środa, 17 kwietnia 2013

Oceny szopów cz.2

Helou :)
Zanim zacznę, może najpierw odpowiem na komentarze.
----------
Marika - Czyli jednak Hasbro i polskie sklepy zeszły na psy. Dzięki za pochwałę, czuję się taka doceniona xD
----------
No to dzisiaj dokończymy ocenki szopów, chociaż chyba nie przypadły Wam do gustu, bo pod postem z szopami nie ma ani jednego komentarza :( Weźcie się trochę postarajcie ludziska, niby jest trochę wejść, ale komentarzy mało. Co to szkodzi napisać dwa słowa, to naprawdę motywuje do napisania notki. Zaczynamy:

Kolor : Nawet mi się podoba, daję 8/10
Oczy : Słodkie, 9/10
Ogółem : yeah 8/10

Kolor : Słitaśny :D 9/10
Oczy : Pomarańczowy nie pasuje, ale co tam. 8/10
Ogółem : 8/10

Kolor : Ah.. przeciętny 6/10
Oczy : Szaro, bure i nijakie 6/10
Ogółem : 6/10


Kolor : Przeciętniak, ale... te nasionka ( czy co?) na czole są takie urocze. 9/10
Oczy : są słodkie, 9/10
Ogółem : Na razie najlepszy, kupiłabym go. 9/10

Kolor : Nie podoba mi się :/ 6/10
Oczy : Fajne 8/10
Ogółem : 7/10


Kolor :  8/10
Oczy : Mógłby się patrzeć prosto, to bym mu dodała punkt. 7/10
Ogółem : 8/10

Kolor: Troszkę mdły, ale 7/10
Oczy : Morskie <33 9/10
Ogółem : 8/10

 Kolor : Kojarzy mi się ze złodziejem xD 7/10
Oczy : 8/10
Ogółem : 8/10
Kolor : Nijaki, 5/10
Oczy : 8/10
Ogółem : 7/10

Kolor : Fuzzy :D 9/10
Oczy : 8/10
Ogółem : 8/10

Przepraszam Was, że dzisiaj nie opowiem Wam nic pasjonującego, ale trochę się śpieszę :/ Pogadamy sobie jak będzie weekend.

Bye !




3 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że mam zupełnie inne zdanie jeżeli chodzi o te szopy, ale o gustach się nie dyskutuje ;)
    Zareklamuję cię w sobotę na moim blogu, bo będzie nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpisik , lecz ten ostatni to nie fuzzy tylko cudly ( fuzzy ma krótką sierść )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka. Mi się najbardziej podoba ten z nasionkami na czole. :)

    Octavia:)

    OdpowiedzUsuń