poniedziałek, 3 czerwca 2013

Dzień dziecka + informacja + ask

Helou !!
Jeszcze dokładnie 23 dni i WAKACJE! A rany, ale się cieszę, że wreszcie idę do gimnazjum, z dala od podstawówki, której szczerze nie cierpiałam. Wgl dzisiaj nieźle się śpieszę z tą notką, bo nad nami burza szaleje, leje jak nie wiem co, a ja w najlepsze na kompie klikam :D Czego to dla Was nie robię...
--------
JulaLPS : Dzięki :)
Marika : No to też świetny wynik xD Nie to co u nas : 14 punktów, 20 punktów. Głąby jedne...
Victoria : Nie, napisałam, że reszty nie oceniam, bo mi się nie chce xD Test po trzeciej klasie był co najmniej dziwny. Tyle z niego pamiętam
Ania777 : Dzięki, myślałam, że będzie gorszy, a tu taki łatwy się okazał :P
-------

Kurde ale grzmi -_- Trzeba się spieszyć, bo jeszcze walnie w nas i będzie katastrofa. Ok, najpierw może zacznę od Dnia Dziecka. Trochę się z notką spóźniłam ( wybaczycie mi? :*), ale po prostu czekałam na mój prezent, o którym chciałam napisać. Domyślacie się?

 To





4





PETKI!!


Yees, namówiłam rodziców, że jednak jeszcze jestem dzieckiem i zasługuję na prezent, a w dodatku namówiłam ich na LPS. Cud normalnie. No to może teraz Wam je zaprezentuję. Z góry przepraszam, że nie obrabiałam zdjęć nigdzie, lecą tak jak je zrobiłam minutę temu, ponieważ boję się, że za chwilę walnie mi w komp i tyle będzie z notki.


To jest Shina, mój drugi króliczek (a raczej zając). Baardzo mi się podoba, była dość zniszczona, ale mydło+ zmywacz to zabójcza mieszanka xd

No tak, inteligenta Yuka rozmazała zdjęcia :/ Również mój drugi kotek perski, nazwałam ją Casila. Nigdy tego imienia nigdzie nie spotkałam, przed chwilą je wymyśliłam.

To jest szanowny pan Josh. Nie miałam innego pomysłu, wybaczcie.

Yeah! Mam pierwszego petka z edycji specjalnej. Kocham tego kiwi :*** Jego imię brzmi... no właśnie. Mimo widocznego makijażu uznałam, że to jest on, dlatego zwie się Kili. Jako, że nie mogłam zmyć tych śladów zbrodni, będzie to Kili transwestyta :P 


Teraz przechodzimy do sprawy pt. "infromacja".  Wiecie pewnie, że zamierzam kręcić ekranizację ( czy jak to się zwie), mojej dość krótkiej historii "Uciec od rzeczywistości", która nawiasem  mówiąc jest prawie skończona. Ale jeśli ktoś spostrzegawczy zauważył, to pokazywałam, że głównymi bohaterkami są 2 shorty, a problem polega na tym, że ja mam tylko 1 :(.
I wiem, że to dość głupie z mojej strony, ale przeglądam Allegro dniami i nocami, w poszukiwaniu okazji na tanie shorthairy, tylko nic nie mogę znaleźć, a czas goni. Więc, jakby ktoś baardzo łaskawy, widział taniego shorta i nie miał ochoty kupować, to niech da linka w komentarzu, bardzo proszę. Ogłaszam nawet takie cuś. Jeśli ktoś znajdzie taniego shorta na allegro i poda mi link do aukcji, dostanie 15 komentarzy na swojego bloga ( jeśli ma) i dyplom. A jeśli nie posiada bloga, to sam dyplom. Tylko lepiej, żeby nie była to licytacja, bo zawsze przegrywam.

No i trzecia sprawa, również dość ważna. Jak zapowiadałam, założyłam konto na Asku, więc każdy może mnie o różne rzeczy zapytać, chętnie odpowiadam. Nazywam się Julietta (YukaLPS), jakby ktoś i tak czy tak mnie nie znalazł, to tutaj wstawiam linka : Ask. Oprócz tego na boku ekranu bloga pojawi się link :)

Dzisiaj było duużo pisania, ale spraw się trochę nazbierało. Ciekawa jestem kto to przeczyta. W następnej notce wywiad z petkiem, ale jakim przekonacie się wkrótce :)

Bye!

Ps. Zauważył ktoś, że na podstawie (znowu) poradnika Mariki stworzyłam nagłówek. Uważam to za swój osobisty sukces.

Ps2.  Bawiłam się ostatnio nakładaniem na siebie fotografii w gimpie i to jeden z moich eksperymentów :P







6 komentarzy:

  1. 1. Oddawaj transwestytę :D ♥
    2. Znalezienie taniego short'a, i do tego jeszcze nie na licytacji jest praktycznie niemożliwe :C
    3. Cieszę się, że poradnik się przydał, bardzo ładnie Ci wyszedł nagłówek!
    4. Ja też sobie czasami robię takie blend'y (bo tak to się 'fachowo' nazywa xD)i ten Ci świetnie wyszedł ^.^
    JESTEM Z CIEBIE DUMNA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super LPS! Mam królika i kiwi. Kiwi hehe... Ładny wygląd. ;D
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wtf,transwestyci sa wszedzie :o Ja mam rozowego faceta ;-;
    Poszukam shortow,ale nie piwiedzialas ile max mozesz wydac! Kochtuja tak ok. 30 zl,jbc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw mialas wiecej z testu niz ja :O Jeden punkt,lol.

      Usuń
  4. Też nienawidziłam swojej klasy z podstawówki....co do fot z zwierzaków to bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytam twwoje wszystkie nocie.

    Twoja fanka Octavia:)

    OdpowiedzUsuń