środa, 19 czerwca 2013

Wywiad i Stado :)

Hejo!
Nie pisałam długo, bo była piękna pogoda. Wyszłam trochę na pole ( oczywiście wraz z laptopem xD), aby się opalić i nie wyglądać jak trup. Cieszę się jak nie wiem co, że idą wakacje. Dodatkowo jutro zostaję w domu :P. Mam już spokój, bo oceny wystawione, i tak nie miałam czego poprawiać. Nie to, że siedzę całymi dniami nosem w książkach, tylko nie olewam sprawdzianów, żeby później mieć spokój.
--------
Komcie (Zaskoczyliście mnie pozytywnie. Dostałam 11 komentarzy odkąd zamieściłam ostatniego posta. Dziękujem :****)

Jula : Dobry pomysł z tym podwórkiem. Chyba też takie coś muszę sobie wykombinować.
Marika : Ile razy ja już w odpowiedziach na komentarze mówiłam "dzięki"? Ale powiem jeszcze raz : Dzięki ^.^
Kate : To byś się zdziwiła, jaka wredota jest z tej Merisy.
Victoria : No jasne, olewam wszystkich. Ważne, że nie wszyscy są tacy :)
Iza, a poźniej Ada : Dzięki za pochwały :)
Anonim : A co, masz w tym jakiś problem? Jak jesteś taki hardcorowy, to może się ujawnij :/
Alucia : Thx, weszłam na Twojego, również fajny :)
Ps. Brak pogrubienie w anonimie celowo :P
---------
Zacznijmy może od pierwszej, bardzo ważnej sprawy. Jeśli ktoś dobrze widzi, albo jest choć trochę spostrzegawczy, dostrzegł pewien banner na moim blogu. A jeśli ktoś jest jeszcze bardziej spostrzegawczy, zobaczył, że na blogu Stado Magicznej Tęczy, zaczęłam dodawać posty. Ktoś już wie o co chodzi? Tak, dołączyłam do Stada Magicznej Tęczy, prowadzonego przez Anię(777)!!! Polecam Wam serdecznie, super blog i w ogóle cała  atmosfera. Możecie dołączyć, lub zwyczajnie obserwować jakie posty dodajemy. Komentarze też mile widziane. Serio, jeśli ktoś lubi pisać opowiadania, albo lubi konie, to coś dla niego :) Zapraszam.

Ok, zamykam ten temat :) Teraz przechodzimy do tego głównego.
PetValley uwielbia wszelkie nowości, nowinki, ploteczki itp. Dlatego posadę reporterki objęła Camilla. Zawsze dociekliwa, uwielbia przeprowadzać wywiady. Odważyła się nawet zrobić wywiad z najpopularniejszym  petkiem w PV, Diamond. Do tej pory był mój drugi ulubiony petek, ale że jestem jaka jestem, została ulubionym. Naprawdę jest śliczna *-* Oddaję klawiaturę mojej Cam.






Camilla : Hejo! Tutaj wasza ukochana, ulubiona, uwielbiana, cudowna, błyskotliwa (...) Camilla! Dzisiaj przeprowadzę wywiad z Diamond Spaniel, niedawno przybyłą do PetValley. Witaj.
Diamond : Cześć i czołem.
C :  Powiedz mi, jakim cudem przybyłaś tutaj do nas.
D : Ostatnio zalegałam na regale jakiejś wrednej dziewczyny, która w ogóle się mną nie interesowała. Nagle spakowali mnie do okropnej, ciasnej koperty, jakbym była jakąś rzeczą i wysłali. Leciałam, aż mi uszy zwiędły, ale w końcu rozpakowała mnie pewna dziewczynka, okazało się, że to moja nowa pani. Zabrała mnie do PetValley i tak oto jestem.
C : A jak stałaś się ulubionym LPS Yuki?
: Mówiła mi, że bardzo chciała mieć jednego spaniela, a ja byłam wprost idealna. Od samego początku, jak wzięła mnie do ręki, wiedziałam, że będę jej ulubieńcem. No dobra nie wiedziała, ale do tego się nie przyznaję. 
C : Jak zareagowały inne petki?
D : Patrzyły na mnie okropnie, a szczególnie dawna ulubienica Yuki – Merisa. Jednak z większością już się polubiłam. Mimo wszystko, myślałam, że mnie rozerwą, jak dowiedzieli się o moim wywiadzie.
C: Niedługo po Tobie przyjechała Elizabeth. Co wtedy stało się z twoją pozycją?
D : Pamiętam, że kiedy przyjechała, nasza pani rzuciła mnie w kąt i patrzyła się z uwielbieniem na Elizabeth. Nienawidziłyśmy się z Liz ( skrót od Elizabeth), aż do momentu, kiedy Yuka wybierała ulubionego LPSa. Długo wahała się między mną a Elizabeth, kiedy wybrała mnie. I wtedy się zaprzyjaźniłyśmy.
C : Ciekawa historia. Zapytam Cię jeszcze o coś. Odnalazłaś już jakąś miłość w PetValley? Mówią, że petek bez pary w PV, jest jak Yuka bez swoich LPS.
D : Na początku uwodziłam wszystkich, przystojniaków co się nie spodobało dziewczynom. Doprowadziłam do kilku zerwań, przez co o mało nie urwali mi głowy. Podeszłam do tego spokojniej i poznałam singla Charlesa.  Zaprzyjaźniliśmy się, a ostatnio nawet mnie pocałował.
C : W takim razie cieszę się, że zadomowiłaś się już u nas i życzę dalszego powodzenia.

D : Dzięki również, do zobaczenia jutro w szkole xD 
C : Przez ciebie nie ma już takiego efektu. Zwaliłaś cały wywiad!  Ekhm, chciałaś powiedzieć w pracy :P 

Trochę się później dziewczyny pobiły na planie, przez co rozwaliły mi klawiaturę. Ale wszystko dobrze się skończyło, Diamond jest na rehabilitacji ogona, a Camilla ma przyszywane uszy. 

Narq! 

2 komentarze:

  1. Pierwsza! A więc tak. Super notka :* A co do miasteczka w najbliższym czasie notka z pierwszą częścią miasteczka :)


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń