wtorek, 2 kwietnia 2013

Nowe arcydzieło

Helou :)
Tak, Yuka zamiast uczyć się przed sprawdzianem siedzi przy komputerze i tworzy nowe cuda w gimpie. Przepraszam, chyba Was już zamęczę tymi postami codziennie, ale musiałam się pochwalić. Tylko najpierw odpiszę na komcie.
------------
Marika : Przejrzałam już poradnik, dziękuję za wszystko :**
Minty : Weszłam na bloga, a co do gimpa to nie rozumiem inteligencji tego programu -_-
------------
Nie przedłużając, przedtawiam Wam moje nowe arcydzieło ^^

 
I nie mówcie, że jestem następną naiwną dziewczynką, która uwielbia spanielki, bo są sławne, sweet itp. Po pierwsze nie mam ani jednego ( buuu ), wg mnie są trochę za drogie, a po drugie po prostu je lubię. Bez żadnego chwalenia się czy coś. I like them, all right?
Spodziewajcie się notki w piątek :)
 
Bye, bye.
 


4 komentarze:

  1. Piękne arcydzieło! Czemu "naiwną" dziewczynką? Spaniele są super!
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne coraz lepiej Ci wychodzi ♥
    Nie przejmuj się, ja też zamiast się uczyć siedzę na kompie haha :-)
    Ja też bardzo lubię spaniele, mam jednego ♥
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie wgl nie ucze,lol xD A to juz jutro!:c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zazdroszczę testu. Życzę powodzenia (mimo tego ,że tego nie przeczytasz) ;). Fajny obrazek. Mam tak samo: Ja też lubię spaniele ,ale nie mam żadnego :/.

    OdpowiedzUsuń