piątek, 26 kwietnia 2013

Youtube

Helou :)
Przepraszam, że ostatnio dość długo nie pisałam, ale takiej ładnej pogody nie można zmarnować siedząc przed kompem. Najpierw komentarze komentarz
--------
Marika : Myślą przewodnią było stworzyć króciutką biografię niektórych lps, ale chyba przesadziłam :0 Następnym razem zrobię takiego tasiemca, że się nie pozbieracie (buahaha) No i czekam, aż ty coś napiszesz :)
--------
Więc, jak się domyślacie, założyłam ( nareszcie) konto na yt. Może nie będę specjalnie robić tam filmów itp., ale na pewno coś będzie się na nim działo. Konto jest jeszcze w stanie tworzenia grafiki itd., ale zapraszam : YukaAndLPS. Oczywiście stworzę specjalną podstronę na blogu więc w każdej chwili możecie na niego wejść. I mam do Was pytanie ; czemu jak stworzyłam bardzo ładną grafikę na konto yt ( patrz dół), to mogę wybrać z niej tylko malutki kawałek, i jak wejdziecie na moje konto, zobaczycie uszy :/ No cóż...  Tylko to chciałam Wam przekazać, następna notka pojawi się w niedzielę, bo wtedy coś ambitniejszego wymyślę :)









Bye!

1 komentarz:

  1. Masz subka od Lexy :))
    Pff TYLKO NIE TEN NOWY WYGLĄD ;___;
    Ja go nienawidzę wręcz.
    Nie wiem czemu tak masz, po prostu chyba zdjęcie jest za wysokie :/

    OdpowiedzUsuń