałam kiedyś lps = g3 koniec zbieranania :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi Tusku... Nie no nie mogę.! Na notkę nie mam pomysłu ;c ,ale za to mogę Ci powiedzieć ,że oceny fajne.
    Tak kaczka i pszczoła (te co są na haju) przypominają z wzroku mi moich kolegów z klasy po dyskotece klasowej >.<


    ps.
    Sory wielkie... Ale mogłabyś zajrzeć do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pierwszy zestaw - 6 jajek. W nim był właśnie ten short , o którym wspominałam ;D Fufne ocenki. Mi z tych zestawów , które zaprezentowałaś najbardziej podoba się ten angorka + paw i kotek + królik <3 Co do nowej notki... Hmmm... Może fotostory? Jakieś z wakacyjną przygodą , biwakiem ;D


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com


    PS. Życzę więcej weny! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z April LPS , fotostory było by świetne na notke ^^ Albo jeśli pogoda Ci na to pozwoli to zrób tą sesje pleese *_* Chce zobaczyć twoją twórczość ^^ Czemu akurat mamy mówić na Ciebie Tusk ? xD Ciekawa jestem xDD

    Victoria

    OdpowiedzUsuń