niedziela, 14 kwietnia 2013

Luźne pogaduchy

Helou :)
Znowu mi humorek wrócił, bo słońce świeci, a zima poszła sobie tam gdzie powinna być - na Antarktydę :D Chciałam napisać już wczoraj, ale jakoś tak wyszło.
-------------
Odpisując na komentarze :
Eris ;) - Tak, stresu było niemało, a niepotrzebnie.
Anonimowy - Sarenki to moja miłość <33 Ja mam mniej, ale do wszystkich mam sentyment. Nie sztuką jest kupować ile wlezie, byle jak najwięcej. Dawno temu, miałam 13 lps i wszystkie koleżanki mi zazdrościły. A teraz ? 100-200 lps to norma.
--------------
Szczerze mówiąc nic mi się nie chce, i mimo wielu, wielu pomysłów nie wiem co dzisiaj napisać, notka będzie o wszystkim i o niczym. Może zrobię jakiś wykładzik, albo się pochwalę nowym projektem? Zobaczymy.
Sprawa namber łan. Ostatnio zamówiłam lps, o którym od dawna marzę. Na pewno się nie zdziwicie, jak powiem, że jest to..... spanielek! Yay ^^ A oto on ( a raczej ona )


Będzie nazywać się Diamond :) Weszłam na ebay'a i zobaczyłam to cudo po niskiej cenie więc zamówiłam. Nie wiem kiedy przyjdzie, zamówiłam w zeszłym tygodniu, ale Diamond przybędzie do mnie ze Stanów. Jak przyjdzie od razu wezmę aparat i zrobię sesję. 


Drugą rzeczą są 2 nowe obrazki ( odkryłam swoją nową pasję ), przez cb Marika ciągle siedzę w gimpie.

 Powiem Wam, że nienawidzę Paktofoniki i tym podobnych, ale jak patrzę się na tą ośmiorniczkę, to musiałam to napisać.

 Celestia :)

---------------------

Chciałam jeszcze opowiedzieć Wam pewne zdarzenie. Otóż byłam akurat w centrum handlowym, kupić sobie coś na wiosnę, i pomyślałam, że zajrzę do Smyka. Of course, żeby sobie kupić nowego petka. I... były tam tylko g3! Ani JEDNEGO g2 nie było. Może ja jestem zacofana, bo teraz petki kupuję tylko przez internet, ale u Was też już nie ma normalnych lps'ów?

Zanim zaśniecie przy kompie, mam dla Was ankietę, proszę odpowiedzcie na nią :)

Bye !
 
 

2 komentarze:

  1. U mnie też są same 3G :/
    Zazdroszczę ci tego spaniela, marzę o nim *o*
    Śliczna przeróbka z Celestią ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent. A ten spanielek jest super śliczny.

    Octavia :)

    OdpowiedzUsuń