środa, 10 kwietnia 2013

Ranking

Helou :(
Tak, dzisiaj przywitała Was smutna buźka. A dlaeczego? Otóż po pierwsze : trochę ostatnio nie układa mi się w szkole, po drugie : mam zły humor, a po trzecie : chyba nikt mnie już nie ogląda! Dzisiaj i wczoraj moja oglądalność wyniosła 1. Super nie?
Na komcie dzisiaj nie odpowiem bo był jeden i w sumie nie mam co na niego odpowiadać. No, może oprócz dzięki, dzięki i jeszcze raz dzięki.
-----------
Dobra, przejdźmy do rzeczy. Tematem jest ranking ale nie naładniejszych petków, moich ulubionych czy tam tych, które chciałabym dostać. Otóż wpadłam na bardzo oryginalny pomysł :  Największe niewypały LPS. Jeśli już ktoś oceniał najgorsze figurki to bardzo przepraszam, ale u nikogo na blogu nie widziałam takiego tematu. Ok, zaczynamy.

 
MIEJSCE 5
 

Dobrze, może trochę niesprawiedliwie, bo oczka ma nawet, nawet, ale ta wydłużona głowa mnie przeraża. Wszystko to takie kwadratowe, brrr..
 
 
 
MIEJSCE 4

Sam kształt jest cudowny, piękne oczy i wgl. Ale jak można takiego słodkiego misia oszpecić? Te kolory mnie dobijają -_-
 
MIEJSCE 3
 
 
Tutaj Hasbro miało swój początek... niezbyt udany. Pierwszy petshop naprawdę jest niewypałem. Wszystko w tym chihuahua jest złe. EVIL! 
 
 
MIEJSCE 2
 
 
Tak, ten mops zdecydowanie zasługuje na drugie miejsce. Ogólnie na początku ta figurka trochę mnie przeraziła. Nie sądzicie, że jego oczy są troszkę za blisko siebie? No i ten zezik.
 
 
 
MIEJSCE 1
 
 
Tam, tam taram!! Na zaszczytne, 1 miejsce, w kategori Najbrzydsza figurka lps zasługuje ...
 
 
 
......
 
 
 
 
 
 
......
 
 
 
 
 
 
......
 
 
 
 
 
.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Prześliczny pudelek! Naprawdę nie ma co marnować klawiatury -.- Ogólnie jestem przeciwniczką doczepianych włosów, a takzę nienaturalnie małych oczy i wysokiej głowy ( czy tam czoła).
----------------
 
No i dobrnęliśmy do końca rankingu. Na koniec, zanim zaczniecie komentować musicie przeczytać dwie rzeczy.
 
1. Pamiętajcie, że ranking jest robiony na podstawie mojej opinii, jeżeli uważacie, że na przykład chihuahua nie zasługuje na 3 miejsce, bo jest śliczny, ok. Tylko nie wyrażajcie tego tak  "Jesteś głupia! Jak mogłaś takiego słodkiego chihuahua dać na 3 miejsce". Takie komentarze będą usuwane.
 
2. W rankingu nie uwzględniłam g3 ponieważ moja lista musiała by się wydłużyć o 1000 miejsc. Po prostu dla mnie wszystkie g3 są brzydkie.
 
I to by było na tyle. W następnej notce... powiem Wam o petku, którego zamówiłam i może dokończe ocenki szopów.
 
Bye!
 


4 komentarze:

  1. Te petki są brzydkie ,ale g3 są gorsze. Cziłałka nie jest taka zła.

    Octavia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pudel którego oceniłaś na najbrzydszego petka był moim pierwszym lps-em :) Uwielbiam go, ogólnie wszystkie petshopki tego kształtu. No ale cóż - każdy ma swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten mops jest jednym z najładniejszych Mopsów.

    OdpowiedzUsuń