niedziela, 28 kwietnia 2013

G3

Helou :)
W sumie nie mam nic do powiedzenia od rzeczy, więc przejdę najpierw do komentarzy.
------
Marika : Dzięki za suba ^^ Okazało się, że trzeba było gdzieś poklikać ( już nie pamiętam gdzie), żeby wrócić stary wygląd.

-----
Dzisiaj stawię czoła najgorszemu mojemu wrogowi... G3. Zaczynamy!

Dzieci, które traktują lps jako jedynie zabawki je uwielbiają. Moja kuzynka ma 8 lat i ciągle tylko gada o tych chodzących i mówiących. Dla mnie, i może "kolekcjonerów", są to tandetnie słodziutkie, okropnie wyglądające i nieprzypominające żadnych zwierząt figurki. Mają dziwne oczy, nawet jakość plastiku się zmieniła. W dodatku denerwuje mnie fakt, że nie ma już tych normalnych w sklepach. Wszyscy chcą kupować to co jest na topie, co jest akurat najmodniejsze. Pełno reklam "zwierzaków słodziaków" w TV. A ja sobie przypominam, jak zaczęłam zbierać LPS. Wtedy nie było żadnych reklam czy coś, i każda moja koleżanka miała góra 5 petshopów. Uważam, że Hasbro po prostu widząc, że dużo ludzi kupuje G2 chciało zrobić coś, co wywrze na kupującym duże wrażenie. No bo przecież, kto nie oprze się  straszydłom cudownym zwierzaczkom, które chodzą i śpiewają. No dobra, dzieci na to lecą, ale jak ja widzę te okropne oczy i kształty, to myślę, że Hasbro zeszło na psy, lub po prostu idzie na komerchę. Ja już się boję co to będzie, jak wyjdzie G4. Może stare lps pójdą w zapomnienie? Każdy rzuci je w kąt, bo są już nowsze, lepsze figurki. Po co mi jakieś stare, nic nie potrafiące robić, skoro może za niedługo G4 będą potrafiły latać?
Podsumowując : Jakość Hasbro spadła o kilka półek, wszyscy idą na to co nowe, a to co nowe jest okropne. Dlatego nie dajmy się! :D
I jeszcze na koniec:

10 komentarzy:

  1. Nienawidzę G3 i gdyby G2 wróciło na półki... Byłabym chyba najszczęśliwszą osobą na świecie :C
    No, ale niestety to raczej na pewno się nie wydarzy. U kogoś czytałam, że LPS próbuje teraz skupić się na bajkach w TV, które mają być adresowane, do... nastolatków. Chodzi o to, że MLP oglądają raczej "starsze dzieci", bo te młodsze nie lubią takich "nowych" kucyków. No i Hasbro postanowiło się na nich wzorować i wypuścić na rynek G3. Postarało się też wykreować postacie - Zoe Trent, tego gekona (?) co jest na twoim zdjęciu i wiele innych. Czy w G2 tak było? Nie. Figurka to była figurka. Imiona nie były wymyślane przez Hasbro, a w telewizji nie leciały durnowate bajki Littlest Pet Shop. Hasbro postanowiło być jak twórcy MLP. Wkroczyć w nową generację. Czy np. Zoe Trent, nie przypomina ci tego kucyka (bodajże) Twilight Sparkle? Bo mi bardzo. No to chyba tyle tego długaśnego komentarza xD
    Zapraszam do mnie, zmieniłam wygląd :))
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. xD Ja lubię G3, ale jakby G2 wróciło, to bym chyba latała ze szczęścia. xD
    Ja sądzę, że G4, będą wyglądały jak te kulki, co teraz są nowością. xD
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Blog!! Będę często wpadać!! Już dodaje do ulubionych. Zapraszam do mnie ;)


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siorka ma 12 lat i ma 3 petki... Dwa koty G3 i krokodyla G2... Te NOWE PETKI są okropne... Ja mam rzut beretem do gumisia i na wszystkich półkach w dziale LPS są G3...
    PS. Jak by co... ro ja mam 74 lps :( MAŁO...

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzieliście już g4! One mają jakieś wymienne ciała i wyglądają jak podróby! Jaaaaaa nie chce nowych generacji! :'(

    Octavia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię G3 i G4! Są super! Takie sweet i śliczne. Oczywiście G2 jest najlepsze, ale cóż... nie wrócą już nigdy! Smutno mi z tego powodu. Muszą produkować coś nowego, bo inaczej by się kształty i kolory powtarzały. Cieszmy się, że są jakiekolwiek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. TheFistaszekLPS- nazwa tymczasowa12 listopada 2015 16:54

    Płakać mi się chce na myśl o starych LPS. Pisze do Hasbro i dam linki do blogów, kanałów na YT itd. Muszą wrócić!!! W G4 kolory jednego kształtu kotków osiągały nawet 20 a w G4 i G3 jest tylko jeden kolor jednego petka. Dodatkowo wyażają emocje ao to chodzi w zabawie żeby uruchomić wyobraźnię!!! Znienawidziłam Hasbro za taką zmianę!!! Kiedy G1 i G2 wrocilo latałabym ze szczęścia i normalnie piszczałabym na środku sklepu "Aaaaa!!!!! Ludzie LPS wróciły!!!!". Miejmy nadzieję że wrócą :(

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda nie daj się opanować wersji G3

    OdpowiedzUsuń